Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hahaha, ja idd!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Toch even de WW langs gehad en het is de bak. Dat kan ook wel kloppen, want die staat op het punt om gewisseld te worden ivm versleten synchromeshringen.
Bedankt voor het meedenken, ik kan weer rustig ademhalen.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Nee, daar heb ik wel op gelet en was niet het geval. Denk dat ik zo toch de WW maar even bel, want heb em echt nodig morgen en anders moet ik andere acties uitzetten…. Grmbl…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ja, zit aan de rechterkant, ook als ik voor de auto sta. Als ik gas los laat, hoorde ik een keer een soort tussen gas
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ja naar 192pk en 407nm. Want?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Dat zou niet best zijn, die is 50000 km geleden nog vervangen…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Welkom hier!
Kijk zelf even rond op het forum, jouw vragen zijn heel vaak behandeld.
Je moet in ieder geval goed opletten met het vliegwiel, die wil rond de 2 ton nog wel eens stuk gaan.
Leuke Vectra in die link, maar laat je niet foppen; Xenon is niet origineel (geen sproeiers en lichtschakelaar heeft handmatige hoogteregelaar). Hoe en wat met automaat weet ik niet.
Het gelukt! Ontzettend bedankt, vooral ZakhooiTM!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Oke, dus dat hele koppelen van een kabel op de quadlockkabel geldt alleen voor modellen na 10-2007. Daarvoor moet je die gekke constructie met het solderen van de kabel op de connectors van de CD op de printplaat?
Ah, ontzettend bedankt! Op het uitgebreide topic hier op het forum hadden ze het er over dat dit grote blok alleen voor de speakers was en de bovenste blokjes voor stroom etc. Maar het is dus andersom…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Top! En welke is pin 15? Weet je ook welke de aarde (GND) is? Die zou er volgens mij ook moeten zitten.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Bedankt voor het nakijken!
Maar hoe onthoudt de radio z’n instellingen dan? Ik heb overigens een CD70, dit is een van de laatste C1’s met full canbus.
Mijn sigarettenaansteker zit alleen achterop de armsteun en die heeft zeker geen constante stroom. Heb er altijd een 12V stekker in zitten (Bluetooth FM-transmitter), maar die gaat uit als je het contact af zet.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ik ga toch maar voor de radio, maar kom er niet uit welke kabel ik nou moet hebben… Er zijn 3 gele kabels! En ik kan nergens een schema vinden… Wie helpt mij?


Net even mijn binnenverlichting er uit gehaald, omdat ik meen gelezen te hebben dat hier ook constante stroom zit. Weten jullie welk kabeltje en kan ik daar gewoon van aftappen?

Even 2 offtopic vragen:
1. Ik heb een microfoontje zitten (zie foto). Telefonievoorbereiding was toch een optie destijds? Maar moest je er dan zelf een carkit inzetten of zo?2. Ik heb me er vanaf het begin over verbaasd dat ik een knop mis in de bediening van de binnenverlichting, namelijk die voor het uitzetten van de lampjes als je je deur open hebt. Ik had die wel in mijn 2003 C1… :hmmz Iemand een verklaring?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hmm te vroeg gejuicht. Met het betere weer de raampjes soms open en nu hoor ik het weer. Maar ik hoor het zelfs als ik instap! Als ik de koets flink heen en weer schut hoor je het duidelijk. Erg vreemd… :hmmz
Je koopt hem ook niet Raaf. Het “wrak” heeft gewoon nú nog die waarde. Jouw schade is het verschil tussen de waarde zonder schade en de waarde met schade.
Een auto is total loss als de reparatiekosten hoger zijn dan dat bedrag (dagwaarde minus restant waarde).
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Thnx voor de hulp heren!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Oké thnx!
Laatste vraag: in zo’n 12v plug zit toch meestal ook een zekering? Is het echt nodig om er een extra zekering tussen te zetten?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hij zal niet langer dan 1 a 2 dagen stil staan, dus is het langer dan moet ik gewoon even de stekker er uit trekken.
Eigenlijk wil ik een nieuwe 12v aansluiting maken, zodat ik de bijgeleverde kabel niet kapot hoef te knippen. Kan ik die ook aansluiten op die gele kabel? Maar dat is toch maar 1 draad? Heb je niet een plus en een min nodig (ja ik ben echt een noob…)?
Edit:
Dit staat in de specs:
Battery Internal Battery 130mA
Input Voltage 12V ~ 24V DC
Power Consumption Max 3WDe bedoeling is dat ie ook stroom krijgt als de auto geparkeerd staat. Er zit namelijk een bewegingssensor op die gaat filmen als de auto beweegt of er iets in beeld beweegt. Volgens mij zou je best een behoorlijk aantal uren aan de stroom kunnen. Mocht het nou echt lang zijn, dan haal ik de stekker gewoon uit het apparaat.
Dr is ook een speciale kabel/apparaatje voor die het voltage vd accu in de gaten houdt, maar daar lap je dan ook weer € 50,00 voor.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Dat is ook zo RamSwa72. Zou ik het niet gewoon van die draad kunnen tappen?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Hoe dan?
26 mei 2014 om 07:05 In reactie op: Vectra meeting AC De Meern 24 MEI 2014 UPDATE PICA’S!!!!! #18208761Jammer dat ik zo laat door had hoe en wat, anders was ik wel gekomen. Ziet er gaaf uit allemaal!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Zo erg is het ook weer niet hoor gwriemersma, hij heeft het voordeel dat hij al bij de huisarts geweest, zodat het vastligt dat deze klachten er direct na het ongeval waren.
Als je nu niet naar de HA was geweest en/of niets had gemeld bij de verzekering en je komt dan 2 maanden later ineens aanzetten met klachten, dan moet je van goede huize komen om aan te tonen dat het door dit ongeval komt.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
@cakir39 wrote:
zijn alle looms voor de zelf dimmende spiegel het zelfde of niet ? kwa aansluitingen bedoel ik zien ze allemaal zo eruit of niet
iemand enige ideeNee, zijn absoluut niet allemaal hetzelfde.
-
AuteurBerichten