Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
8 januari 2016 om 13:58 In reactie op: Trillend stuur maar geen onbalans in band en velgen #18307513
Als ik jouw verhaal zo lees. Denk ik eerder aan een aandrijfaskoppeling die zit te vervelen. Omdat je aangeeft dat het bij rechtuit niet is, maar bij een stuurbeweging optreed. Ik zou de buitenste homokineten laten controleren.
Ik zou eens goed de massakabel.controleren bij de accu. Hier wil nog wel eens een rare hobbel in zitten/slecht contact een paar centimeter onder de pool
Lijkt er sterk op dat de pomp kapot is. Wat voor brandstof tank je? Ethanol houdende 95? Zoals Blue-One oid?
Voorkant: veerschotelrubbers, rubber stootblokken bovenop lager, stabilisator stokjes/rubbers, fusee en stuurkogels
Achterkant: dwarsarmbussen, voorste fuseerubber (grote), ophangrubbers stabi stang, schokdempers26 december 2015 om 19:34 In reactie op: Astra-G-CC; Z1.8XE koud onregelmatig lopen en geen vermogen #18305888P0170 wijst op verkeerd mengsel. Meestal LMM of lambdasonde.. soms wil de ECU ook wel eens etteren
Je geeft zelf aan dat turbodruk veel te hoog gaat op de meter. De storingen die ik zo zie, is waarschijnlijk omdat je op meerdere plekken stekkers hebt losgehad.
Ik zelf denk dat het variabele gedeelte turbolader of de aansturing/actuator hiervan niet goed zijn werk doet.Welke storingscode heb je? P1191 met symptoom 5B of symptoom 11?
Hmm. In dit hele verhaal mis ik zeker 1 ding! Ik heb zelf ook bij de dealer gewerkt, er werd altijd heel snel gezegd dat turbo kapot is. Maar meestal was het toch het vacuumklepje achter op de motor die de variabele schoepen regelt van de turbo! Ik zou daar eens mee beginnen…
Hallo, uit welke omgeving kom je?
Geeft ie geen foutcodes met het uitlezen? Zomäar 2 verstuivers gaan vervangen is gewoon geld weggooien…
Ik zou Cookie hier op het forum even contacten. Verstuivers gaan niet zo vaak stuk… heb je geen turbodruk probleem? Lekke slang oid?
22 augustus 2015 om 21:27 In reactie op: Koppeling van airco-compressor repareren. Bijna klaar. #18294186Hallo,
Ik doe altijd de 3 bouten van de pomp losmaken. Pomp op het subframe laten rusten. Ik heb de luxe dat ik lucht gereedschap tot mijn beschikking heb. Je kan ook de buitenste poulie vasthouden met een grote tang oid.
Als deze los is kan de buitenste schijf eraf.
Vervolgens zit er een zegelveer om de riempoulie te borgen. Deze verwijderen, dan zou je de riempoulie eraf moeten kunnen schuiven.
Hierna kom je de magneetspoel tegen, deze is ook weer geborgd met een zegelveer.
Monteren in omgekeerde volgorde.4 augustus 2015 om 05:25 In reactie op: Welke single malt Whisky of Whiskey vinden we lekker? #17995680Jij bent ook al oud Reijnders[FACE WITH TEARS OF JOY]
Ik heb nog een gsi tank met pomp liggen. Komen onder een sedan vandaan. Stuur maar u2u/pb
Ik heb laatst nieuwe kapjes besteld bij de dealer. Kosten voor de 3 kappen bij elkaar nog geen 50 euro…
9 mei 2015 om 20:54 In reactie op: Astra G distributieriem, stand kwijt van krukas tov nokkenas #18284090Om wat voor motor gaat het? Zowiezo zeer voorzichtig zijn met draaien! Bij de geringste kracht niet forceren….
Krukassensor krijg je andere storingen… wat geeft de kvs temp sensor voor waarde? Geen valse lucht ergens? Hoe is het verbruik de laatste weken?
29 april 2015 om 04:50 In reactie op: Corsa C 1,7 Diesel valt uit – probleem dieseltoevoer? #18282947Krukassensor al eens vernieuwd? Dat geeft dezelfde symptomen…
Heb deze storing laatst ook gehad bij een Astra F. Bij deze was het nokje op het krukastandwiel beschadigt waardoor multiriempoulie/signaalopnemer krukassensor niet goed op zijn plek zat.
Symptomen: geen vermogen, terugslaan in inlaat, hoog verbruikHmm. Ik denk als ik het zo lees, zeker het probleem in cilinder 4 zit.
Olie is in mijn ogen niet vluchtig en te dik voor zo’n test.. beste kan je daar benzine oid voor gebruiken.
Heb je een PM terug gestuurd.Goed om te horen! Of eventueel een massief pennetje uit de oudere modellen. Komen ze wel eens tegen in de kadettjes en ascona’s.
Nog steeds plezier van mijn oude autootje? Dat deed ie bij mij ook al. Zeker omdat er ook een verkorter op zat voor het schakelen.
Ligt er geheel aan wat voor systeem het is… laatst ook zafira. Deze had 1 draad om alle 4 de inspuitventielen uit te schakelen. Deze had een mengstuk, dus geen injectie.
De kabels zijn wel degelijk af te stellen. Dit kan bij de versnellingspook binnen. Dus dit kan die garage gewoon doen.
Wat betreft de olie, doe er originele opel olie in! Zeker aangezien de 6bakken van opel al zo fantastisch zijn *kuch*11 april 2015 om 17:02 In reactie op: Slecht starten en inhouden X12XE (GEVRAAGD REPARATIE) #18278709Wat wordt er precies gemaakt/vervangen?
-
AuteurBerichten