Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Br3cht
Deelnemervraag of ze het als gift willen opsturen
heb ik ook al eens gedaan geen problemen mee gehadBr3cht
Deelnemerkan iemand mij zeggen hoe je firefox in de plaats van ie zet?
want als ik via msn mail open, krijg ik het in IE ipv firefoxNu heb ik die er gewoon afgesmeten omdat de ene site wel en de andere dan niet open gaan in fierfox
als ik goed antwoord krijg overtuig je me mss
Br3cht
Deelnemeridd geen ie7 downloaden als je een niet geregistreerde versie hebt
heb het zelf probleem gehad daneven gaan zagen en een nieuwe pc van de ouders gekregen
Br3cht
Deelnemerdit gaat denk ik gepaard met een verbreding
het zal een soort spacer zijn waardoor je steek veranderd en natuurlijk ook je etverder vind ik het raar
heb al redelijk veel mensen horen klagen dat je voor 5×110 niet veel mooie velgen vind en die willen dan 4×100 maar omdat de velgen dan te ver uit de kas komen laten ze het maarBr3cht
Deelnemerintressant, maar van thuis uit kan je volgens mij niemand leren spuiten.
Dat moet je zelf of met een prof naast je doen, gewoon al om aan het juiste knopje te draaien van je spuit pistool.zelf ben ik het ook aan het leren, en via die site’s van google kom ik er niet altijd uit.
maar zoals andere hier zeggen, plamuur, vertinnen, schuren, spuitklaar te maken voor een spuiter is dit een perfect forumdeel dan.
Br3cht
Deelnemermaak ook eens een fototje van het dak van veraf.
zien we hoe mooi het is.Br3cht
Deelnemerook al gehoord dat als bij zafira dit voordoet de dynamo vervangen moet worden omdat de elek. stuurbekrachtiging dan te weinig stroom krijgt en niet werkt
Br3cht
Deelnemerik hoop dat je er blij mee bent.
Nu ga ik dit natuurlijk ook volgen!ivm die bak het enige wat we hebben zien staan zijn GM paar code’s
en 4.1
meer niet, heb het hele blok al eens omgedraaid niets te zien.plezant om eens kennis te maken met mensen van het forum dus.
Br3cht
Deelnemer@corsa_gsi: past op die 256*20 dan nog 13″?
ik zal gewoon eens kijken, nu heb ik 13en steken en nog neit echt vanplan om 14en te steken
gewoon omdat mijn broer er meer mee rijd als ik, die het natuurlijk ook niet super vind van dat remmenBr3cht
Deelnemerik ben wel vanplan om een ander hoofdremcilinder te zetten, ben ik nog naar opzoek,
ivm die klauwen is het omdat ik ze heb liggen, ik dacht van geventileerde schijven, die koelen beter dus kan je rapper remmen ofzo,..
@wim:
zitten zo’n klauwen ook op een astra f 1200? die staan hier op de sloop wel genoeg maar een 18 of 2l niet.
@a3corsa:
wat bedoel je met nieuw in de auto bedoel je techniek of rijden (allebij al 2jaar bezig)
het is gewoon zo dat je harder moet remmen en dus ook de pedaal dieper moet induwen tov een nieuwer model auto, en daarom zou ik er iets aan willen doen.
@freek:
jij bedoel die remservo(grote ronde doos achter hrc) met bekrachtiger?Br3cht
Deelnemervandaag tot inzicht gekomen dat het dus niet gaat lukken, corsa a en combo b hebben dezelfde hoofdremcilinder
nu heb ik van de combo wel nog volledige set (l en r) remklauwen voor 236*20(geventileerd) ipv 236*10
zal dit ook al beter remmen?en hoef ik dan enkel de remklauwen te veranderen of ook het gedeelte waar de remklauw/schijf en veerpoot aan hangt?
Br3cht
Deelnemereens gelezen dat het bij opel 40euro is voor de 2.
Br3cht
Deelnemerorigineel gepost door Hacula
origineel gepost door Br3cht
origineel gepost door Hacula
origineel gepost door Br3cht
mooi, wou dit ook in de combo leggen maar omdat de draagbalken helemaal rot zijn komt het er niet van.
Als je een 17td blok moet hebben…Ik heb er al een, maar hoeveel heeft jouw blokkie gelopen?
ik zou het niet weten.
ik heb deze bij aankoop bij mijn combo gekregen omdat het originele blok veel problemen waren.
deze is werkend uit een vectra gehaald (originele 1700turbo dus)
het is wel een vectra van 92.edit: mail terug gehad van vorige eigenaar hij verteld me dat die 150.000km er heeft op zitten en deze werkend eruit gehaald zou zijn om dan in de combo te zetten
150.000 op een diesel uit 92? Dat zou wel heel erg apart zijn :hmmz Als dat echt waar is zou ik dat blok gewoon voor je zelf houden als ik jou was. Zoek je gewoon een andere combootje met een 1700 diesel, die rijden er zat rond.
ik kan ook enkel zeggen wat die man zegt hé
vind het zelf ook heel weinig.
het enige probleem is dat ik nu nog enkel korte afstanden moet doen (5-20km) en dat een diesel dan echt niet goed is want die komt nooit warm.Br3cht
Deelnemerorigineel gepost door Hacula
origineel gepost door Br3cht
mooi, wou dit ook in de combo leggen maar omdat de draagbalken helemaal rot zijn komt het er niet van.
Als je een 17td blok moet hebben…Ik heb er al een, maar hoeveel heeft jouw blokkie gelopen?
ik zou het niet weten.
ik heb deze bij aankoop bij mijn combo gekregen omdat het originele blok veel problemen waren.
deze is werkend uit een vectra gehaald (originele 1700turbo dus)
het is wel een vectra van 92.edit: mail terug gehad van vorige eigenaar hij verteld me dat die 150.000km er heeft op zitten en deze werkend eruit gehaald zou zijn om dan in de combo te zetten
Br3cht
Deelnemermooi, wou dit ook in de combo leggen maar omdat de draagbalken helemaal rot zijn komt het er niet van.
Als je een 17td blok moet hebben…Br3cht
Deelnemerorigineel gepost door Br3cht
moet ik dan nog dingen doen buiten aansluiten en ontluchten?en zit er een pakking tussen remservo en hoofdremcilinder?
of word dit automatisch afgesloten?iemand?
Br3cht
Deelnemerhet nr dat onderaan staat is 20
bij de corsa a heb ik het nog niet gezienBr3cht
Deelnemerals je diameter groter is laat je meer vloiestof door dus hardere druk
dus rapper remmen dacht ikverschil tss 8v en 16v is er niet denk ik
enkel gsi versie en gewone versieEn weet iemand dat van die remdrukbegrenzers?
moet ik volgend weekend eens bekijken dat nr als die beter is dan zet ik die op de corsa a.
MAAR moet ik dan nog dingen doen buiten aansluiten en ontluchten?
en zit er een pakking tussen remservo en hoofdremcilinder?
of word dit automatisch afgesloten?Br3cht
Deelnemerik heb dus deze van de combo b liggen
waar kan ik nu zien welke maat dat deze heeft?
ik heb de hoofderemcilinder van de remservo eraf gehaald en dan die binnen diameter gemeten en kwam op 21.3mm uit klopt dat?deze zou ik dan gewoon kunnen zetten en dan moet ik de pedaal niet meer zo ver induwen?
die remdrukbegrenzers waar steken die?
of zijn dat die rempompjes achter dat je bedoeld?edit:
heb even gekeken op hbase
en daar staan ze allebij (corsa a en combo) met hoofdremcilinder diamter 20.6
dus dan heeft het geen zin? of staat het daar foutBr3cht
Deelnemerwaarschijnlijk voor uitlaat?
dat is 1mm dik plaatMIG- Metal Inert Gas
MAG- Metal Activ Gas
http://www.airproducts.be/metalfabrication/metaalindustrie/lassen_StandaardMIG_MAG.htmBr3cht
Deelnemerrvs kan je het beste met tig lassen
is wel moeilijker dan halfautomaat maar eenmaal onder de knie…Br3cht
Deelnemerfout geparkeerd 25euro
totaal 4519
Br3cht
Deelnemerwerkt hier ook gewoon
(ik heb IE7)Br3cht
Deelnemerik heb Tis2000
Maar elke keer ik aanmeld krijg ik update scherm(automatische update’s)
du antara staat er bij mij ook al opalles op Vista, en autodata2007 werkt hier ook op Vista
Enkel Epc werkt er niet op enkel op xpBr3cht
Deelnemerkluwer daar staan verschillende merken in en is wel handig, stap voor stap alles uit gelegd
TIS valt redelijk goed mee, je moet enkel veel klikken voor je bij het gewenste onderdeel bent
Autodata kan je niet echt zien hoe je iets uiteen haalt
eerder de technische gegevens en storingscodes, tekening van distributie, aanhaalmomenten, jaarlijkse onderhoud tabel, …. -
AuteurBerichten
