Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:)eronder zetten, wel zorgen dat het type plaatje leesbaar is en bij de rdw even vermelden dat je de trekgegevens erop wilt hebben. als je niet voor verassingen wilt komen te staan stuur eerst even een mailtje naar de rdw of ze je gegevens hebben, zoniet moet je deze opvragen bij de importeur.(gm nederland)
:afroook welkom hier
wat voor vliegwiel heb je dan? mede omdat bij mij alle vliegwielen best veel speling op de bouten hebben
:agent de bout boven op je injectie buis die wordt geborgd met een moer sleutelmaat 15. moer los zetten en het boutje met de schroevendraaier in draaien
en terug vast zetten6 februari 2009 om 20:17 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370532:hmmz voor een goede prijs is alles te koop, de blazer is uit 1979 met slechts 175 KW maar de 4×4 maakt veel goed:jerry
:wtf maar als jij net die opleiding achter de rug heb, waarom heb je dan zelf niet even een pasbout gemaakt? ik heb de mijne ook zelf gemaakt dmv een moer te tappen, er over te draaien en vervolgens even in de draaibank afdraaien. dit is echt pas:agent
6 februari 2009 om 20:06 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370530
dit is m’n laatste aanwinst
6 februari 2009 om 17:14 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370524origineel gepost door louwe 16 klepper
origineel gepost door boyanka
:crywel balen zeg, had je er geen massa sleutel tussen zitten?
altijd doen bij een amerikaanbedankt voor je tip
maar helaas wel net te laatik had dat dus inderdaad niet
maar je bedoelt dat je dan altijd alle massa weg haald van de accu????dan ben je toch ook elke keer t geheugen kwijt van de radio???
of bedoel jij wat anders??
tjah ben al wel op zoek naar wat anders
liefst wel iets vergelijkbaars
of in iedergeval iets belastingvrij
wat veel mag trekken en lpg:thumbup;)ja, je radio valt dan ook weg tenzij je deze een eigen accu geeft. amerikanen staan er om bekend dat de draadboom met de spanning erop wel eens kunnen gaan branden dus altijd een massa sleutel. dit is een onderbreking op de massa.je massa gaat via de zogenoemde sleutel naar de carrosserie dus niet meer vanaf de accu. zodra je de auto stilzet massa sleutel omdraaien dus ook geen lekstroom meer
6 februari 2009 om 15:51 In reactie op: 16 kleppers projecten topic : d kadett station gte #17370520:crywel balen zeg, had je er geen massa sleutel tussen zitten?
altijd doen bij een amerikaan:agent lostrillen heeft er niets mee te maken, een pasbout zorgd dat het vliegwiel niet die harde klappen krijgt dus zonder pasbout kan je het gewoon verwachten
:o dan pak je de groene draad van de bobine, gewoon erbij zetten
origineel gepost door Dirk
Dat is geen Jeep Wagoneer hè :P:Pnee, dit is een chevrolet blazer
:hmmz ik heb er iets anders voor,

:thumbup

dit is een geboute
:hmmzuitbalanceren hoeft niet omdat je de 3 gaten naar sleuven vermaakt dus alles is evenredig. of het helpt zie je alleen op een vermogens bank en als je hem daarop niet wilt afstellen heeft het geen zin
:hmmz312 graden met hydro stoters?, die kunnen de snelheid niet aan hoor. heb je tevens verzwaarde klepveren bij de nokkenas gekregen?
:agentje kan het proberen door alleen je motorsteunen los te maken en dan iets optillen maar ik vermoed dat je je blok eruit zal moeten halen, je ziet zelf wel wat er los moet. maar waarom wil je de carterpan eraf halen? zat er teveel ijzer slijpsel in je olie filter?
;)


:agent nee, blok zal je toch moeten optillen
:thumbdownik rijdt ook met een 2.4 op lpg met een startmotor van een 2.4 en ik heb dit probleem nog nooit gehad. m’n accu is 66 amp maar mijn dynamo maar 55 dus voller krijg ik hem toch niet. Ik denk dat je ontsteking niet helemaal goed staat
maar wat laad jou dynamo?je kan bv een 100 amp accu erin stoppen maar als je dynamo niet verder komt dan 36 amp zal het ook niet lukken
:thumbup de groene draad die bij je bobine en comp zit kan je naar je toerenteller bij trekken, die geeft het signaal
:angel zoiets heb ik ook onder m’n dodge gelast voor een betere sound
:hmmzkijk eens hoe goed je accu nog is, hoeveel start amperes hij nog geeft
;)je groene draad naar de comp en bobine
:cool:volgooien en de hoogste slang even oplossen zodat de lucht er uit kan, meestal de bovenste van de kachel
-
AuteurBerichten