Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-

nog 1 van de andere stoelen in de coupe
origineel gepost door schuitje
kijk eens aan :D jij bent weer goed bezig geweest.ik helaas nog niet aan de station. even wat dingen tussendoor:P
groetjes
dankje!
en aan de blitz werken is toch ook mooi?!
mijn album is ook niet echt ideaal………
maar hier is wel de vooruitgang te zien aan de rechter zijde van de auto!


ik probeer foto’s t e posten maar mun foto emmer is overstuur.
zijn er andere sites waar ik kan uploaden?
7 juni 2010 om 10:33 In reactie op: post hier de foto`s van de meeting in sevenum 2010!!!!! #17683279:wub:wub:wub:wub:wub
6 juni 2010 om 20:36 In reactie op: post hier de foto`s van de meeting in sevenum 2010!!!!! #17683275origineel gepost door 2000
Ja, was erg leuk. Ben 2 volle tanken, waarschijnlijk 1 liter olie,en erg veel zweet verder :P En om het “vroeger” gevoel weer terug te krijgen ook nog met pech langs de snelweg gestaan :agent
heb maar één foto geschoten :(de reden dat ik toch niet ben gegaan……….
origineel gepost door The_Undertaker
origineel gepost door Kale gek
origineel gepost door Emiel-Manta
kijk aan, leuke resultaten hiero..rijdt nu nog met een nagenoeg standaart 2.0e blokkie..
waar ik overigens wel gewoon boven de 7000 toeren uit kan komen :omaar vermogen wend.. en ik kan nu voor een schappelijke prijs een 2400 motortje aankomen,
die ik ook even wil opfrissen.ander nokkenasje, zwaardere klepveren, licht vliegwiel, aanzuigbuis van 3l, andere injectoren (wat zijn m’n opties daarin?) en nog wat ander spul ;)
nou hier geloof ik niet veel van 7000 toeren met standaard blokje… de standaard 2.0e s die ik heb gehad beginnen de kleppen bij 6500 al te zweven om daarna op 3 of minder poten verder te gaan…
Ik sluit me hierbij aan. Plus, een standaard 2.0 hoef je vooral al niet verder door te halen dan de 4800/5000 toeren, heb je geen ene mallemoer aan….
indd
je hebt die toeren ook niet echt nodig om hard te gaanking:
5 juni 2010 om 20:55 In reactie op: restauratie kadett c caravan 1.2s —>volvo 2.3 20v turbo #17625274ga je het hele weekeind naar sevenum(als het dus ja is dan zal je wel geen antwoord geven:D)
ik zou je deurklinken en sloten er even uit halen is nog geen 5min werk……
afplakken is meer werk:P
5 juni 2010 om 20:53 In reactie op: post hier de foto`s van de meeting in sevenum 2010!!!!! #17683267daar ligt 195-45-13 op zo te zien:)
heb ik gisteren ook op de c gelegd staan super strak!
5 juni 2010 om 20:25 In reactie op: post hier de foto`s van de meeting in sevenum 2010!!!!! #17683264hele mooie auto’s en antieke 16(24)v’s :)
en die wielen zijn echt dik zeg!!
hallo,
ik heb last van te warme lucht bij mijn carbs.
nu lees ik over een soort kast erover, hoe kom ik aan dergelijke kast zodat ik een slang kan leggen naar voor in het front?
en is dit een oplossing die het vermogen ten goede komt?
origineel gepost door henk 400rr
Origineel gepost door Ruud B
*schopje*Ik wil graag 40-webers op een 2.0E hebben.
Een paar vragen:
– als je het oorspronkelijk inlaatspruitstuk (is NIET van 2.0E) weghaalt lijkt er nog de steun van het uit laatspruitstuk in de weg te zitten. Kan dat?Klopt er zit zo’n voorverwarmings gedeelte op zo’n spruitstuk van een S/N serie, daarom kan die ook neit gebruikt worden, het is of een spaghettie of een origineel “E” spruitstuk
– Webers en spruitstuk heb ik gekocht op MP, zit helaas geen gas-kabel-set bij. Ik begrijp dat er meerdere oplossingen mogelijk zijn, wat is het beste en waar haal je die?
Ik maak ze meestal zelf, het simpeltste is een soort van brugje te maken tussen de 1e en 2e carburateur waarbij je de gaskabel op zo’n plaats zet da je weer gas kan geven, de kabel gaat dan zo’n beetje over het midden van het kleppendeksel, je kan ze ook kopen en dat kost ene paar centen, maar dan ben je er ook van af, de vraag is dan even of je ook een excoot als gaskabel hebt of een vrij gemakkelijk verkrijgbare gaskabel, stel dat hij knapt, moet je ook weer wat anders hebben.
even inhaken op het spruitstuk verhaal.
ik heb met mijn dubbele solexen wel het originele s spruitstuk.
zit een plaatje opgemaakt dit werkt goed!het is jammer maar ik ga toch niet.
ik heb vanmorgen een ritje gemaakt van een klein uurtje, en dat was echt niet te doen, ik smolt bijna uit de auto.
naar sevenum betekent voor mij ruim 3uur rijden, en dat lijkt me met dit weer toch te veel.
voor mijn vrouw en 2 kleine kanjers.ik heb helaas morgen iets waardoor dat eigenlijk ook geen optie is…….
de c loopt weer netjes, op backfire na.
dus ik zal er ook zijn:)
ik ga als ik mijn c weer normaal aan het lopen krijg:thumbup
dan dus met de coupe uit mijn avater
origineel gepost door Freestyler
Ter aanvulling op Ghanz, dit werkt enkel als er een orginele nokkenas in zit.Wanneer er een sport nokkenas in zit, is het niet zomaar aan te nemen dat hydro’s de klappen aan kunnen. Sommige sport nokkenassen kunnen enkel draaien op vaste stoters.
Nogmaals bij een orginele nokkenas kun je zonder problemen overstappen van vaste naar hydro stoters.
Heb het bij mijn 1.6 manta ook gedaan, en motortje liep gelijk een pak soepeler.
ik heb nu ook vaste stoters, maar zou liever hydroos hebben.
hoe weet ik nu of er een sport nokkenas inzit?
origineel gepost door boyanka
:cool:lekker laten staanja maar ik wil toch eigenlijk wel van het tikken af!
bedankt voor jullie reacties!
het zijn zeker vaste stoters!!
ik heb hem draaiend afgesteld tot hij niet meer tikte.
alleen de motor liep toen van geen meter meer, tijdens de volgende testrit.
ik heb daarna de klepspeling weer op 0,3 gezet en gelijk de ontsteking gecontroleerd.
deze bleek op 25graden voorontsteking te staan, hoe dat ineens kan is voor mij nog steeds een raadsel!!!!ik heb hem toen op 8graden v gezet en ben toen weer gaan rijden dus met 0,3mm speling.
de motor liep toen weer goed alleen hij tikte nog steeds, wel iets minder dan de eerste keer maar toch!
vandaar dat ik mezelf afvroeg hoe groot de speling moet zijn, omdat al mijn data boeken hydraulic aangeven.
welke speling moet normaal gesproken groter zijn?
toch die van de uitlaat omdat deze warmer wordt?ik heb het ook eens gehad met een apk,
ik kocht donkere koplampen voor mijn e-kadett.
tijdens keuren kreeg ik geen goed lichtbeeld, een party aan het klooien geweest, nog ander koplampen geprobeerd en alle kanten op gesteld, lukte gewoon niet.
na een uurtje of twee kwam ik er dus achter dat hij op grootlicht stond:swear:swear:swear
1 juni 2010 om 20:05 In reactie op: Opel commodore A 5700 V8 update 14-01-2012 wattstelsel! #17470898nog updates?
en nog 1 laatste tip.
chrome kentekenplaathouders, doen een hoop:)
:o:o:o:o:o
beauty alive:wub
-
AuteurBerichten