Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
25 oktober 2014 om 17:39 In reactie op: Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015 #18179113
Mooie Zaf zo hoor! Dikke bak.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
24 oktober 2014 om 10:34 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993937@Helmer opelfan wrote:
Extra lende steunen in de rug. Wat op luchtdruk werkt
Hoe stel je dat in dan? En is dat echt zo anders dan de lendesteun die iedere Vectea stoel standaard heeft?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
24 oktober 2014 om 07:16 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993933Wat houdt “multi contour” nog meer in dan? Zit daar nog een actieve functie aan die gewoon electrisch leder niet heeft?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
23 oktober 2014 om 15:58 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993929Dat lijkt me echt ideaal! Niet meer dat geplak in de zomer.
Maar memory functie en het uitschuifbare gedeelte zou ik echt geweldig vinden. Ik ben 1.96 met er mn vrouw 1.71 meter… Is nogal een geschuif en gestel met die stoel en spiegels en electrisch blaakt het nou niet van snelheid…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
23 oktober 2014 om 14:35 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993927Heb je al wel de speciale stoelverwarmingsknoppen voor AGR stoelen? Die hebben immers ook een ventilatie mogelijkheid.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
19 oktober 2014 om 10:35 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993914Aaaaaaah multicontour, die wil ik ooook!!!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Oorzaken stuk voor stuk langsgaan, vaak zit het probleem in het simpele.
Ik begrijp dat je de schakelaar ook hebt laten activeren met Tech2? De problemen die je omschrijft zijn namelijk typisch voor een niet geactiveerde schakelaar.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Je moet inderdaad wel een andere verlichtingsschakelaar hebben met AUTO stand en die moet ook geactiveerd worden. Anders gaat je licht altijd aan.
Moet je nagaan! ;)
Heb je het wel laten activeren met Tech2?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Dat kan via Tech2, maar niet bij elke vec. Volgens mij moet je dan een memorypakket hebben
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
29 september 2014 om 07:07 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993911Mijn vliegwiel heeft naar twee jaar ook al weer speling… Maar, had toen wat wrijving met de verkoper, dus weet niet of ze toen een gebruikte hebben gebruikt.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ben ik nou de enige die het niet zo mooi vind… :hmzz
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Thnx Raaf, ik zal vandaag eens kijken.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Lekker hoor!!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
10 september 2014 om 05:06 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993901Hmm dat geluid in het eerste filmpje heb ik wel eens periodiek in de zomer… Dan heeft ie eerst dienst geweigerd en hebt ik em met veel moeite van binnen open kunnen maken :hmmz De jouwe gaat overigens ook een stuk sneller open. Mooi hoor!
Sent from my iPad using Tapatalk
8 september 2014 om 19:11 In reactie op: helmer’s vectra V-line – Iets wat mij niet lekker zit ! #17993896Idd! Af blieuwe! :p
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Mooi hoor! Die rollo’s zou ik ook wel graag willen…
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
@Rayted_Are wrote:
Ik heb ook een vraagje… De behuizing van één van mijn sleutels is versleten en dacht ik haal een nieuwe. Maar na wat speurneuzen vond ik een website (http://www.nieuwesleutel.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;) waar je zo’n ouderwets moordwapen laat omzetten naar een klapsleutel. Zij geven dan aan dat, als je de sleutelbaard bij de sleutelmaker hebt laten slijpen, je dit zelf kan doen en dus niet hoeft te programmeren. Echter heb ik net even de How-To bekeken en daar staat dan weer dat je hem wél moet programmeren. Mijn vraag is dus eigenlijk, wie heeft er gelijk?? :angel
Kan wel degelijk, alleen je moet de transponder uit de oude sleutel klikken en in de nieuwe behuizing doen. Die is daar voor gemaakt. Ik rij al jaren rond met zo’n immitatie klapsleutel.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ja precies, alles met S in het kenteken is volgens mij al C2. De kentekens met R die ik gezien heb zijn allemaal C1’s.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Kan hier dus ook: ECAT24.com. Links even je chassinummer invullen.
Das gek.. Vast een showroommodel…? Wat is je kenteken dan? Op ecat24 kun je aan de hand van je chassisnummer de bouw datum achterhalen. Durf er een kratje op te wedden dat ie in 2005 is gebouwd.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Gose91, is totaal afhankelijk van je uitvoering. Kale uitvoering zal geen lint hebben. Maar het bouwjaar zal de crux zijn.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Ha, dan is die van jou nog net nieuwer! Ben benieuwd welke er nog volgen!
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Bij mijn wetenschap is dit niet mogelijk bij C1’s van vóór 2005. Dan zul je denk ik het lint en je REC moeten vervangen.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
Van welk jaar is jouw Signum Dennis? Volgens mij kan het namelijk niet. Denk dat dit met je aansturingslint te maken heeft dat boven je hemelbekleding ligt.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk
-
AuteurBerichten