Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Dan kan je aan de voorkant toch een hardyschijf gebruiken en achter een kruiskoppeling?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ligt de as in 1 lijn met de bak en cardan?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Maar wat is nu precies het probleem?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Keerring van de krukas of van de nokkenassen?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Gaat de startmotor wel vlot rond? Verbind eens met een startkabel de min-pool en de motor met elkaar.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik heb deze bij mijn oude coupe wel eens vervangen. Volgens mij staat een puntjes op de tandwielen van krukas en balanseenheid.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Nee dat klopt. Je kan setjes via MP bestellen. Kosten 5 tientjes volgens mij.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Je hebt 2 halve maantjes die je tussen de tandwielem doet. En aan de achterkant vd nokkenassen kan je een plaat in stoppen. Hier zitten aan de kopse kant sleuven in.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hier moet je gereedschap voor hebben…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Vervang het paarse relais maar…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ziet er goed uit! Je moet kleppendeksels en inlaat van Vectra gebruiken. Die kunststoffen deksels lekken altijd flink. Gewoon alu deksels erop(pakkingen van 2.6 bestellen!)
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Doelde er eigenlijk op dat het geen hybride ECU is die op de motor gemonteerd zit. Want een heeeeeele hoop draadboom drama met zich meeneemt…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Gelukkig is de X18XE uitgerust met een motronic. Dus plug en play. Ik haal altihd complete motor met subframe eronder eeg. Bouw dan alles op en dan kan deze zo in jouw eigen auto gemonteerd worden.
Zijn nog wel hoop dingen anders… zoals rembekrachtiger, 3wegklep, brandstofslangen, pook binnen, eigenlijk beste om dus alles vd donor te gebruiken.Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
23 maart 2014 om 13:06 In reactie op: Helppp te hoge co waarde en te hoge lambda waarde ?? #18225933Wat is de lambda waarde op het apparaat tijdens het meten? Doet deze wel zijn werk goed?
Geen extreem brandstofverbruik?Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik denk misschien toch wel pakking kleppendeksel. Dat het langs uitlaatspruitstuk loopt..
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Heb je een PM gestuurd.
Heb je een PM gestuurd.
Prettige wedstrijd… ga je er naar boven echt niet uit krijgen zonder schade…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Qua compressie springt er niet echt eentje uit. Dus denk dat rubbers omhoog zijn gekropen… maar hiervoor gebruikte de motor ook al olie?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Bij koppakking vervangen geen kleprubbers vervangen? Met compressietest kan je geen klepseals uitsluiten…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Net wat Opeltje17 zegt, ratel is de distributieketting.
Kvs lekkage kan radiateur/waterpomp zijn…Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Heb een pm gestuurd
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Gaat hem niet worden. Beste om een andere katalysator onder te zetten. Of een universele…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Wat voor LMM heb je gemonteerd? Een nieuwe of een gebruikte?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Als je het juiste gereedschap hebt kan het met de kop erop. Maar dit moet je vaker hebben gedaan. Anders moet je me maar even een PM sturen.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
-
AuteurBerichten