Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik heb die van mij ook laten chippen en de 60mm downpipe. (op de sportknop)
Maar kwam op de testbank maar op 275pk met 430N/m, terwijl ze 285pk met 430N/m opgaven, ze hadden het iets over dat ik waarschijnlijk niet de perfecte benzine erin had zitten. (volgens hun was RON98 van Gulp niet goed :hmmz )Inmiddels ook een 200cells sportkat. eronder gezet en een andere luchtinlaat staat nog op de planning zodra ik z’n cdti luchtfilterbak voor een mooi prijsje aan kan komen.
Een tip als je naar EDS gaat en je hebt niet z’n haast, wacht even tot december dat bespaart weer 100 euro ;)
@biancaatje wrote:
ja ja vandaar dat 9 van de 10 vrouwen ter hoogte van tepels aangekeken worden ipv ogen (en ja ik spreek uit ervaring hahaha)
Ik spreek ook uit ervaring…
Vanuit de andere kant gezien :jerry
Nog steeds niet getest, maar ik denk zoiets.
Net als deze heb ik ook eds (chip) + downpipe, maar ik heb dan ook nog een 200 cell sport kat.
[youtube:cw9b1dq3]http://www.youtube.com/watch?v=JXT5XJUukDI[/youtube:cw9b1dq3]
Mijn teller schommelt ook, maar dat licht aan mij voet :jerry
2 euro per liter rekent wel makelijker :angel :jerry
Ik niks, maar iemand anders heeft volgens mij z’n fiets tegen me motorkap laten vallen :swear
Zeer irritant deukje, maar valt er denk ik wel uit te krijgen
Het enige nadeel is wel dat je dan in je grill ander soort “gaas” hebt als in je bumper.
Dat is ook een beetje de reden dat ik nog geen embleemlose grill heb, omdat die vaak niet voor opc’s bedoeld zijn (zonder honinggraad gaas)
Net geprobeert, dat deed hij dus wel :D
Maar ik kon niet herinneren dat ik me auto bij de garage ooit lopend had tijdens het uitlezen.
Moet wel zeggen dat hij het alleen deed met handmatig zoeken
Maar in ieder geval bedankt :D
Ik heb hem, maar er werkt iets niet.
Ik heb die china clone 1.44 geinstalleerd. (drivers ook)
Als ik alles aansluit en dan diagnose doe en dat automatisch voertuig herkenning en dan KWP 2000 dan kom ik wel in het scherm daar foutcodes enzo staat, maar kan niks aanklikken.
Als ik handmatig zoeken doe, 2007, astra H, z20leh, KWP 2000, dan kan ik wel foutcodes aanklikken, maar als ik dat doe geeft hij aan:
Tijdgrens bereikt voor uitlezen foutcodes
Mogelijke hoorzaken zijn:
Contact staat uit (heb ik wel aan staan)
communicatie fout met de ECU (??)
ECU is bezig of verzoekt word geweigerd.. (??)Doe ik iets verkeerd? of staan standaard in het beginscherm van OPCOM bij instellingen iets niet goed?
Kladerman zal wel goed in “find it” zijn king: :jerry
Ik zit te denken om deze te halen
(beetje lange link ;) )
Zijn er mensen die met deze ervaring hebben, omdat hij er meerderen op heeft staan?
En is zoiets een beetje makelijk te installeren en gebruiken, wijst het wel wat zich zelf of is het toch nog een hoop puzzelen?
Hij heeft wel een andere achterbumper en uitlaat en hij mist z’n spoiler boven het achterraam, dus ik denk geen echte.
zoek de verschillen ;)


edit: Wat ziet die van mij er hoog uit nou ik ze zo langs elkaar zie haha
Mijn gtc opc, zit meestal rond de 80 / 83 graden
Als ik ooit (ofja ooit :angel ) hard rij, en daarna weer rustig of stoplicht, stijgt hij naar de 90/93 ongveer en slaat me koelvin aan en zakt hij vrij snel weer naar de 83.
Bakel!! :D
Valt er iets aan te doen aan het klapperen van de vering bij hobbeltjes/drempels van een astra H gtc?
Die van mij heeft dat een beetje met tijden, maar vandaag was het wel heel erg, zelf als ik afentoe wat remde, begin het maar irritant te vinden.En me lambasonde gaf vandaag storing, na uitlezen en verwijderen is hij nou wel weer even weg, verwacht dat het door me sportkat. komt, maar is er ook iets tegen te doen?? (behalve me orginele terug te plaatsen)
GTC OPC
19inch velgen
xenon verlichting
uhp4 bluetooth
leren recaro sportstoelen met stoelverwarming
EDS stage 1
downpipe
200cells sportkat
dvd 90 navi
en verder natuurlijk alle opties die standaard op een opc zittenIk heb er een via ebay van toyo sport nou sins septermber.
Tot nou toe geen problemen mee gehad, maar heb ook nog geen apk keuring gehad.
Uitlaat word er wel wat langer van.
Bij mij ging er ook weer voor 80 euro in en maar 360 km gereden :hmmz :angel
Sandra 4 President :wors :jerry
@dion87 wrote:
@botssiee wrote:
Heeft iemand of weet iemand toevallig nog een luchtfilterhuis van een astra H 1.9 cdti (te) liggen?
Ik zoek er een, maar voor het geld van een nieuwe heb ik het er niet voor over.
rond de 70 pond, ze zijn aan de prijs.. ook omdat veel mensen met een Z20LEx er ook graag een willen :P
Ja ik merk het, ben al een paar maanden aan het zoeken, valt niet mee.
Op ebay ben ik er alleen 2 tegen gekomen met die slang erbij voor een mooie prijs, maar die zijn weer zo grappig om het alleen in Engeland te verkopen.
Heb in de buurt ook al verschillende auto slopen afgebeld, maar ze worden niet snel in elkaar gereden :)
Waar heb je die van 70 pond gevonden? Zal ik daar nog eens even over denken. ;)
Heeft iemand of weet iemand toevallig nog een luchtfilterhuis van een astra H 1.9 cdti (te) liggen?
Ik zoek er een, maar voor het geld van een nieuwe heb ik het er niet voor over.
–
23 februari 2012 om 17:23 In reactie op: Welke downpipe/katvervanger ist beste, pasvorm kwaliteit enz #17996247Ik heb die downpipe van eds en 200 cells katvervanger van toyosport (2e link van je)
ik weet eigelijk ook niet waarom z’n 200 cells van toyosport zoveel goedkoper is als een van millitek of scorpion, bij de toyosport staat ook bij dat het roestvrij staal is.
Het enige dat me opviel is dat de uitlaat iets meer uitsteekt aan de achterkant (en als hij warm is nog wat meer).Ik heb overigens wel een astra H opc
Bij mij vinden ze het altijd grappig om als ik op de rotende zit, z’n auto met alle haast nog even voor mij te gooien (waar ik al voor moet remmen ) en daarna hebben ze ineens geen haast meer.
En dan kan ik weer extra boete risico lopen om over door getrokken streep in te halen. :swearZoiets :jerry

-
AuteurBerichten