Brammmm

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 94)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Hoeveel ltr koelvloeistof c20xe RWD C-kadett? #18143524

    Aha, dan moet het bij mij ook wel lukken. Ik heb geen overdruk/expansie vat maar dat heb ik ook niet nodig als ik me niet vergis.

    In reactie op: Dyno c20xe #18051165

    Is dit blok nog steeds afkomstig van m’n oude Calibra? Dan brult ie nog steeds lekker door king:

    In reactie op: Wat is nou het gewicht van een Monza GSE? #18032006

    Het is ’84’er met het kenteken KV-23-RG.
    Morgenvroeg zonder afspraak naar de RDW met ééndagskenteken voor de herinvoer.
    Ben benieuwd, nog nooit eerder gedaan.

    In reactie op: Wat is nou het gewicht van een Monza GSE? #18032004

    Het is een 3.0 automaat zonder airco, weegt 1408. Maar geen GSE op kenteken terwijl ie alle kenmerken heeft.
    Maar dan ben ik weer iets wijzer.

    In reactie op: Wat is nou het gewicht van een Monza GSE? #18032002

    Vroeg me af waar dan het verschil in zit? Koets is bij elke monza hetzelfde.

    @Jigsaw wrote:

    weet niet of deze er al in stond:

    Kenteken: NS-32-VX
    Merk: Opel
    Type: Monza GSE
    Vervaldatum APK: 19-08-2000

    Datum eerste toelating: 15-10-1985
    Datum aanvang laatste tenaamstelling: 14-08-1998
    Datum eerste afgifte Nederland: 15-10-1985

    Zomaar even tussendoor, ben aan het kijken naar al de GSE’s nou word er gezegd dat een echte GSE 1484 kg weegt.
    Zijn er bij die er als GSE uitzien maar niet op kenteken en 1408 wegen. Maar deze hierboven is een GSE op kenteken en weegt 1360?

    Voertuig & APK
    Eigenschappen
    Verbruik & Milieu
    Historie
    Uitvoering
    Omschrijving van de inrichting
    coupe
    Aantal zitplaatsen
    Niet geregistreerd
    Aantal staanplaatsen
    N.v.t.
    Kleur(en)
    ROOD
    Motor
    Brandstof
    Benzine
    Aantal cilinders
    6
    Cilinderinhoud
    2969 cm³
    Vermogen
    132 kW
    Vermogen (brom/snorfiets)
    N.v.t.
    Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets)
    N.v.t.
    Massa & laadvermogen
    Massa leeg voertuig
    1.360 kg !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Laadvermogen
    N.v.t.
    Toegestane maximum massa voertuig
    1.935 kg
    Massa rijklaar
    1.584 kg
    Aanhangwagen
    Maximum te trekken massa:
    – ongeremd
    700 kg
    – geremd
    1.700 kg
    – oplegger gerem
    N.v.t.
    – autonoom geremd
    N.v.t.
    – middenas geremd
    N.v.t.

    Ik ben benieuwd. Want ik begrijp er helemaal niks van.

    In reactie op: Eindelijk een donor.. #17898846

    Zou er van zo’n station ook nog een 2-deurs versie bestaan? :wub

    In reactie op: My Ascona b’s…….. #17885236

    :wtf my eyes are itchy form those nice Ascona’s

    Do you build the stiring of the Frankfurter to the other side or are you gonna drive it like that?

    Anyway nice going :thumbup keep it up!

    In reactie op: Manta Manta deel 2 (11-11-2010 in de bios) #17670850

    Misschien een duitse 1 april grap?:hmmz

    In reactie op: sport op marktplaats #17842180

    Jammer dat ie er nou zo bij staat..
    Wielrand rechts achter ook al rot of niet?:hmmz

    In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17565230

    Ziet er echt vet uit met die velgen!!:thumbup

    Welke bandenmaat ligt er nou omheen?

    In reactie op: zeer mooi en zeldzaam #17820674

    Als de striping er op zou zitten als ik um kon kopen bleef ie erop.
    Was de striping er al af als ik kocht dan bleef ie weg.

    Dik blok erin en dan straalt ie gewoon uit dat ie kan vliegen:D

    Idd 1 van de dikste!

    In reactie op: Ascona c20let, HEEEEL VEEL FOTO"S!! #17577502

    Is dat niet wat matter van kleur??
    Ik heb een oranje 2.0/sr 4-deurs gehad,
    en wat me bijstaat was dit niet zijdeglas zwart.

    In reactie op: b ascona hemel vernieuwen/plakken #17774213

    Heb eens ooit gehoord van m’n motorinstructeur dat in zijn tijd
    een hemeltje gewoon met schoenpoets zwart werd gemaakt.
    Kan me ook voorstellen dat je er geen schoenpoets tegen aan smeert.

    Maar of dat dat nou echt werkt.. Ik heb het toen niet geprobeerd want ik
    keek door de voorruit naar buiten:P

    In reactie op: Interessepeiling Ascona B LPG #17750443

    Een astra gsi c20xe uit ’94’ Met turbo remmen erop.

    Wat heb je nog met die 2.4 gedaan? Loopt ie ook nog steeds?

    In reactie op: Mijn Saabscona-B 400R #17565172

    By the way: Mocht je ooit gedacht hebben dat het leuk zou zijn om eens een keer een race-cursus te doen (ook als je niet van plan bent om direct wedstrijden te gaan rijden!). De race-licentie cursus van ADS (4 hele dagen en ca. 350 km per dag op de baan is geen uitzondering) is een van de mooiste belevenissen die ik de afgelopen jaren heb meegemaakt. Ook wij hebben wel een paar jaar tegen de prijs van zoiets aangehikt, maar achteraf was het dit meer dan waard.

    [/quote]

    Wat ben je daarvoor dan ongeveer kwijt en is dit dan met je eigen auto?

    In reactie op: Interessepeiling Ascona B LPG #17750440

    origineel gepost door Bug Killer
    wat is het bouwjaar?

    1978;)

    In reactie op: Calibra/Vectra V6 remmen op m'n GSI? Vraag 2 aandrijfas #17736646

    Zo de remmen zitten erop:P heb de schijven om laten boren bij een draai en freesbedrijf. Centreerringen gehaald en de gaten komen precies overeen.

    Moet zeggen remt echt geweldig. Beter dan ik had verwacht omdat de originele hoofdremcilinder er nog opzit.
    Die laat ik er ook gewoon opzitten. Ben er tevreden mee.

    In reactie op: Interessepeiling Ascona B LPG #17750437

    Het is een origineel NL kenteken.
    Ik was de vorige eigenaar.

    In reactie op: Calibra/Vectra V6 remmen op m'n GSI? Vraag 2 aandrijfas #17736644

    Ik heb de set vorige week opgehaald.
    Maar tot mijn verbazing zitten er al 6a7 gaten in.
    En dan nog het gat voor de schijf zelf vast te zetten.

    Ik ben bang dat ik niet veel vlees over hou om het om te boren.

    Hoe kan ik ze omboren? Door op mekaar te leggen? Twijfel nog met wat ik ermee zal doen.

    Passen de aandrijfassen van de V6 ook onder een GSI?
    Of van een Calibra Turbo. Dacht dat die dikker waren?:hmmz
    Ik heb een F18wr.

    Ik moet de remmen er zelf onderuit halen, als ik dan toch bezig ben. Want 1 as is bij mij slecht.

    Bedankt voor de reactie’s!

    Binnenkort ophalen. De gaten laat ik wel bij een CNC bedrijf boren.
    Zitten ze zeker goed.

    Gr Bram

    Dat staat natuurlijk ook leuk 5-gaats maar dan loopt het kostenplaatje weer omhoog.

    Ik wil er niet zelf aan prutsen maar bij wat voor bedrijf zou ik de schijven kunnen laten omboren?

    Is de standaard GSI hoofdremcilinder goed genoeg voor V6 remmen?

    Oke maar die schijven van de V6 zitten bij de prijs inbegrepen.

    Kan ik ze dan zelf omboren of ergens laten doen?

    In reactie op: Ascona Brazilië #17735232

    Mooi wagen!

    Vind het wel wat hebben zo’n hachtback 2 doors. Very nice:jerry

    Do you have GM cars with a c20xe engine?

    There is also an Opel Kadett (pontiac le mans) on the background? On the belowest picture.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 94)