boyanka

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 871)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: commodore 2.8 houdt in #17462486

    :hmmz bougie kabels eens vernieuwen en ook gelijk je verdeelkapje

    In reactie op: Ascona-A PICTURE-topic (wie nog meer een A-tje?) #17388111

    origineel gepost door Kermitkiller
    :kewlpics:kewlpics

    :Pdit weekend zal ik ze even maken, zet ik hem gelijk even op MP

    In reactie op: Ascona-A PICTURE-topic (wie nog meer een A-tje?) #17388109

    origineel gepost door ototaal
    Hulp gezocht!

    Het register van de Opel A-Ascona hebben we bijna compleet, maar hebben we met inmiddels 123 registratie’s nu alle Ascona’s A van Nederland in beeld?

    Wie heeft er nog aanvullingen?

    http://www.ototaal.nl/mediawiki//index.php/Opel_Ascona_Register

    :Pik heb er ook nog 1 staan; 80-26-SU

    In reactie op: wielkastranden A ascona #17462118

    :thumbupplanwijziging, ik ga de auto maar verkopen

    In reactie op: FIXED : cilinderkop zonder olie #17461651

    :cool:er zit net boven de tandwielen van de olie pomp een imbus en deze draai je eruit en vult daar de olie, via het verdeler huis loopt de olie bijna niet in de pomp

    In reactie op: Aanhaal momenten #17461294

    :)gewoon hetzelfde als een 2.0e. de 2.4 heeft iets minder compressie als een 2.0e

    In reactie op: Electrische ontsteking? #17459336

    :agentje kan gewoon de verdeler iets verdraaien en vroeger zetten (tegen de klok in is vroeger), maar heb je toevallig geen lamp?

    In reactie op: FIXED : cilinderkop zonder olie #17461646

    :hmmz ik denk dat je olie kanaal verstopt zit, toen je het blok gevuld had met olie heb je toen ook de oliepomp gevuld?

    In reactie op: Aanhaal momenten #17461292

    :agent ja

    In reactie op: Vanaf welk bouwjaar…………………..Opel Monza #17461326

    ;)in 1978 had je inderdaad al de 3.0E

    In reactie op: Aanhaal momenten #17461290

    :agentik dacht hetzelfde maar ik pak de 2.4 altijd op 110nm

    In reactie op: 2,5E schokkerig bij 2000-2500 toeren #17451675

    :wtfstaat de distributie ketting wel goed?

    In reactie op: 2.2E in een Ascona aansluit probleem #17460363

    :agenteen 2.4 kop heeft harde zittingen en als het goed is is ook de klepdiameter groter. een 2.4 kop is geschikt voor euro 95 en/of lpg

    In reactie op: mooie 400 replica op marktplaats #17445879

    :hmmz die booskijkers verpesten wel de auto en wat is het addertje bij de apk? (3maanden werk?)

    In reactie op: 2.2E in een Ascona aansluit probleem #17460354

    origineel gepost door kadet-c
    Het lange relais is dus me stuur relais als ik het zo zie in het topic van henk.

    :)je relais zal er gewoon opzitten anders had je een stekker doos over

    In reactie op: 2.2E in een Ascona aansluit probleem #17460350

    origineel gepost door nick1987
    waarom zet je een 2.2 kop op een 2.4 blok. wat is het verschil tussen de 2.2 en 2.4 kop?

    heb zelf namelijk ook en 2.4 die ik wat wil gaan opvoeren namelijk.

    normaal doe je dit ook niet of je wilt persee met loodvervanger gaan rijden of je vind de kleppen in een 2.2 groot zat. meer compressie kan je wel vergeten tenzij je de kop lekker vlakt:thumbup

    In reactie op: 2.2E in een Ascona aansluit probleem #17460349

    origineel gepost door kadet-c
    der zit wel een zwarte op me bombine al1 die geeft niks door. of hij moet er voor lopen maar dat doet hij niet omdat de pomp geen stroom krijg op een of andere duistere manier. waar zou die moeten zitten je brandtstof relais?

    je relais zit aan het injectie boompje ongeveer bij je lmm in de buurt

    In reactie op: 2.2E in een Ascona aansluit probleem #17460343

    :wtfde zwarte gaat toch naar de bobine? groen gaat ook naar de comp en bobine, blauw naar de pomp en rood zwart is ook goed

    In reactie op: Opel Ascona B 2.0 op LPG #17459356

    :hmmzbij mij komt vanaf de kachel de slang op m’n verdamper(dit is dus de uitgaande slang van je kachel)en de retour van de verdamper komt er terug in net boven je waterpomp met een t stukje. mijn kachel wordt bloedheet en ik rijdt alleen maar op lpg en nog nooit een bevroren verdamper gehad. samengevat zit de verdamper tussen de slang van de retour kachel

    In reactie op: Nog een Blitz erbij #17431024

    origineel gepost door Emiel-Manta
    mag ik vragen wat dit in het manta gedeelte te zoeken heeft? :hmmz
    maar ehm.. leuke wagen.. nog wel veel werk aan..
    succes.

    er is inderdaad een afdeling overige modellen en oldies;)

    In reactie op: Electrische ontsteking? #17459332

    :hmmzik dacht dat je deze gewoon kon verdraaien? zit er in je verdeler niets dan? (zelfde als omega 2.4?)

    In reactie op: vraagje koppeling #17458859

    :hmmzbij mij zit er een 2.8 vliegwiel in met een plaat van een 2.2 en is dus 240mm, vandaar mijn antwoord

    In reactie op: vraagje koppeling #17458854

    origineel gepost door mr-turbo
    monza 30e is geen 228mm…. Een 2.8 daarintegen weer wél:D

    ;)2.8 is 240mm, zelfde als de 2.2

    In reactie op: Electrische ontsteking? #17459330

    :hmmzzoals je het omschrijft heb je de ontsteking van een record 2.2 er in zitten

    In reactie op: vraagje koppeling #17458847

    :hmmzik denk dat de dealer hier niet meer aan kan komen dus gewoon even langs brezan. let wel op dat je als jaar iets van 1980 opgeeft omdat de monza/senator vanaf 1982/83 een 240 bak kregen

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 871)