Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
als je het systeem hebt.
rechts achter de kap bij je voeten zit je boordcomputer.
die maak je los daar achter zit een kartonne (plankje) daar achter zit het stuur apparaat voor je centrale vergrendeling.
daar zou je alles aan kunnen sluiten.groetjes John
Wij hebben daar regelmatig wat onderdelen gehaald. Een oil catchtank met kleine aansluitingen mee gekregen voor een diesel, deze ook netjes weer kunnen ruilen voor een met grote aansluitingen. Verder nooit iets te klagen daar.
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
22 juli 2012 om 10:25 In reactie op: Even voorstellen Dylan , met een Tigra 1.4 >mijn eerste auto #18049740Welkom.
Mooie tigra!
Ovet het motortunen, met een powerbox maak je de inlaat ongeveer 1 meter korter en je krijgt hier zeker wat winst mee.Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
Mantzel powerbox gemonteerd!
De motorcode zal x14xe zijn als het een 1.4 is
Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk
en anders achterbumper ruilen?
ja idd beter even om laten keuren.
maar verder wel een nette auto zo te zien :D
vanacht m’n dakspoiler op nieuw geplakt.
deze was door de bass los komen te zitten :jerry
mijne doet dit als de kofferklep dicht gaat om de druk af te voeren.
de bumper zit ook nog in je wielkuip vast en idd onderaan
als het goed is ligt er geen geschakelde 12v in de hemel.
ik heb dit ook 2 weken terug gedaan ik heb direct van de accu gepakt, altijd makkelijk dat je je auto niet hoeft te starten voor een lampje. je zou eventueel achter je asbakstopcontactding de plus en min weg kunnen pakken die is wel geschakeld.Bu5t3d
dan gaan ze langer mee als de tigra zelf :jerry
weinig love op die achterbank is me toch te krap haha
:jerry
ik heb een sebring einddemper onder mijn tigra,
helaas geen remus, dus zou je er niks over kunnen vertellen.maar met een “sport” einddemper klinken ze al wel heel veel donkerder en zwaarder.
bij een winkel waar ze vloerbedekking hebben.
ben er erg tevreden over, het is zeer slijtvast maar wel stug. dus fijn werken is anderszo mijn koninginendag is ook weer goed besteed haha




















een versterker voor m’n subwoofer aan te sturen gekocht :D
de linker is de nieuwe woofer de rechter de oude

en dit is m’n nieuwe versterker
3000watt rms op 1 ohm
haha heb je wel gezien gister dan. maar niet echt opgelet.
achterlichten vervangen van een tigra.
het stelt eigenlijk niet zo veel voor.je hebt die 2 vakjes achter in de koffer zitten. achter 1 zit je verbandsdoos en de ander is een opberg vakje.
als je die open maakt en er in kijkt zie je de achterkant van de achterlichten.
ik geloof dat het met 3 of 4 boutjes vast zit.
als je die los draait kan je de achterlichten er zo uit pakken. zit ook een plastic plaatje tussen die hem vast klemt. maar die zie je vanzelf als je de moertjes er af draait.en er op zetten is precies hetzelfde maar dan omgekeerd.
hopelijk heb je er iets aan.
groetjes John
zoals ik het zo hoor zijn de tandwieltjes in het motortje kapot,
ik geloof dat dit wel bij meerdere schuifdakjes is.misschien een nieuwe bestellen bij opel of op de sloop zoeken.
11 april 2012 om 22:55 In reactie op: voor- en nadelen subwoofer 4 of 2 ohm en 1 of 2 spoelen? #17965579ik heb eventueel nog wel een mtx th800d in de aanbieding voor een zacht prijsje haha
zeker niks mis mee voor die prijs haha
owja helemaal vergeten :D
even ter vergelijking:

nou de nieuwe versterker is er :D
het is een steg 2.03 geworden:
Technische specificaties:
Vermogen @ 4 Ohm: 2 x 245 watt RMS
Vermogen @ 2 Ohm: 2 x 470 watt RMS
Vermogen @ 1 Ohm: 2 x 875 watt RMS
Bridged @ 4 Ohm: 1 x 940 watt RMS
Bridged @ 2 Ohm: 1 x 1750 watt RMS
SERIALPOWER @ 4 Ohm: 3500 watt RMSen nu wat foto’s:










dit is werkelijk waar de eerste tigra die ik zie met een trekhaak :kewlpics
-
AuteurBerichten
