Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
oke, maar 1200 incl onderdelen is dan een stuk malser!
zijn dat dan ook gelijk xenon lampen?
origineel gepost door bettus accu
dat is waar.maar je kan hem helemaal verbouwen jou c-kadett. de voorkant buizenframe maken i.p.v die veerpoten die nu in de weg zitten. een flip-flop voorkant maken. dan ben jij echt de man, en dan ga ik je project zeker volgen!:wors:P
opzich zou ik dat wel willen ja, maar dat is zoooooooo veel werk
en ik moet eerst de 2300 afmaken voor ik ergens anders aan begin!
origineel gepost door kiyamizio
me de schroefjes met de veertjes eronder.
waar van je er vier heb op 1 per gasklep.die voledig indraaien en dan een voor een elke schroefje eerst 1.5
dan begint je motor raar te lopen maar dan moet je niet bang zijn.
dan moeten ze daarna naar 2.5 slag en dan loopt hij als het goed is als een zonnentje.ps daarna wel nog stationair afstellen naar 900 toeren p min.
als je meer vragen heb moet je maar pm en want ik heb zon boek gekocht met alles er over.
die schroefjes staan nu 6slagen uit gedraaid:o
lijkt me niet oke, gaat hij rijker lopen als ik ze inschroef?
veel termostaten hebben een gaatje van circa 3mm met een bengelend kogeltje erin dat werkt wel top!
ik heb zelf ook de kv vervangen maar geen problemen gehad geluk.hoop voor je dat het lukt voor zaterdag, ik wil die 2.4 wel zien:)
origineel gepost door *Jurgen*
origineel gepost door c-dett16v
losmaken is het beste indd.e-gsi astra-gsi en cali passen er zo op, heb je wel andere schijven en slangen nodig.
Welke schijven en slangen heb je daar precies voor nodig?
zit pattent op de schijven.
even een u2u sturen naar sniksnak die kan ze voor je regelen.slangen kunnen er wel 20verschillende op.
ik heb slangen van een b-manta met zwevende klauw
losmaken is het beste indd.
e-gsi astra-gsi en cali passen er zo op, heb je wel andere schijven en slangen nodig.
origineel gepost door bettus accu
amerikaanse 8-cilinder. :thumbup:)ik heb toch minder ruimte dan in die dikke commo van jou bettus!!
en die 335 heeft hij achter wel nodig!!
ik heb onder de s 275 zitten en dat staat al als een tank…..
ondertussen heb ik alleen nog niet echt wat ideeen :angel
zit nog steeds met de vraag, wat doe ik met de nieuwe c-caravan…..:)
wat die ontluchtingsnippels betreft,
uiteraard moet de nippel boven zitten, want daar gaat de lucht eruit, lucht is lichter dan remolie:hmmz:jerry
lijkt mij logisch.
bij c-kadett is het hetzelfde, dan moet je de linker klauw rechts en de rechter klauw links van een e-gsi monteren.
ziet er heel netjes uit.
alleen is niet handig om te zeggen, even met de hamer een klap hier en daar, en dan vervolgens aanbieden dit ook even bij een ander te doen voor 1200:jerry:jerry:jerry
super netjes bezig!!
alleen die voorlip springt er een beetje af:hmmz
heb je de zijkantjes er af gezaagd?
om hem passend te maken?
wist het al wel maar toch:P
gas:o:jerry:jerry:jerry:jerry
origineel gepost door MonzaRon
yep, bij mij duurde het iets langer, :mad:
tis ma goed dat ik er niet was gaan kijken :Dbtw: mooie ‘puzzel’ :thumbup
ja he, ik zat even op marktplaats en het viel me op omdat de parafan een andere kleur had toen ik doorkeek zag ik het ruitensproeier reservoir en de kachel blower.
ik heb de eigenaar gemaild om een uitleg:jerry:jerry:jerry
bedankt voor jullie reacties!
motor is gereviseerd.
nu lees ik iets over balansassen, heeft deze motor die, en kan dat defect?
origineel gepost door GlennGSI
Torretje is ook een OHV en geen OHC is het dus ook aan te zienindd motor is volgens mij 1200
origineel gepost door GlennGSI
motorruimte lijkt wel van een D kadett..indd best vaag toch:hmmz:P
origineel gepost door mkopel
Motorinhoud 1300cc en 1.3 op de achterklep.
De foto van de motorruimte lijkt me toch echt van een D-kadett..
is indd motorruimte van een d:thumbup
25 mei 2010 om 06:53 In reactie op: Weer een kadettje erbij !!!!! update!! 28-11-2010 blokje ver #17672404ga zo door zou ik zeggen!!
en wat de zware motor betreft:
met een zware achteras ben je er al.
voor kun je zelf verstevigen.
alleen dan nog zwaardere remmen monteren.je moet de snelheid natuurlijk niet gaan vergelijken met je bmw want dan is de kadett met een 1200 een stuk trager…..
origineel gepost door pipo
deze vind ik anders ook goed genoeg hoor heeft er maar 6 in lijn:P.
iemand meer info over deze :oheavy sh*t
24 mei 2010 om 15:14 In reactie op: Is er ooit een 4 deurs station van de c kadet geweest? Ander #17677767heb er wel eens foto’s van gezien.
maar origineel niet geleverd voor zover ik weet!
jammer hoor.
wel aardig aan de prijs!!!
poos geleden een blauwe kunnen kopen voor rond de 6rooie
origineel gepost door mrmonkey
een 1300? doe dat niet :thumbdownneem dan een 1700 diesel uit een astra g ofzo :thumbup
hij wil iets aparts.
1300 is aparter dan 1700:P
origineel gepost door rabbitopc
bij die rode staat bij dat ie ” rot” is :D :jerryinderdaad ja :jerry:jerry:jerry
kan niet echt zeggen dat ik er weg van ben…..
lijkt meer een viper met een rekord eromheen.
zou voor dat geld toch iets anders kopen:)
-
AuteurBerichten