Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hey dendet,
waar kocht je die nieuwe pedaalrubbers?
groetjes,
mosheslangen van een manta-b met zwevende klauw zijn gelijk pas.
even het montage nokje van de klauw afslijpen.
en gaan:cool:
wat is ermis met de verhoudingen?
te lange versnellingen, en je wilt met je 16v continu tussen de 5000 en 6500toeren zitten?
bak van een m3 met adapterplaat. opties zijn er wel, als je maar geld hebt.
plug and play, zie antwoord van 2000
of een pm aan henk400 rr
origineel gepost door Vinci
Inderdaad een schitterende machine!Heeft wel wat weg van die van c-dett16V (Moshe van Ooijen?), alleen heeft hij verchroomde bumpers…
hey, indd moshe van ooijen jah;)
en de mijne is coupe, verder ziet hij er wel dik uit ja!!
en een 2.4 das sowieso :thumbup:thumbup
veel plezier ermee 2000!!
30 april 2010 om 21:04 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625215ja dat was ik, in meerkerk.
ik herinner mijzelf er alleen weinig van:angel
hoe kwam je btw aan die rallye stickers?
kun je daar een foto van maken?
@erwin, sorry voor-offtopic ;)als je het erg vindt gaan we via u2u…..
30 april 2010 om 14:27 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625213origineel gepost door kermitc
moshe heb je die met de ohc gekocht?wel grappig dat jullie elkaar hier zo vinden.
jullie hadden ook tegelijk intresse in deze auto.
ik ben trouwens de oude eigenaar.
heb ook nog wel eens onder jou auto gelegen,voor de ombouw.
gelukkig heb ik zelf ook nog 1 over.
groeten john
hoi john,
dat is wel grappig!
ik wist eerlijk gezegd niet dat het deze auto was.
wel dacht ik dat de kont bij jou vandaan kwam, maar het was dus alles:)ik heb kontakt gehad met de verkoper van de ohc en hoop zeer binnenkort te gaan kijken, en hem mee te nemen!
heb jij nog foto’s en specs van de jouwe?
groetjes,
mosheorigineel gepost door arjo v d beemt
ik ben het met de grill ook nog niet eens hoe het nu zit.
ik plak nog wel een zwart blitz embleem er op.maar ik ga eerst de motor maar eens draaiend maken.de rest is voor aankomende winter
daar heb je ook gelijk in, zoiets kan altijd nog, je bent er zo bij:thumbup
origineel gepost door arjo v d beemt
ik ben het met de grill ook nog niet eens hoe het nu zit.
ik plak nog wel een zwart blitz embleem er op.maar ik ga eerst de motor maar eens draaiend maken.de rest is voor aankomende winter
daar heb je ook gelijk in, zoiets kan altijd nog, je bent er zo bij:thumbup
origineel gepost door mr-turbo
zie post 8 :sleepinghad ik gelezen:thumbup
wil zeker niet koppig zijn, maar zou je dat willen verklaren en hoe zou ik dat oplossen dan?
heel dik project:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
ga zo door.
misschien een idee om in het ”grill gat”’een plaatje met tekst te plaatsen,
wel iets origineels, dus niet gelijk turbo oid.
tijd genoeg om na te denken.
28 april 2010 om 06:22 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625211hoi erwin,
dat dashbord is indd een stuk groter ja!!
digidash moet wel lukken ja, neem je die van een e-kadett??ik heb er nog wel 1liggen.
ik heb er nog een station bij gekocht.
en wat bedoel je precies met de steunen voor de radiateur?
onderin zit een gat voor het rubber en bij mijn gte radiateur zitten de steunen helemaal bovenop, dus de 1600 steunen passen bij mij niet.
ik moet de steunen voor de radiateur nog maken.
groetjes,
moshe26 april 2010 om 19:36 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625208waarom een chevette dashbord??
origineel is toch het mooist(lijkt mij dan he)
oude eruit halen,
naar de lagerboer gaan
hij heeft niet exact dezelfde, maar wel een goede, geloof 0,1mm verschil.
maat staat op de oude.
heb ik zelf ook gedaan werkt top!
origineel gepost door hanskadett
was een project wat nooit is afgemaakt vandaar die deur:angelkeep going zou ik zeggen:thumbup
en dan dus de startmotor ”gewoon links bij een 2.4
en de ohc rechts.
hoe zit het met een v6 van omega? de 2.5 en de 3.0?
origineel gepost door DennisKadett
Misschien zijn deze schijven wat voor je?deze heb ik ook, zijn stukken beter dan de record oplossing en passen met 13inch.
wel de rechter klauw links en de linker klauw rechts monteren anders kan je niet ontluchten:jerry
oke dus het is wel te doen!
want de achteras bocht is het zelfde alleen caravan is wat langer.
vooraan moet hij toch aangepast worden aan de diesel uitlaat.
kan misschien ontluchting zijn.
mijn tank heeft 4 aansluitingen.
maar met een retour aansluiting denk ik toch wel dat het voldoende is.
je neemt een elektrische pomp die zet je ergens in het aanvoercircuit ertussen en klaar is kees.
:kewlpics:kewlpics
kun je vertellen wat er anders is dan?
origineel gepost door Big Sexy
proficiat met de kleine moshe!misschien een leuk idee:
GT/E striping rondom, maar dan GT/D erop ;)
dankje!!
en dat van gt/d vind ik een heel goed idee:jerry:jerry
zal eens rond kijken of ik dat kan laten namaken.
zal wel goed staan in het zwart op oranje:thumbup
ik had toch voor 18inch gegaan…….:angel
origineel gepost door Edvries
origineel gepost door janneman vectra c
origineel gepost door Edvries
Krijg je die brief ook als je m niet bij de dealer vandaan hebt? Lig nogal overhoop met de dealert hier.. Laat het liever bij een ander doen..Groet,
LeeriC
-offtopic hoe kan jij nou met iemand overhoop liggen Eric? je bent zo`n aardig mannekke:P
Jan
Ik lig met niemand overhoop, hij ligt overhoop met mij
LeeriC
ik hoef ook niet bij de dealer te komen…….
beginnen bij voorbaat al te zuchten.
ik laat ze altijd van alles voor me uitzoeken, zijn ze voor lijkt mij:vertag
maak eens een foto.
dan kunnen we zien waar het om gaat.
uit mijn hoofd zit je uitlaatspruitstuk voor je radiateur, klopt dat?
welke bout is het, onderste rij of bovenste?
lekt de uitlaat op deze bout?
groeten
dan kan ik dus gewoon een coupe kopen, er komt toch een ander eindstuk op.
-
AuteurBerichten