Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
0,8mm
buigt makkelijker:)
heb ik niet zelf liggen,
maar een maat heeft er een in belgie.
ad effe weg brengen, week later weer terug halen:thumbup
origineel gepost door black champion
stationair draaien of rijden zit nogal verschil in:sleepingkoud wegplanken en warm wegplanken zit ook verschil in
origineel gepost door hanskadett
zeker zeker eerst voor het starten nieuwe olie en filters erop oude benzine eruit nieuwe erin warm laten draaien in de garage en hoppa mooi hoe het toch gewoon goed blijft werken zo iets:worshij heeft trouwens al die jaren met de voetjes vrij van de grond gestaan in een droge verwarmde garagezoals hij dus al zei…………..
goede aanpak!!!
wel stoer, een bruine deur in een blauwe auto……..:angel
info genoeg.
denk dat ik ze dan afplak en ze laat stralen, dan in de epoxy primer en dan zwart lakken.
vanmiddag na het werk ook nog de achteras eronder vandaan gehaald.

nu nog zonder sper:o:o:o:angel
origineel gepost door coot
Oke bedankt voor de info
1600 assen had ik al gedacht maar misschien dat er nog meer opties zijn van andere Opels
zal alvast gaan zoeken naar die assen, dus mocht iemand er nog hebben of iemand weten dan hoor ik het graagremmen zijn inderdaad veel opties mee, daarom vroeg ik ook naar de ervaring die jullie er mee hadden
2.2 rekord lees ik veel van en gaat het waarschijnlijk ook wordenje moet eens een u2u sturen naar sniksnak hier op het forum, die heeft een super goed remsysteem voor de vooras.
zelfgemaakte schijven met klauwen van een kadett gsi16v en meerdere uitvoeringen met deze klauwen.
origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi
is mij een jaar geleden ook gebeurd,bij mijn kadett cabrio.
opel dealer kon niks meer bestellen, heb er maar een contactslot ingezet van de sloop..
overige sloten wil ik er nog uitlassen en cv voor terug plaatsen.
maar op een vec van 95 zit meer electronica waardoor dit niet zo makkelijk gaat heb ik al door. :S
sloten uitlassen??
je bedoeld je deuren clean maken?
hey leo,
hoe rijdt het met de verlaging?
groetjes,
mosheorigineel gepost door *Jurgen*
Die PU bussen worden nog wel eens als complete set aangeboden op ebay en anders op http://www.ps-autoteile.de . Ik zou ze idd er gewoon uithalen en nieuwe inzetten. Als je toch alles als nieuw maakt, waarom de rubber bussen niet.omdat ze nog zeer goed zijn!!
maar ik zit eens rond te kijken……
moet ik de rubbers afplakken, of doet het straalgrit ze geen kwaad?
groetjes,
moshesow die hebben veel zeg!
alleen mijn duits is zo belabberd dat ik er niet uit kom………….:thumbdown
22 maart 2010 om 07:46 In reactie op: C kadett sedan 2.0seh, eindelijk weer een foto update #17360160:kewlpics
22 maart 2010 om 05:53 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625187origineel gepost door schuitje
origineel gepost door kermitc
hier even de oude eigenaar.je kan ook een dik koelblok erin laten zetten in de gte of manta radiateur.
of fijner verdeling dus meer kanalen.
john
heej, das ook een optie idd. maar zal ook wel redelijk wat kosten denk ik.
net toevallig de bieding gewonnen op een vauxhall chevette dashboard helemaal compleet. deze is groter en dus makkelijker en netter om te bouwen naar een digidash (plan).groetjes
plannen genoeg merk ik wel:jerry
deze gaat voor eind 2011 niet rijden denk ik zo.
maar dat maakt helemaal niet uit joh, zorg dat hij gelijk perfect in orde is!!
dat hij later niet nog een keer deels uit elkaar moet omdat je ergens niet genoeg tijd voor hebt genomen, dat zou namelijk alleen maar meer tijd kosten.
heeft iemand enig idee hoe ik de rubbers in de schokbrekers voor kan vervangen?
dus die waarmee hij aan de draagarm vast zit?
21 maart 2010 om 19:44 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625185origineel gepost door schuitje
dat is leuk om te horen:D ik leer voor eerste monteur (auto monteur) dus de kadett is in goede handen
tja als er een fan achter komt scheelt wel een hele hoop ja.groetjes
oke, mooi werk!
ik ben zelf ook al 3jaar 1e auto monteur.
origineel gepost door 16v kadett c
heystaat ook altijd op essen
heeft ook pu
gr nico
site doet het niet…………
heb even ziten kijken naar powerflex, maar die zijn er ook niet zo 1 2
origineel gepost door mayhem
coaten gebeurd met 200+ graden, dus je rubber smelt.gewoon alle rubbers eruit halen. en gelijk alles nieuw.
is dat nog ergens te koop dan?
groeten
origineel gepost door freek corsa
Rubber hoef je niet te beschermen tegen stralen, maar coaten met rubber erin gaat niet goed komen :hmmzleg uit, dan leer ik waarschijnlijk weer iets:angel
origineel gepost door KadetD
toch wel eerst warmgereden hej:Pnette kadett:kewlpics
hoop ik ook ja,
na 7jaar moet het rubber ook eerst weer soepel worden he!!!
rustig aan weer leren rijden:)
anders staat hij zo weer stil:thumbdown
mag mijn dikke kadett er ook bij?

de foto’s:)
jaja dat ben ik, zweetend aan het werk :D

vooras eronder vandaan

vooras uit elkaar gehaald

dan blijft er een lege motorruimte over

en nog een fototje van de motor
21 maart 2010 om 16:30 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625182hey,
ik vind het leuk om mee te denken:) vind het de tofste kadett de station, en zeker als er iets aparts onder de kap komt, en hij van buiten zo goed als org. blijft:thumbup
en die radiateur, tja een gte lijkt mij zelf wel goed genoeg!
als je er goede zware fan achter hebt moet dat wel goed komen lijkt mij!even off-topic, waar leer je voor?
21 maart 2010 om 13:31 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625180ja, dat is zo, ik heb er genoeg voor over om op mijn rug eronder te kruipen:cool:
als ik jou was zou ik op zoek gaan naar een radiatuer van een gte!
deze hebben aardig goed koelend vermogen.
-
AuteurBerichten