Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
bij mij 1 van een stefan smilde weg.
als ik het goed heb van een 2.0 3.65 bind me er niet aan vast moet je ff in mijn oude topic kijken.ja zonduhh.
lees het wel met pijn in mijn hart.
mogt je een b willen kopen de mijne is te koop.
kan ook ruilen met een diesel oldtimer (geen opel)
ik zoek zelf nu naar een merc diesel.kun je op de kadett geen stuurbekrachting zetten dan?
weet nog van een oude golf :puke van mij.
dat ze daar ook een stuurbekrachting op gezet hadden.zou van een deawoo :puke nexia.
niet passen dan.@Ghanz wrote:
enschede? tjee mooi eindje kachelen.
dacht dat je de wagen al klaar had.
was het maar maar.
hij loopt wel maar die moer gaat steeds los.
maar ik had het steeds druk met werk 7 dagen in de week.maar heb nu een andere baas in enschede is maar 130 km van hier.
de hele week van huis.
maar weekends thuis.hij staat idd op speurders.
omdat ik een diesel oldtimer wil.
voor het werk.
zo dat de astra thuis kan blijven.moet de moeren er nog steeds opzetten.
wordt komend weekend ff gedaan.want de manta is straks weer hard nodig.
want hij moet me nu elke week naar enschede brengen.
en weer terug.vandaag op de n36 een beige c coupe gespot zag er netje’s uit
ik heb eventueel wel een setje liggen.
de kadett is er nog steeds.
ik had je een pm terug gestuurd.
zeker wat mis gegaan.gefeli
ok ty kan ik ze er mischien vrijdag op zetten.
ligt er aan wat van auto je hebt.
je leeftijd.
rijervaring.ditzo verzekerd mijn manta niet.
reden de auto is te oud.ty
je mag me altijd zo’n bout opsturen.
deze gaat al los met een zucht wind.maar zo’n dag.
is wel een goed idee ja
weet niet wat de omcn er van vind.maar de b manta is wel een goede basis.
hij heeft de gekste kuren.
zo leer ik wel veel.
maar rij weinig er mee.ik heb helaas ook geen turbo en de radio was het ook niet
heb je nog je oliepeil gecheckt.
dat het carter niet vol zit met benz???nou denk dat er een andere moer op moet.
blijf knoeien met de afstelling.
denk je dat het goed zit gaat hij weer stokken.
en hebben jullie ooit meegemaakt dat het blok fluit.
ikke nu wel.ik heb het gevonden denk ik.
het was de powerfilter.
heb er nu de oude lmm met orgi luchtfilterhuis er op.
maar nu tikkert hij weer.staat mij iets bij dat je de moeren kon aanknijpen van de tuimelaars of zo??
wie weet daar meer van.is niet mijn topic.
maar goed.
ik zeg wat ik weet en jij wat jij weet.
wat de gene er mee doet is zijn zaak.
we kunnen het niet altijd bij het goede eind hebben.
het is en blijft oude wagens klaar.module of stationair relai zijn 2 verschilende dingen.
en de module zit onder de bobine met 1 stekker.
die vertoont vaak problemen bij warme motor.ik heb bij mijn manta maar 1 stekker op de module.
ik snap het stekker verhaal ook nog steeds niet.
gooi ook eens je carter leeg grote kans dat die vol benzine staat.maak eerst maar eens een foto van je blok.
zonder kleppen deksel.
dan kunnen ze je hier precies vertellen wat van stoters je hebt.ik dacht ook dat ik geen hydro had maar wel dus.
en mijn a manta 1.9 had ze ook.kan zijn want de uitlaat is wel lek bij het begin.
en de slangetje’s op de vacuum zijn wel erg ruim.maar we gaan er aan werken ff wat verkopen en wat sparen.
dan komt er wat ander spul onder.
wil nog een complete nieuwe uitlaat met wat kabaal.blokje is onderweg.
alleen er nog in zetten.ben blij dat de mijne het weer doet.
van de week ff mee gehad naar mijn werk.
hij loopt nog niet echt prettig.
maar dat mogt de pret niet drukken.
wat heb ik dat echte rijden gemist.net iets onder de 1000.
hij doet het alleen tussen de 2000 en de 3000 -
AuteurBerichten