Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hebje een topic, met die motor ombouw?
ik ben ook bezig met een d-kadett cabrio, met een 1200, en wil toch iets meer potentie…..:jerry
origineel gepost door brobbel1
lol
ben al aan het zoeken voor zo’n stang.
of de topic hoe je die maakt.
of er moet 1 komen die hem zo wil kopen zo als hij er bij staat.
want de kadett is ook te koopis de 18s te koop:o:o:o:o:o:o:o
das rap zat, vraag eens geld?
haha
heeft hij dalijk 3setjes verlagingsveren liggen:o
bouwjaar van de auto?
als het goed is staat er een pijltje op de assen en op de omgeving daar rondom.
9 maart 2010 om 07:41 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625149je zit trouwens ook met een code in je sleutel bij deze auto’s, voor zover ik weet:thumbdown
9 maart 2010 om 07:39 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625147mv6 is het mooiste dat wel,
x30xe met 210 pk maar zie die maar eens voor een normale prijs te vinden in combinatie met een handbak.x25xe heeft 170pk zijn meer te vinden ook met handbak en ”goed” betaalbaar
alleen hebben volgens mij beide een pulsgever en ik weet niet of je dit om kunt bouwen voor je km telling.
uitlaat is voor beide motoren zeer krap in je c-tje, maar is te doen!!
motor en bak zijn zwaar, dus op zoek naar zware voorveren.
je kunt 2 veren van een mercedes w124 nemen en deze 4,5 ring inkorten, dat is stevig genoeg!
vooras verstevigen.tussenas op maat laten maken, voorste stuk omega achterste c-kadett.
dikke achteras, natuurlijk gelijk een sper erin :D
en verstevigd lager voor in de voorklant van je achteras kun je bij friedrich motorsport kopen.en dan heb je nog al die kleine dingetjes die je tegen gaat komen…………..
maar tis zeker leuk, geloof me:thumbup
nog iemand advies?
niemand die ooit een bak uit elkaar schroefde……….:o
oke, dat is die met de 1.8s waar je gelijk een c20let voor zou moeten hangen:P geintje.
als je de auto verlaagd is het mooiste om zelf een panhard stang te maken.
je heb verstelbare op de markt,
dit omdat bij een verlaagde auto de achteras aan de linkerkant iets naar buiten komt.misschien is dat dus wel de beste oplossing, een verstelbare maken of kopen!
weet je zeker dat je goed zit!
origineel gepost door brobbel1
ik ben met de kadett bezig.
met een andere achteras.
komt nu 1 van een b manta onder.
nu vraag ik mij af of de panhardt stang.
van de kadett en b manta even lang zijn.
wie weet dat of dat klopt.
want dan kan ik op zoek naar een panhardt stang van een manta.wordt de auto verlaagd?
origineel gepost door debolle
origineel gepost door speaker
Vind alleen die dashboardstrip heel erg… niet zo mooi !
Jammer dat ze zo’n mooie bak maken en dan zo’n stripje er bij ?! :cool:die stripje vind ik zelf ook niks dus gaan die in de kleur van de auto of iets anders ermee maar hoe die nu is dat gaat weg
hey,
mooie vec!!
ik heb nog wel een zilvere strip liggen voor op je dashbord.
de lange en de korte.
mag je voor weinig overnemen!
100% netjes en zonder krassen oid!greetz.
8 maart 2010 om 11:28 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625144weet je trouwens al wat voor motor je neemt?
misschien kun je het beste een komplete omega kopen, dan heb je de motor en de bak gelijk kompleet met alles erop en eraan!
waar zijn de foto’s??
kan nie w88:D
8 maart 2010 om 07:31 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625143ik ga dit volgen!!
heel veel succes!
blijft toch de mooiste he, een caravan:)
das een vooruitgang!!!:)
je kan natuurlijk altijd wel iets maken zelf!
maar of er iets is wat zo past dat weet ik niet…….
alleen ik zou me afvragen of je dat wilt………..:P
origineel gepost door schuitje
volgens mijn opa ( ex opel dealer) doen ze dat voor de veiligheid van de bestuurder tijdens een ongeval.
zodat als je op het stuur klapt je door de kracht er van afglijdt zeg maar, dus je vangt niet de hele klap op met je barst.zo is het mij vertelt. maar is idd wel even schrikken als je eens goed oplet als je voor de auto staat haha.
groetjes
is slechts een leuke bijkomstigheid,
echte reden is de goedkope montage,
met twee kruiskoppelingen zou je namelijk recht voor de bestuurder uitkomen, maar dat kost dus twee kruiskoppelingen:jerry
origineel gepost door sniksnak
origineel gepost door c-dett16v
origineel gepost door mr-turbo
de bevindingen waren goed ;)
het was de beste upgrade die ik gedaan heben hoe moeilijk was dat?
waar moet je op letten?groetjes
Met sper is natuurlijk het mooiste wat er is met een beetje PK’s, DRIFTEEEEUN!
Je haalt de klok eruit, schroeft het tandwiel over op de sper. En dan begin je met de lagers met shims op te meten en eventueel direct overzetten en dan moet je zorgen dat de klok er op goeie spanning in komt met de juiste tandflankspeling.
Is toch niet voor die diesel of wel?;)
hoi barry,
heb jij het wel eens gedaan??ik kan een quafe sper kopen.
alleen montage is bijna even duur als aanschaf.het is voor de diesel ja!!:angel
dat witte stekkertje, ga je dat gebruiken?
ik ben namelijk opzoek naar dat stekkertje!
greetz
hoi,
is schrikken he!!
maar hoort gewoon, niets aan de hand!:D
origineel gepost door mr-turbo
de bevindingen waren goed ;)
het was de beste upgrade die ik gedaan heben hoe moeilijk was dat?
waar moet je op letten?groetjes
irmscher ivm je trekhaak zou ik zeggen!
is een hele dikke/nette lip!!
hey math,
tip voor je zwarte c caravan, oud hollands blauw kentekenplaten!!
greetz
foto’s komen eraan hoor:P
laat even op zich wachten…………….:(
en hoe rijd het allemaal?
zijn er nog veranderingen nodig?
-
AuteurBerichten