Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Het loopt 100% zeker in de hemel, ik vond het rubber er niet goed uitzien maar hij lekt dus alteid.
Hoe kan ik die afvoer er weer aankrijgen ik had al gezien dat er voor in de hoeken een soort tunneltje( afvoer slang dan) loopt.
Hier blijft het water trouwens staan.Mvg
orgineel dakraam ja, kan natuurlijk dat na 6 jaar het rubber kapot gaat
even terug komend op dit topic.
heb vandaag na een regenbui gekeken en de deurrubber aan de bestuurderskant was nat,
nou was ik aan het kijken en zag dat de deurrubber er niet 100% aansluit.
dus ik zou zeggen dat is de boosdoener, maar toen ik verder keek zag ik dat mn hemel ook op sommige plekken nat was.
nou zit er een dakraam in dus ik had deze drooggemaakt en geopent, nu zag ik dat hier onder het raam (het mechanisme zeg maar) ook nat is.
iemand die ook een dakraam in een vec heeft die dit ooit eerder heeft meegemaakt.
mij lijkt dat dit mechanisme helemaal niet nat mag worden en dat dit ook wel is de boosdoener kan zijn, dat het zo via het deurrubber naar benede stroomtkortom iemand met een dakraam dit ooit meegemaakt?
Mvg
Thanks, ja we zitten er aan te denken om even in hasselt te gaan kijke, samen met mn neefje met astra g opc II
Hier een foto`tje op de nieuwe velgjes

Gelijk ook een setje H&R verlagingsveren besteld
Komen hopelijk vlug binnenHier een paar foto`tjes van mn vectra opc
Hier in zomermodus
Winter heb ik de orginele 10 spaak


Ik heb een alpine in de auto zitten daar zit hij los, (is een blauwe draad die uit de radio komt)
Ik weet zo niet of deze bij een standaard radio ook opzitten, maar dat zal in het boekje wel uitgelegt wordenKijk is in het boekje van de radio of je een remote aansluiting kan vinden.
zo ja deze verbinden met de remote ingang van de versterker@cookie
Speakerset is de gladen sql 165 dual in de voor en achter deuren, allen actief aangestuurd door de alpine pxa h-800.Heb vandaag de koffer afgemaakt alleen nog alles perfect afstellen.

Nu nog de ramen blinderen en dan is hij voorlopig wel af
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Welke data lijst? kun je dat bij het uitlezen zien?
Dan kan ik dat mooi morgen meteen laten doen/uitzoeken@ Perror
Ik snap heel goed dat het bij zo’n storing niet makkelijk op te lossen is, zeker niet met al die electronica.
maar als de auto code’s aangeeft (waarvan de lmm) ga je mij niet vertellen dat dit opgelost is door er naar te kijken.
dat is namelijk het enige wat ze gedaan hebben een paar proefritten gemaakt en er naar gekeken meer niet.ik heb zelf deze code opgezocht op het engelse vxr forum waar naar boven komt dat waarschijnlijk lmm gewoon kapot is,
(of ecu maar dat lijkt me wel sterk)
daardoor kan hij ook het demping lampje en tc aangeven, heeft me een half uurtje gekost om dat op te zoeken.als hun een vermoeden of iets dergelijks hebben kunnen ze dat toch ook meegeven?
bijv. we denken dat het opgelost is want de code’s zijn niet terug gekomen maar we hebben niks vervangen en het kan
eventueel de lmm ook nog zijn.Maargoed we gaan morgen naar de opel hier in de buurt (ook onder garantie) en dan maar kijken wat er uit komt.
Mvg
Tsja dat dacht ik dus ook sjoerdie maar die hebben de auto een week gehad en volgens hun was het goed, amper thuis en hetzelfde gezeik meteen terug. Dus dan heb je weinig vertrouwen in de garage waar die is nagekeken
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Tc staat eigenlijk automatische aan maar zodra het schokdempertje begint te branden op het dashboard dan de tc en het autootje ook
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Die bbs staan hem ook goed, maar gelukkig nog aan een nieuwe set snowflake kunne komen hopelijk zijn ze zaterdag binnen
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Lmm had ik ook al gezegt tegen de monteur daar, maar die kon het niet zijn volgend hem
Foutcodes ben ik vergeten te vermelden hier als nog:
P0170 p0100 C0244 u2105 u2103 b2740 b3588 b3600 b2574 b1330 b1325
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Naar de dealer terug geweest, en heb de fouten nog steeds, niemand die hier iets vanaf weet? Of zelf heeft gehad.
Ik zit zelf aan een kapotte computer te denkenzo we zijn alweer een beetje verder…
Het Wooferje


De Bodemplaat met alles op zn plek (Wordt bekleed met orginele stof)

nu allen deuren nog dempen en aansluiten dan is kijken hoe het gaat klinken
Klopt dat het een engelsman is maar zijn pollenfilter zit ook aan de bijrijderskant en dat is bij mij ook.
dus zit het hetzelfde.
maar heb gisteren gekeken en een afwaterings rubbertje achter de stuurbekrachtiging pomp zat potdicht
ik heb gelijk alle 2 de rubbertjes eruit gehaald hopen dat dit de oorzaak is geweestnu hopen dat het snel opdroogt
Mvg
denk niet dat het aan het rubber ligt, ik zal het er wel uit halen want voorkomen is alteid beter natuurlijk.
maar het is de bestuurderskant en niet de bijrijderskant
ook is het interieurfilter gewoon droogDe opc stond te koop bij vd burg in zoetermeer
hier alvast het begin gemaakt in de koffer:

de bodemplaat
2/3 versterkers of zn plaats de andere zit nog in mn andere auto
de opc van de achterkant
(meer heb ik nog niet van de auto)Wegens aankoop Vectra opc mag mn Calibra weg
Hoop op een goed baasje
Prijs kan over gepraat worden natuurlijkhttp://link.marktplaats.nl/749438439″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Zijn er mensen die al ervaring hebben met de kabels te trekken in een vectra gts?
ik heb nog even de tijd maar het begint toch al te kriebelen.
iemand die weet hoe de voeding binnen moet komen?
4x 35mm2 stroom kabel (2x rood en 2x zwart)
de orginele connector door kan boren (speaker kabel in de deuren)zoals hierboven beschreven wil ik met een processor gaan spelen
hoe kan ik dit het beste aanpakken (ervaringen)De setup zoals nu de planning is:
HU: Alpine ive 530bt
Processor: Alpine pxa-h800
compo: Gladen sql 16.5 dual
Sub: Gladen sql 12 extreme
Amp: Steg K2.01 (Tweeter)
Steg K2.03 (Sub)
Steg k4.02 (Kicks)
Deuren etc. dempen met silent coat
ook komen er 2 wing accu’s achterin als buffer voor de stroom voorzieningHet idee is om het interieur er uit te halen en zo de kabels te trekken
daarom is het makkelijk als iemand daar ervaring mee heeft.Mvg Joey
hallo,
Toevallig heb ik die gisteren opgehaald in zoetermeer :angel
ik was in tilburg een nieuwe radio bestellen.
ik woon zelf in middelbeers dus niet al te ver van tilburg af
misschien kom je hem wel vaker tegen ;)Mvg
Toevallig zelf ook naar op zoek geweest alleen dan in 18” voor de winter
http://www.originalcarparts.nl/automerken/opel-onderdelen/vectra/vectra-c/opc-1894784885/opel-opc-velgen-5-spaken-19-5-gats” onclick=”window.open(this.href);return false;Bedank voor de reactie
kan ik weer gaan bedenken hoe ik het wil hebben
orginele radio gaat eruit en komt een dubbel din voor terug
wil alles dan met een processor aan gaan sturen (daar ervaring mee toevallig?)is het een beetje te doen om speaker kabel door de orginele deurrubber/connector te krijgen
hier moet dan een kabel voor de tweeter en kick door.
hetzelfde geldt voor de achterdeuris het ook een beetje te doen om de kabels te trekken?
waarschijnlijk gaat het interieur er dan toch uit net zo makkelijk denk ik -
AuteurBerichten