Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
26 september 2012 om 18:06 In reactie op: Niet meer verkrijgbaar Rekord 2.2E ATE remklauw of cilinder #18069367
;) Brezan
:wtf in je eerste post zeg je zelfs dat je ketting goed staat en nu zeg je dat hij een tand verkeerd stond.
Je kan niet een verkeerd O punt aanhouden omdat er maar 1 opzit;) leuk als je een manta A breedt wilt hebben
:wtf massa blok doorgemeten?
je ontsteking, bij de 2.2 heb je een printplaatje bij de bobine zitten waar 2 stekkers op ingeplugd zitten.
Het printplaatje zal kaduk zijn;) gewoon bestellen
;) spruitstuk moet zo heet mogelijk zijn om een goede en snelle flow te verkrijgen
;) mooiste snijdt je als je er een bekkinggas voor gebruikt zoals argon.
Kop ca 8mm van je werkstuk houden (zijn speciale kopstukjes voor) en de snelheid pas je aan naar gelang hoe de snede eruit ziet of hoe makkelijk je door je matriaal komt.;) je bent snel van een kater af zodra je dus wakker wordt gelijk een pot bier naar binnen werken. Nergens geen last meer van.
Silver wrote:@Boyanka, erg mooie doggies king:
hier nog een fotootje van mijzelf en Hummer op Spa francorchamps.Hummer ziet er ook mooi uit, m’n pupje heet ook hummer maar ik denk dat we hem beter ram hadden kunnen noemen. Hij ramt alles aan de kant.
@BlueAstraG wrote:
@Boyanka: wat een prachtige honden! PRACHTIG!
De “pup” op de eerste foto houdt zeker erg van Opel of niet? :kewlpics
niet echt, meestal tilt hij z’n poot op en zeikt hij er tegen aan. Maar als ik m’n dodge start dan staat hij al te springen om mee te mogen.
;) m’n pupje,

hier net 14 mnd oud.
Onze teef zal ik nogs op een goede foto zetten
de teef
;) ze wilden beide maar al te graag mee.

;) je hebt pb
;) ik ken de eigenaar van die 400, voor de liefhebbers is het nmr 015. Tevens heeft hij nog een rally 400 van een bekende uit de rally wereld staan en ook nog een i 240, i2800 en nog div gave manta’s, ascona’s enz
Hij wilt idd dat er geen foto’s gemaakt worden en ook niet waar de auto’s staan enz.
De gesloopte is dacht ik een ’81er pfase 1 en de rally is een phase 3:???: heb je je zuigerveren er wel juist ingestoken? Waren de oude zuigers toch nog wel rond?
;) m’n omega lotus op de tomtom 285km/u
:thumb zier er goed uit, balanceer je de krukas los of gelijk compleet met de poeli en vliegwiel?
Ben je nu niet bang met het afdraaien van de krukas dat je koppel straks lager ligt?@2000 wrote:
Ik weet wel dat bij mij een 2.0 thermostaathuis niet past, ik heb een extra gat in de kop geboord, en de (2.0) thermostaat meer naar voren geplaatst. Volgens mij moet er ook een code in de kop staan waaraan je kan zien wat voor één het is? Het makkelijkst om te zien is dat de in en uitlaatpoorten niet gelijk zitten (bij de 2.2 en 2.4) maar als ze het (2.0) injectiehuis hebben veranderd, dan zie je dat niet. Het is wel te zien (bedenk ik net), dan zitten de bouten t.o.v. het injectiehuis vreemd
;) je kop is in ieder geval een 2.0e dus het thermostaatje wat je zal hebben komt waarschijnlijk van een 20s af.
ik dacht dat je tussen de 5 ohm en de 5,67 ohm moet zitten.
;) is wel al even geleden dus weet het niet meer zeker;) ik reed ook altijd met een 2.4 met de i 200 nokkenas, gaat prima en geen problemen
:agent spiegel glad flowen heeft geen zin, je moet hem redelijk ruw flowen ivm een goede menging te krijgen
@bettus accu wrote:
en je hebt zeker interesse in de bak die kadettsr aan biedt?
dan snap ik inderdaad dat je zegt dat je 2x een 2.4 weg heb geflikkerd :jerry :jerry :jerry :jerry
;) die waren al eerder weg
Ps, die blokken heb ik lang mee geadverteerd met de text “tegen elk aannemelijk bod” maar geen respons op gehad.
:( ik heb net 2 x een 2.4 weggeflikkerd. kwam niemand op af en nu had ik nog een oudijzer prijsje
;) zit er toch genoeg olie in z’n cardan?
-
AuteurBerichten