Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@schuitje wrote:
hij blijft oranje :thumb
oke, lache, dus het worden nog twee broertjes ook.
of ander oranje?
de mijne wordt 509
als het goed is staat dat op de dynamo
10 maart 2012 om 16:51 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625348deze al gezien?
http://65833.forumromanum.com/member/forum/entry_ubb.user_65833.1127465849.1109332425.1109332425.1..html?onsearch=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
en ga je nu met gehoorbescherming rijden :jerry
breda.
als ik met mijn c-dett kom, ben ik hopelijk niet de enige…… :???:
ik kom van almkerk
12 volt betekend dat de accu ook niet bij laadt.
je kunt meten hoe vol je accu zit.
uitgaand van een loodaccu
12.6V dan is de accu vol.
11.8V is leeg.laden moet voor het mooie onder de 14 maar wel boven de 13.5 blijven.
meten zonder belasting!
vorige post was een foutje, weet niet hoe ik die weg krijg :D
:hmmz

tipje……
bedoelde het taal gebruik in het algemeen, vooral de reactie van petrolhead schrok ik van.
wil zelf absoluut geen zeikerd zijn, maar ik denk dat als we ergens van onder de indruk zijn we dit niet direct hoeven op te schrijven
de filmpjes vindt ik ook lache, maar om dan grof te reageren hoef toch nie :hmmz
maar vooruit sorry voor mijn eigenlijk off topic, verder met de dett :thumb
eerste tip is dus ook lampen uit achterruitverwarming uit, eigenlijk alles uit behalve de radio, da scheelt het eerste.
misschien snachts aan de lader?
als een echte prius :puke
:jerry :jerrywat je nu ziet is dat je radio namelijk je accu ontlaad, en dat mag nooit!!

@GS2.6 wrote:
Zover ik weet, doen de meeste helemaal intrappen.
Maar half kan ook inderdaad.
dat klopt ja, maar ik heb er ooit eens een gesloopt toen ik hem helemaal intrapte.
nu heb ik een vacuumpotje kost een paar tientjes zo weer terug verdient, weet je zeker dat je je hoofdremcilindr niet sloopt.
@schuitje wrote:
bodyshoots is de term geloof ik, is wel de mooiste manier :thumb
zou wel kunnen ja.
wist jij trouwens al wat jou kleur wordt?
ik trap hem nooit verder in dan dat het normaal zou moeten bij gewoon remmen. das half dus ongeveer.
je kunt hem namelijk kapot trappen als hij te ver ingaat.
het mooiste is een vacuumpotje, dan kun je namelijk alles alleen doen.
ik doe dat anders.
heb je geen vacuumpotje?
als je die niet hebt moet je met zijn tweeën ontluchten.
reservoir vol met remolie.
en dan komt het samenspel :D
een man achter het stuur en 1 man bij de te ontluchten remmen.
bij het indrukken van rempedaal de ontluchtingsnippel open, ff een slangetje eraan en in een potje want de vloeistof is agressief.
als hij half heeft ingedrukt nippel dicht en dan pas het rempedaal terug laten komen, dit heerhaal je een keer of 20, afhankelijk van de hoeveelheid lucht.zijn de klachten dan hetzelfde?
hoe ontlucht je hem?
ik raad je aan om sowieso je gewone accu ook te vervangen voor een gel accu, lekkere zware nemen.
een gel accu heeft namelijk ook al een ”condensator” werking, en kan dus beter tegen pieken dan een gewone accu.
verder zou ik het heel prettig vinden als we allemaal een beetje op onze worden letten, er wordt nog al grof gepraat wat ik jammer vindt.
ps, geen karton maar gewoon je thermostaat vervangen joh, stelt echt niks voor en kost nog geen 10,- :thumb
:thumb
de bodem is eerst in de primer gezet, toen overschilderbare tectyl(heet anders, maar voor het begrip) toen in de kleur gespoten, en zo blijft hij.
vandaag weer lekker wat gedaan.
auto helemaal omhoog, gelijk effe een mooie foto geschoten van de achteras :)

toen het blok eronder gezet en de auto weer laten zakken.
vervolgens de versnellingsbaksteun vastgezet
toen alles in model gebracht, gefixeerd met kettingen en zondag samen met 928-jan de vooras eronder knallen king:
ik word er best blij van zeg maar.
opbouwen is echt mooi werk, lekker alles op het gemak.
alles wordt onder handen genomen, bekeken en indien nodig gespoten of netjes gemaakt.
zo gaat de dieseldet het weekend in

astra g van 95????
zal wel een astra f zijn………
het is me wel gelukt om alleen de pakking te monteren maar ik ga niet zeggen hoe :swear
@928-Jan, je eertse bericht op het forum en gelijk naar mij :jerry :jerry
das pas power :thumb
de pan zit er onder en is zeker naar mijn zin.
of hij dicht is weten we vanzelf, het was wel even klooien met die pakking uit 4 delen…..
dat is niet naast mijn deur.
ik zal eens bij biesheuvel kijken.
das dan weer 2min rijden. -
AuteurBerichten