Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
deze week in roden oeht1986 gespot.
ander blokje gekocht.
morgen overzetten.nou ik ga er een anderblok in lepelen.
het is de koppakking wel.
witte rook en steeds minder kracht.
en witte prut nu in de kleppendeksel.kopping er uit.
dus daar gaan we weer.
blokje vervangen.ja ze vonken wel.
maar ze zijn idd rood oranje.
niet blauw.
had ze er uit ophet blok gelegd en gestart en laten lopen.nee heb ze er niet allemaal uit gehad.
heb er 2 uit gehad.
vervangen voor 2 andere bougies en kabels.
probleem blijft.
auto gestart en gezien hoe de vonk was..
hij loopt wel op de 2 goede cilinders.
als ik die los trek valt hij uit.
logies want dan loopt hij op 1 cilinder.ja groen blauw. de groene ja de 1.6. heb geen idee of het de orgi kleur is.
de paaarse is officieel ook blauw.vonk is rood.
benzine krijgt hij volgens mij wel.
bougies zijn nat en compressie heeft hij wel.heb ze er uit gehad en checkt.
en denk wel dat deze een dis onsteking heeft.
zwart blok op de motorblok geen verdelerkap.ja maar met hoe hij loopt.
durf ik niet naar hoogeveen of zo te rijden.
zal buurt ritje’s worden.ik weet het niet precies.
heb hem wel moeten bijvullen vandaag na dat ik de druk er af haalde.
er zit geen water bij de olie die is mooi op pijl.dat is een goede vraag.
volgens mij een beetje.
heb hem wel bij moeten vullen vandaag.
maar er is ook wat uitgegaan bij het ontluchten toen hij op druk was.grijs bruin.
heb er 2 andere bougie’s en kabels op die 2 gezet.
blijft het zelfde lopentwijvel twijvel twijvel.
hij loopt wel maar op 2 poten.
rammelt als een gek.
trekt niet meer op.
bouwt nog steeds druk op.
geen water in de olie.
moet toch zekerheid voordat ik begin te slopen.ligt er aan.
kosten en aanpassingen.
moet ik te veel anpassen blijft het gewoon een 1.6.
had wel het idee.tja zal wel weer een ander blok worden denk ik.
heb nu helaas geen frans hok om te ruilendenk dat jullie gelijk hebben.
nou ben er wel bang voor.
hij loopt op 2 cilinders.
de eerste 2 kan ik er zo uit trekken en blijft gewoon door tokkelen.ik heb nu problemen met de groene.
hij trekt plote niet meer.
hij klinkt als een brommobiel.
loopt in de temp.
komt erg op druk.
kan de slangeen niet meer in knijpen.
en de rook is volgens mij dodelijk als je het inademt.
en is ligt witklopt maar heb ze nog niet zo lang.
dus zal vast wel komen dat je mij spot@Mr.F wrote:
Die mistlampen :wtf
ja ieder zijn smaak.
ik persooonlijk had ze wat hoger op de bumper en dan verstralers.
en dan mistlampen in de bumper.
maar mischien zitten ze zo voor een reden.@teungts wrote:
Die groene/blauwe komt die uit omgeving twijzelerheide
klopt als een bus daar heb ik hem gekocht.
nood breekt soms wet.
en het lijkt wel stoer zo.
maar denk niet dat de topic starter met een aanhanger er achter wil rijden.
foto’s zijn puur om haar wat ideen te geven.
wat ze allemaal kan met haar astra.
en ik heb er niet veel van mometeel.
jah idd back on topic.ik heb het wel eens anders gezien.
ik ben internationaal chauffeur en heb ce be.
auto stond goed vast.
4 spanbanden lier en handrem.
dus onveilig was het niet.
en trekkende auto hing niet veel in de kont.het eerste wat we gedaan hebben voor alle 2 astra’s
gelijk 2 bij laten maken.
1 voor bij elkaar aan de sleutelbos.
en 1 voor in het huis.
gaat niet nog eens gebeuren. -
AuteurBerichten




