brieken

Aangemaakte reacties

8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: BITBURG 2009!!!! #17463533
    brieken
    Deelnemer

    Ik heb alweer zin in Bitburg. Zeker na die drukte van Drachten. Eens kijken of ik de auto zo afgesteld krijg dat ik constant 11sec rij.

    Hopelijk wordt het weer zo’n mooi weer als de vorige Bitburgs dit jaar.

    brieken
    Deelnemer

    Hee Marcel,

    Weet je al een beetje hoe ver je staat met je project? Gaat er dit jaar nog gereden worden? Of sleutel je gewoon lekker door zodat alles helemaal tip top is. En dan volgend jaar lekker een heel seizoen rijden.

    In reactie op: BITBURG 2009!!!! #17463521
    brieken
    Deelnemer

    Heb er weer zin in. Wordt weer mooi weer in Bitburg zaterdag!

    In reactie op: kadett gt sedan upd. 17-10-2010 #17479785
    brieken
    Deelnemer

    Heb nog 440cc injectoren liggen. Als je die kan gebruiken. Stuur dan even een pm.

    En standaard inlaat met standaard gasklep gaat idd prima met turbo. Ik rij nu met 315pk en de inlaat is niet de bottleneck op dit moment. ;)

    In reactie op: turbo-systeem op 2.0SEH?? info gevaagd #17386273
    brieken
    Deelnemer

    Andere injectoren heeft geen zin. zeker 440cc op een standaard c20ne gaat niet werken.

    Dat hij inhoud bij gasgeven kan komen omdat je motor te arm loopt. Maar als ik je verhaal zo lees denk ik dat dat eerder door valse lucht komt. Ik denk dat je motor lucht aanzuigt na de luchtmassamater. Misschien nog ergens slangetjes poreus of gescheurd. zoals dat ook het geval was met de slang van je carter ontluchting.

    Ik zou ook eens naar je bougies kijken. Wat voor een kleur hebben die?

    In reactie op: turbo-systeem op 2.0SEH?? info gevaagd #17386271
    brieken
    Deelnemer

    origineel gepost door Patrick24

    wat ik me afvraag het klinkt allemaal zo makkelijk om een turbo op een c20ne te plaatsen maar hoe doen jullie dat dan met de injectoren zijn de standaard injectoren toereikend? Hoe doen je dat met de ECU een stand alone? en dan hoe regel je de turbo druk

    ik rijd op dit moment met 440cc injectoren met standaard brandstofdruk regelaar. Maar ik ga over een maand naar 663cc injectoren. Motormanagement is van VEMS. En turbodruk regel je met je wastegate. Alhoewel ik ook een eboost2 boost controller heb.

    In reactie op: turbo-systeem op 2.0SEH?? info gevaagd #17386268
    brieken
    Deelnemer

    Standaard NE krukas kan wel wat hebben. Zie ook mijn topic http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=93699&page=1 voor wat 8v turbo info. Weekend van 1 maart gaat er weer gesleuteld worden aan de motor. Eens kijken hoeveel vermogen ik dan heb. En welke tijden er dit jaar gereden kunnen worden.

    In reactie op: turbo-systeem op 2.0SEH?? info gevaagd #17386235
    brieken
    Deelnemer

    Ik rijd met een corsa b c20ne turbo. Laatste meting vorig jaar 239pk en 372nm bij 1,1bar turbo druk. Heb inmiddels wat dingen veranderd. Vermogen liep bovenin erg terug door te warme inlaat lucht. Dat is nu hoop ik een stuk beter. Maar moet nog gemeten worden op de bank.

    Ik rijd oa met gesmede zuigers. c20xe drijfstangen. 440cc injectoren. Iets aangepast kop. Vems ecu (met oa IAT, MAP, EGT en wideband lambda sensoren). DIS ontsteking. Master Power turbo. Externe mvaux wastegate. BMW 330d intercooler. mvaux dump-valve. Turbosmart E-boost2. Sterkere mvaux drukgroep en koppelingsplaat. enz. enz.

    Is en hoop tijd en geld in gaan zitten. Dus weet waar je aan begint. Een c20let met phase-2 chip is goedkoper iig. Maar wel weer erg standaard. Is maar wat je leuker vind. :)

    Maar als je specifieke vragen hebt dan wil ik ze voor je beantwoorden.

8 berichten aan het bekijken - 51 tot 58 (van in totaal 58)