Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
In mijn topic http://www.opel-forum.nl/viewtopic.php?f=6&t=179987&start=75 staan nog meer pica’s. Als je iets specifiek voor je auto wil kun je beter contact opnemen en/of langsgaan voor maatwerk. http://kiwiparts.nl/
Greetz C00kie
@cano666 wrote:
Zie dat je in brabant woont waar ergens heb je dit laten doen? In brabant ergens? Wat heb je er voor betaald en heb jij ook een andere kat ?
Je hebt een PM
RVS duplex uitlaat met soft dempers.. Zoiets als dit en daar kun je op maat een demping in kiezen… heb hem zelf zonder :D

Jurgen een 30KM sticker op de auto :jerry LOL maar goed dat het in spiegelbeeld staat ander leek het nog echt ook…
Verder wel lekkere kontjes… :ass :ass :ass
12 maart 2014 om 21:10 In reactie op: Vectra meeting AC De Meern 24 MEI 2014 UPDATE PICA’S!!!!! #182086741. jraaf Vectra SW – 2 deukjes rechter achterportier
2. GTS Vectra GTS
3. remutr vectra/omega?
4. Lucas1975 vectra SW – 1 deukje D stijl
5. Gwriemersma vectra SW
6.Punch vectra SW OPC
7.taner_32
8.corsabc20xe
9.gose91 (SW essentia / astra)
10. Patser vectra SW
11. Delano Vectra SW 1 deukje rechter achterportier
12. wagnas GTS 1.8
13.DennisD Signum 1 deukje d stijl.
14.Leo C 2 STW
15. C00kie GTS 3.0
16.
17.
18.
19.
20.12 maart 2014 om 20:27 In reactie op: Vectra C GTS 3.0 CDTI; Motor Rebuild Update 04-10-2015 #18179008Zo volgende mod kan bijna beginnen.. nog twee dingen bij VOD ophalen en dan bouwen..




Laatste pics met CDC dempers..

Greetz C00kie
Sweet :wub hoe is het met comfort gesteld? of voortaan standaard niergordel in de auto?
Greetz C00kie
Oke.. hopen dat het nu wel dicht is :thumb
Beste kun je hiervoor een bus of dop uit je doppenset gebruiken die goed op je keerring past zodat je hem er recht erin kunt kloppen.
Vullen van de bak in verschillend van bak type. Meestal zit op het differentieelhuis van de bak een plug met inbus. Deze zit op de hoogte van het midden van de aandrijfassen. Als de auto horizontaal staat is deze ook als max vulmaat aan te houden. Vullen tot deze gaat overstromen :)
Als je de homokineet uit de bak haal zie je en glimmend gedeelte waar de keerring op afdicht. Dit metalen stuk moet glad zijn en de keerring moet daar dus goed op afdichten. Wil wel eens voorkomen dat de keerring in het metaal inloopt maar meestal is het foute montage van de keerring of een beschadigde keerring bij het terugzetten dan de homokineet.
@jraaf wrote:
Als je 200 euri niet vertrouwd en 900 te veel vindt kan ik je de B12 adviseren. Dat is geen schroefset en geeft je GTS ongeveer 1 cm voor en achter er af maar dan heb je voor 600 euro echt een ‘ dijk’ van een schokbreker set met veren. Dat is dan een combinatie van de B8 schokbreker voor en achter (korte versie) en de eibach pro kit standaard 30MM verlaging.
Groet jraaf
Bij sommige uitvoeringen zelfs tot 40mm.. Dacht ook 30mm maar dit staat op de doos.. als mijn top mounts klaar zijn gaan ze er bij mij onder.. heel erg nieuwsgierig naar het resultaat, daar ik enkel met Bilstein B16 heb gereden,

Greetz C00kie
Juiste keerring? Keerring scheef geplaatst? Ingelopen homokineet, zo ja dan de keerring zo proberen te plaatsen dat deze een ander loopvlak krijgt.
haha ja over kleursmaak valt niet te twisten.. blijft toch iets persoonlijks.. ik ga zelf voor een andere flitsende kleur..
Ziet er altijd weer fris uit zo’n nieuw geverfde klauw.. :thumb
Vandaag rondje nieuwe Maasvlakte 2 gemaakt en gelijk wat pica’s gemaakt, dan nog wel in wintermodus maar dat zal niet lang meer duren.. komende week hopelijk mijn nieuwe goodies binnen.





Greetz C00kie
Of een B12 kit.. ga je tussen de 30-40 omlaag met redelijk comfortabele dempers.. mijn set vrijdag binnen gekregen dus komende week maar tijd voor maken
Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk
Heb geen foto voor je maar lees overal wel dat 30mm op de originele dempers gaat maar lager je ingekorte dempers zou moeten gebruiken.
Heb je niet een transponderchip in de sleutelvoet zitten? Dit is bij bepaalde modellen wel het geval. Als het in de printplaat zou zitten zou je hem niet opnieuw hoeven te programmeren. Vandeweek al verschillende sleutels omgebouwd en een daarvan had ook die losse chip er nog in. Is een klein donker grijs blokje dat in de hoek van de sleutelvoet geklemd zit.
waar kom jij vandaan?
Wat voor 3.0 cdti heb je? Y30DT of een Z30DT? Handbak of automaat?
Heb inmiddels al aardig wat ervaring met deze motoren maar jouw omschrijving klinkt niet echt bekend.
Greetz C00kie
Verstelbare veerpootlagers? :wub
Ja.. bounty uit het vet :thumb
Kan ook je stabilisatorstang zijn.. is ook goed zelf te vervangen. Als dat zo is wel ff kijken of je CDC dempers hebt want dan moet je ze vervangen door stangen met een knik zodat deze niet tegen de dempers aanloopt.
Als je twijfelt kan ik altijd wel ff voor je controleren wat er precies speling heeft.
@gwriemersma wrote:
Heerlijk iemand die nooit klaar is met modden :angel
Zodra ik klaar ben met modden wordt het tijd voor andere auto ;)
-
AuteurBerichten