Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
mijn lip zit gebout, maar die had dan ook originele gaten.
als de jouwe dit niet heeft kun je ruitenkit gebruiken.
misschien van een chevette
vanavond even met de 2.0 bezig geweest.
motorsteun aan de motor:

motorsteun gescheurd uit de auto:

motor:

na de auto leeg gehaald en uitgezogen te hebben al een waarde verdubbeling al zeg ik het zelf:angel

claxon al aangesloten?
lijkt me niet voor de ruitenwissers.
knipperlicht zit in de auto…..
oke veel succes met zoeken, neem de tijd dan is alles wel te vinden of te maken!
wat betreft de 2.0ohc:
de auto remt momenteel zo goed als niet.
de motorsteunen zijn beide gescheurt waardoor de motor met zijn olie filter op de stabistang rust.
de motor tikt ook best aardig.
benzine meter is stuk.
en veel plaat roest.
carrosserie zelf is redelijk hard!is al 5jaar niet meer naar de apk geweest he:)
origineel gepost door speaker
origineel gepost door c-dett16v
hoi peter,na al het mooie werk wat je levert had ik niet verwacht om die uitlaat zo te zien!
ik vind het (persoonlijk!) geen porem……
en de logo’s dat is dan weer super strak:thumbup
Dat mag, want het is een vrij land !! :P
Maar er staat ook bij dat het nog NIET de definitieve setup is!!
Het oogt wat te iel ,maar ik hink nogsteeds op 2 gedachten. :hmmzEn ik moet het eerst zeker weten !! Vandaar !! :angelaha ik dacht het al:thumbup
wat zijn die 2 gedachten?:angel
via de automaterialen zaak kost hij bruto nog geen 4tientjes………….
hoi peter,
na al het mooie werk wat je levert had ik niet verwacht om die uitlaat zo te zien!
ik vind het (persoonlijk!) geen porem……
en de logo’s dat is dan weer super strak:thumbup
origineel gepost door Timmert
Ik heb er vandaag (achter) een setje Monroe Reflex dempers onder gezet. Scheelde de helft met B6’en, en de achterveren breken toch nooit dus die heb ik lekker laten zitten. Wereld van verschil vergeleken met de oude fietspompen die totaal op waren.Volgende week worden de voorste dempers gedaan, maar dat doe ik niet zelf. Of is dat stiekem toch best te doen zonder brug en met beperkte sleutelervaring?
heb zelf wel een gebroken achter veer gehad met de vec.
4jaar oud
180.000kmje achter schokbrekers is een kwestie van 2 torx bouten.
alleen voor is een compleet ander verhaal.
aan de voorzijde moeten je veerpoten gedemonteerd en daarna je veren er ook af gehaald worden.dus zonder het juiste gereedschap gaat dit geen succes worden en kan het zelfs gevaarlijk zijn!!
origineel gepost door CQPV6
voor de grijze station:Optie 5:
Aan mij verkopen:jerry:jerry:jerry
en wat zou jij er dan mee doen??;)
heb je trouwens een topic van je v6 project?
origineel gepost door Vipertjegts
Denk dat ik er overheen gelezen heb hahaha.Thanx voor de antwoorden. Bult in de motorkap waarschijnlijk omdat het blok iets te hoog ligt neem ik aan.
En nog gefeliciteerd met de kleine trouwens.
Blijf het volgen, je hebt het maar druk met al die projecten.
dankjewel!!
je moet ook iets te doen hebben he:)
weet alleen nog niet helemaal wat ik met de 2.0ohc ga doen…………
bult is indd voor de hoogte ja!
1 mei 2010 om 19:08 In reactie op: Onze nieuwe aanwinst ! :D –> laswerk + versnellingsbak e #17665200ziet er niet slecht uit!
is het een 1200?
wat zijn de probelemen?
veel succes met sleutelen!
hefft iemand een adres in zuid-holland bij gorinchem in de buurt?
die schijf kan je er zo uit trekken.
en de tussenas past er dan zo weer in.
hij heeft alleen wel de goede lengte tussenas nodig.
wat was je kwijt voor die lading op tafel?
die trechter voor de koude lucht naar je oliekoeler schreeuwt naar grind en andere troep zo van voren :jerry
waar laat jij je onderdelen verzinken?
ik begrijp dat je deze vragen stelt, als je het hele topic leest zijn al je vragen beantwoord, maar dan heb je even nodig:D
maar hierbij het antwoord:
neus wordt helemaal origineel, met chrome bumper.
motorkap krijgt een kleine verhoging in het midden, van voor tot achteren.en het interieur van de coupe is ook verandert.
er zitten nu gte stoelen in, staat mooier en zit veel beter!origineel gepost door sik
hey, oude kadett van een maat van me. die heeft m een maand of 3 geleden verkocht en een 6cil :swear mustang met 2 jaar apk gekochtje kan wel raden wat ik zeg ermee te doen :jerry
dwars met dat hok :D
ik moet eerlijk zeggen dat jou topic en drift foto’s mij wel heel erg opwinden:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry
alleen er zou een sper in moeten zitten, maar volgens mij werkt hij niet of zit er helemaal geen in:s
die maat van jou was die timmerman?
was betimmerd van binnen.
vanavond eerst netjes lopend gemaakt, en een waslijst drama punten gemaakt.
motorsteun gescheurd, ligt met oliefilter op de nog 1200 stabi.
remt zo goed als niet.
lekt aan alle kanten.
als je een beetje gas geeft stuiter je uit de auto,
maar 1 ding, HIJ GAAT ALS DE BRANDWEER:o:o:o:o:oking:
lijkt me een goed onderbouwd antwoordt!
zijn ze ook ergens in nl te koop?
hey dennis, kan je dalijk wel je terrein af als hij zo laag is?:P
origineel gepost door Vipertjegts
Heb je dat targadak zelf gemaakt of zat deze er al in toen je hem kocht? Staat me iets bij dat ik hem ooit op het Opel Event in lelystad hebt gezien namelijk.En wat betreft die grijze. Optie 4. Restaureren, ramen erin en c20let erin. Heb zelf ook een paar jaar terug zitten denken om een C kadett station te kopen, restaureren en een c20let erin maar is er nog niet van gekomen, wie weet ooit nog is, vindt het toch nog steeds de mooiste kadettjes die c-tjes.
Succes met al het werk.
P.S. heb je ergens nog info en foto’s van die groene coupe van je avatar op het forum staan toevallig, die is ook errug nice.
hey, dat dak komt van een aero, en dat zat er al in toen ik hem kocht.
optie vier lijkt mij zeker kikke, alleen wil eerst de 2.3dti af hebben voor ik ergens anders aan begin!
en die coupe staat een klein beetje info in het begin van dit topic.
vandaag nog caravan erbij gekocht.
4 ideeën die ik heb, wat zouden jullie doen?
1: apk erop en rijden maar
2: klaarmaken om mee te driften
3: slopen
4: restaureren en een c20let eriner zit al een ”goede” bak onder voor een c20xe/let
sperdiffrentieel, in uiteraard een zware achteras.uiterlijk is belabberd, schade en roest, niet echt heel rot!
ligt een 2.0 OHC in

alu is sowieso heter, dus moet je een ander slangen pakket.
-
AuteurBerichten