Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@Vannos wrote:
@TijnGsi16v wrote:
Of gaat het niet over een schroefset?
lijkt op veren alleen,,, BTW met een schroef set hoef je ook niet altijd lager te kunnen dan alleen veren en dempers.
Het gaat om een schroefset
En ja schokdempers zijn ook nieuw.
Moet die ringen toch naar onder draaie of niet?@otdh wrote:
1e kwaliteit:
XC1186 QH Bougiekabelset 84,08 = voor M2.5 / RotorVerdeelkap ontsteking
XC647 QH Bougiekabelset 96,50 = voor M2.8 /DIS bobine2e keus:
XC761 QH Bougiekabelset 50,70 = voor M2.5 / RotorVerdeelkap
4.8688ECO FACET Bougiekabelset 58,70 = voor M2.8 / DIS bobinedit zijn Brezan Nummers en zijn beide prima kabelsets, prijzen excl. btw of korting ( als je dat krijgt via je locale brezan )
Oké merci, met die nummers zat ik ook wel wat te kijken of deze wel paste enz
Is al een pak goedkoper dan dat ze me hadde gezegd, binnekort maar een setje halen van die 1e kwaliteit :thumbup@Vannos wrote:
270,,,, nog nooit gehoord voor een setje kabels.
via de universele weg heb je ze voor een 80 a 100 euro , wil je een wat beter merk zit je meestal zo rond 120/140
zijn die kabels van goud ?
Ja vond ik bij mister auto ook aan die prijs die je zegt.
Vroeg ik me ook al af :p
Dus gewoon universele passen altijd of?Hmm dan toch redelijk wat werk voor dat stripke te vervangen precies… :|
Hoe worden deze eig gedemonteerd?
Kan van iemand nog een nieuwe kopen maar krijg mijn oude er niet uit als ik die 2 boutjes los draai…
Die man zei mij da het dashboard helemaal uitgebouwd moest worden, weet niet of dit klopt?Ahzo… wat ik vooral zou willen wete is of ik door die lichte camber door de belgische keuring kom of niet..? Heb sowiso ook 2 nieuwe schokdempers nodig omdat er een lichtjes lekt sinds kort :s
Wie kan mij helpe, moet dit zo snel mogelijk wete..ah k merci ;)
Heb ze ook nodig voor mijn cali, bij mij opt werk nagekeken en we hebbe ze liggen voor €21.50 incl btw..
Vond het toch beetje veel voor plaatverlichtingskesDaarstraks mn dummy middendemper EINDELIJK ontvangen, wilde hem er net onder hangen maar hij past totaal niet… Een bocht die er niet moet zijn op het einde waar hij naar mn achterste demper moet gaan en dan ook nog een stuk te kort :wtf
Het gaat wrs een dummy demper worden
Omg net tijdens het rijden ging het lampje Gwn uit xd had Cali een tijdje laten opstaan daarstraks maar blijkbaar niet lang genoeg :sleeping
@Maurice89 wrote:
Ik zou zeggen geen middendemper meer als je voor sound wil gaan en een goede demper zoeken :thumb
Een rechtstreekse buis naar achteren toe maar kunt ge die ergens kopen of moet da zelf gemaakt worden?
@InjectTheVenom wrote:
Er zit geen corrosie in de socket van de lamp? Dat wil nog wel eens voor dit soort gein zorgen.
Morgen eens bekijken als ik wat meer licht heb ;)
@gertjuh1968 wrote:
misschien heb je iets aan gedraaid en zit er een kabeltje klem.
of de stekker nog ff nadrukken.Gert
Zit nergens iets tussen, heb het lampje er meermaals terug erin geduwt maar het controlelampje blijft branden..
@CalibraDriver wrote:
@jeroenk wrote:
Wilde gok: Accu er voor een paar minuten aftrekken?
Kan ik altijd eens proberen ja :p
Helpt niet..
@jeroenk wrote:
Wilde gok: Accu er voor een paar minuten aftrekken?
Kan ik altijd eens proberen ja :p
http://www.youtube.com/watch?v=qTEIKKb7nD4″ onclick=”window.open(this.href);return false; ;)
Ga dit ook eens ooit proberen denk ik :p
Hey iedereen,
Ik ben nieuw hier dus ga ik mij even voorstellen.
Ik ben Joeri, 19 jaar en na 10 jaar dromen eindelijk sinds 2 maanden trotse eigenaar van een calibra c20xe uit ’92 met 132d km.
Ben nu al de dichtingen van de motor aan het vervangen, moet de pakking van het carter nog vervangen want hij lekt vrij veel…
Heb een zwart lederen interieur gekocht wat ik ondertussen helemaal behandelt heb.
Heb ook witte tellers + stroom en oliedruk meterkes voor de middenconsole.
Samen met mn pa hebbe we een passende ice instal gemaakt.
Middelste demper moet nog vervangen worden (eventueel door een remus demper).
Nieuwe (originele) voorbumper staat in grondlak maar moet nog zwart worden gespoten. (bumper die er nu opzit in gebarsten)
Cali is volledig gedinitrold vanonder, heeft dus nergens roest!
Verder wil ik hem in de toekomst nog verlagen en er andere velgen onder leggen.
Ik wil ook nog booskijkers + xenon en een dakspoiler.
Voor de rest hoop ik hier nog ideeën op te doen en nuttige tips te krijgen/vinden.enkele foto’s hoe mn cali er nu uitziet:
(Op de laatste foto had ik hem net, toen nog niet gepoetst…)
-
AuteurBerichten


