Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Graag gedaan. Ik zou het wel even laten weten aan de maatschappij van de wederpartij. Weet je al welke maatschappij dat is?
Ik ben natuurlijk geen arts, maar vaak is het inderdaad een spierenkwestie.
@lucas1975 wrote:
en denk in jou geval idd even contact opnemen met de Expert, omdat jou Vec niet op papier beoordeeld moet worden. Zeker ook alle rekeningen van de modificaties overleggen, allemaal waarde verhogend voor de restantwaarde.
zelf ook een keer aan de hand gehad bij een mooi gemodde primera, dagwaarde laag maar restantwaarde hoger ivm alle rekeningen en mods. toen geld gevangen en het auto(wrak) gehouden.
Dat heb je dan juist niet handig gedaan Lucas! Je moet zien dat je de dagwaarde hoog krijgt en de restantwaarde laag. Het bedrag wat je uitgekeerd krijgt, is immers het verschil tussen de dagwaarde en de restantwaarde. Bij een hoge restantwaarde is dat bedrag dus lager. Je hebt echter totaal geen invloed op de restantwaarde, omdat dat via een zogenaamd Total Loss Bureau gaat (een soort marktplaats voor schadeauto’s). Het enige waar je enigzins invloed op kunt uitoefenen is de dagwaarde.
@Raaf: hou er wel rekening mee dat de mods die jij hebt uitgevoerd niet per definitie een hogere dagwaarde betekenen…@C00kie wrote:
Verzekering zal altijd minder bieden dan ze kunnen betalen voor de schade, daarbij kun je de tegenpartij altijd nog aansprakelijk stellen voor immaterieële schade zoals bijv. gemaakte km voor dokters bezoek na letsel etc,
Wat jij bedoelt C00kie is materiele schade (concrete schade, onkosten, gemiste inkomsten etc). Immateriele schade is smartengeld; een vergoeding voor geleden pijn en (lichamelijke) ongemakken. Daar was gelukkig geen sprake van begreep ik.
Groeten, een personenschadebehandelaar king:
Dat beweegt toch mee met je schijf?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik hoor het niet echt meer de laatste tijd, maar heb ook oorzaak/oplossing kunnen vinden.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ach stom, nou zie ik het! :thumb
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Is nou alleen je koppel toegenomen? :hmmz
Welk bouwjaar?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Had je ook voor PDC? Of alleen achter? Altijd aan lijkt me niet de bedoeling. Ik ken geen enkele auto die ongeacht de snelheid de PDC altijd aan heeft. Er zijn inderdaad wel systemen die onder een x aantal km/h het systeem automatisch inschakelen.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Vette mod! Kwam een keerde knoppen icm TwinAudio tegen, dat zie je niet vaak. Helaas was iemand me voor.
Voor zover ik weet niet. Als je achter ook hebt en je hebt de versnelling in achteruit gehad, gaan ze voor ook aan. Maar voor vooruit inparkeren moet je em handmatig aanzetten. Vind ik ook wel jammer.
Gefeliciteerd!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hier staat het lijstje.
14 april 2014 om 05:07 In reactie op: auto rammelt als ik over stenen weg rijd achterwiel. #18228600Kan ook een gebroken veer zijn.
Echt enorm gaaf! Vind die opstart altijd zo cool! Heel veel respect!
Hoeveel heeft het je financieel gezien nou gekost?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Haha super! Gaaf joh! En nu nog ff een filmpje van een proefritje en dergelijke he!
Geniet er van!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
@Patser wrote:


ff een fotootje gemaakt uit het instructieboek
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Dat is dan wel even balen als je hoopt dat het vandaag klaar is. Maar goed, gelukkig vallen de kosten mee en is het er morgen al!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
6000k is de kleur van daglicht en heeft de meeste lichtopbrengst. Alles daarboven wordt het minder.
Heb zelf ook 6000k en heb een paar verschillende Chinese setjes met 6000k look halogeen H3 mistpitten gehad, maar die dingen gaan echt in no time kapot. Kleur is wel echt 6000k.
Heb vorige week dure H3 lampen van Philips gekocht met blauwe coating, maar geeft 4300k kleur (zo blijkt in de praktijk).
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
@jraaf wrote:
Laatst gespot bij mij voor de deur in 2012 toen nam ie 2 voorstoelen en 2 achterdeur panelen mee………
Nooit meer wat van terug gezien……. Hoop dat ie ‘m weer aan de praat krijgt.Groet jraaf
Hoezo weer aan de praat? Of ga je er vanuit dat ie het niet meer doet?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Wat een werk, maar ontzettend gaaf! Ben benieuwd naar het filmpje!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Vreemd! Zit tot te zien ook niet meer in de verzekering. Maar hij heeft em niet verkocht…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
:wub
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Staat valt gelukkig mee. Motor lekt geen enkele olie, turbo lijkt ook goed, geen speling. Veer achter inderdaad gebroken.
Denk dat ik toch maar ga kijken voor een ruilbak. Maar eens even een mailtje naar Klein Gunnewiek gestuurd.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Tja, maar dit kosten nog € 600+…
Ik laat maandag de hele auto controleren. Heb ook het idee dat ik een gebroken veer heb rechtsachter, mn turbo stottert, iets bij mn voorwielen piept bij het sturen, cruisecontrole doet het niet…
Zucht… Volgens mij is het meest slimme een andere bak, maar kheb dr het geld niet voor met een bruiloft over 2 maanden en een verbouwing achter de rug…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Vandaag bij Ganzeboom Transmissies in Almelo geweest. Inderdaad de synchromechring van de 5e versnelling versleten en die van de 3e begint ook.
Kosten revisie tussen de € 1.100 en € 1.500 ex BTW… Als de koppeling er bij komt zit je zo op € 2.000… Pfff dat is wel heel veel geld.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
-
AuteurBerichten