Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@kadett-supreme wrote:
Dank je voor het kijken.
Maar een originele dubbele einddemper zoals ik nu heb, dus niet in het zicht omdat ie achter de bumper zit zal toch niet meer kosten als 400€?
Toch wel.. het is zelf zo dat de uitvoering met sierstukken eraan goedkoper is dan met de bochten. Wordt waarschijnlijk meer verkocht.
Hier nog wat demper online voor je gevonden: http://www.stroevemotorsport.nl/Einddempers_L_en_R/Opel/Signum/
Net even gekeken maar een Eberspacher met sportpijp kost zo’n 400 ex. btw nieuw. Origineel zal nog wel een stuk duurder zijn. Daar geven ze ook aan dat een 3.2 dezelfde einddemper gebruikt als een 3.0 cdti.
Alternatief is zelf een RVS dempers en pijpen onder je auto laten maken. Wordt die helemaal op maat gemaakt en kun je zelf voor sierstuk en geluid kiezen.
11 december 2013 om 19:05 In reactie op: Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0! #17978798en dat zeker terwijl je lekker toekijkt uit een stel heerlijke verwarmde stoelen :D
Als ik het stuur rechthou dan rijd die recht maar zodra is het stuur loslaat (zoals boven beschreven) draait het stuur naar rechts en de auto dus ook.
Geen speling op draagarmen/bussen/stuurstangen. Nieuwe schokdempers IDS+. Gelijke wielen/bandenmerk/bandenspanning.
Thanks voor jullie reactie maar is het ook een bekend probleem bij die stuurhuizen dat ze naar rechts trekken vanuit middenstand? of heb ik gewoon pech?
Vreemde was dat na het uitlijnen het probleem weg was en nu ineens weer terug is.
Greetz
Probleem was een tijdje opgelost maar nu ineens weer terug :???: mogelijk toch stuurhuis probleem?
Iemand ervaring met problemen/kwalen van het stuurhuis? Zoals ik het kan zien is die volledig elektrisch bekrachtigd want heb geen aandrijvingpomp op multiriem
8 december 2013 om 22:16 In reactie op: Kimmiej’s Vectra C Station 3.0 V6 CDTi (Sprookje houdt op) #17964107@kimmiej666 wrote:
Mijn 3.0 is van 2004 en heeft nu meen ik 302mm voorop liggen, maar 314 past gewoon, kom je uiteindelijk ook overal op uit bij autozaken bij kenteken invoer.
Zijn de blokken voor de 302mm en 314mm hetzelfde?
5 december 2013 om 21:32 In reactie op: Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0! #17978775met een zwart Opel logo staat zwart denk wel erg mooi :thumb
Welkom 3L rijders :thumb veel plezier met je auto en hier op het forum.
En ja wij zijn hier dol op :kewlpics
Gr C00kie
@vanieba wrote:
@GTS Vectra wrote:
winterbanden op velg Opel Vectra C
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/banden-en-velgen/m750473635-winterbanden-op-velg-opel-vectra-c.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
das best knap, 2 seizoenen gebruikt en dan nog 9mm erop….. terwijl ze nieuw net 8.8mm hebben :jerry
Des un Broabantse mm jonguh.. bam.. zonne bend :D
Fijn dat alles weer soepel schakelt. Hoop dat mijn F40 daar geen problemen mee krijgt
@DG80 wrote:
@C00kie wrote:
Middendemper vervangen door rechte pijp en EGR nog verder afgedicht bij mijn 3.0. Motor gaat het steeds prettiger vinden :D
Hoor je veel verschil qua uitlaatgeluid met de tussendemper er tussenuit?
Nog niet echt, klinkt iets zwaarder maar heb ook al de roetkats verwijderd. :D Voorpijp en middendeel is nu RVS en binnenkort ook de beide einddempers volledig weg en vervangen door open RVS pijp. Weg met de tegendruk en ophoping van roet.
Middendemper vervangen door rechte pijp en EGR nog verder afgedicht bij mijn 3.0. Motor gaat het steeds prettiger vinden :D
27 november 2013 om 18:54 In reactie op: Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0! #17978766Ziet er goed uit.. ben benieuwd naar je ervaringen met het koude weer :thumb
26 november 2013 om 23:26 In reactie op: Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0! #17978756Oke nice.. zal morgen eens kijken want mijn Vec is ook goed volgelaten met standaard opties. Schakeling waarschijnlijk via achterruit verwarming?
26 november 2013 om 22:51 In reactie op: Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0! #17978754Zijn verder alle kabels standaard voorbereid voor die verwarmde sproeiers of heb je meer nodig dan enkel de sproeiers en het kabelboompje?
Ben benieuwd hoe dat webasto systeem werkt.
Hij giert , en ben later op de dag gaan kijken en de lagers zijn naar de klote. :(
:( was een bak van de sloop niet iets goedkoper geweest? Revisie zal aardig wat :vertag
@GTS Vectra wrote:
Ik heb hem naar de dealer gebracht, voor een versnellingsbak revisie :vertag
Klote zeg.. wat is er met de bak aan de hand?
Turbo vervangen, stabilisator rubbers vervangen. Verbruiksmeter helemaal happy :D weer mooie compensatie om de knip weer wat te vullen na alle onkosten. 6,5L/100 voor een 3L :jerry
Is er iemand op het forum met een Y30DT die mij zou kunnen helpen met zijn eigen goed lopende Y30DT motor. Heb wat twijfels en zou het graag eens met een ander vergelijken. Liefst een handgeschakelde. :D
Groet C00kie
21 november 2013 om 16:54 In reactie op: Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015 #18178918Nieuwe turbo gemonteerd en powerflex stabilisator rubbers geplaatst














@lucas1975 wrote:
het gaat om de voorspannings veer. Zou even de maat opnemen en contact opnemen met intrax in volkel, die kunnen je misschien wel verder helpen.
Ja ff Henk Thuis van Intrax bellen. Die heeft veel van die veren gewoon uit voorraad leverbaar
Oke.. dat wordt nog even meten dan. Heb 3L remmen
Oke thanks. Onder wat voor Vectra heb jij ze zitten? type remmen?
Zal mijn vraag beter formuleren,. Welke ET waarde heeft hij gebruikt onder de Vectra.
-
AuteurBerichten