Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@trashmetal wrote:

Holy sh*t en dan zitten ze bij ons te miepen als er schroeven getrokken moeten worden
ga hier maar eens aan staan hahaha
ben benieuwd naar de foto :DMoet wel zeggen dat die 120 de enigste schroef is die afentoe gewisseld word met een andere ivm materiaalsoort, de andere 2 blijven er altijd inzitten. ;)
@Mr.F wrote:
Fijne vakantie Emiel & Botssieee!
Dank u :D
Was goed gebevallen, had nog best een weekje langer willen blijven@trashmetal wrote:
@botssiee wrote:
@trashmetal wrote:
@botssiee wrote:
@trashmetal wrote:
extrusie proces operator, gespecialiseerd in recyclen van polyamide (nylon)
Wij doen hier ook extrusie, maar dan polystyreen en polyphenyleenether (kunststof) ;)
Ha vakgenoot!
wat voor extruders hebben jullie?
wij hebben 3 berstorff twinscrews staan ook heb ik vroeger met de buss mdk 140e en de 70e gewerkt :D
we draaien er onder andere PA 6 PA 66 en PA 66,6 ABS PP en PC op
zelf vind ik PA 66,6 het leukste dat zijn gerecycle materialen die niet constant van kwaliteit zijn
en moet je dus continu inspelen met de extruder op de materialen, ofwel ben de hele dag aan het tunen :thumbHaha vakgenoot is wat overdreven, want de extruder staat niet op mijn afdeling ;)
Ik werk zelf met vacuumform machines. De extruder gebruiken we vrijwel alleen voor ons zelf, daarmee maken we folie die ik dan weer nodig heb bij me vacuumform machines.We hebben eerst z’n 15 jaar een Meaf gehad en nou hebben we z’n 5 jaar een Kuhne, wat de types zijn weet ik zo niet, maar wel een met 3 schroeven (120 – 90 – 60)
dan is het bij jullie vast een heel stuk schoner, bij ons is het een rokerige stoffige bende :???:
zo’n 3 schroefs extruder, zitten de schroeven in 1 barrel of 3 aparte?ben niet nieuwschierig, wil alleen graag alles weten :D
Duurde even, omdat ik op vakantie was, maar hier ben ik weer haha.
Heb maar even een simpel tekeningetje gemaakt hoe het zit, als ik weer moet werken zal ik eens kijke of ik een mooi fotootje kan maken daar het duidelijk op te zien in

Heb het zelf z’n half jaar gelede uit gemaakt, omdat ik geen zin meer had in gezeur en gebemoei aan me kop, bevalt me net zo goed alleen , dus geen problemen mee, maar een echte opel-hobby heb ik niet ;)
@Fct_blondi wrote:
@botssie: je hebt niks gemist hoor..;) leuke vakantie gehad?
Ja was weer een super vakantie, je had best mee mogen gaan ;)
Ahh net als ik op vakantie ben, nou een week later valt er vast niet meer tussen te komen. :vertag
Dan maar gewoon simpel ;)
Mooie foto’s, maar ze hadden best wel wat groter gemogen :P
@trashmetal wrote:
@botssiee wrote:
@trashmetal wrote:
extrusie proces operator, gespecialiseerd in recyclen van polyamide (nylon)
Wij doen hier ook extrusie, maar dan polystyreen en polyphenyleenether (kunststof) ;)
Ha vakgenoot!
wat voor extruders hebben jullie?
wij hebben 3 berstorff twinscrews staan ook heb ik vroeger met de buss mdk 140e en de 70e gewerkt :D
we draaien er onder andere PA 6 PA 66 en PA 66,6 ABS PP en PC op
zelf vind ik PA 66,6 het leukste dat zijn gerecycle materialen die niet constant van kwaliteit zijn
en moet je dus continu inspelen met de extruder op de materialen, ofwel ben de hele dag aan het tunen :thumbHaha vakgenoot is wat overdreven, want de extruder staat niet op mijn afdeling ;)
Ik werk zelf met vacuumform machines. De extruder gebruiken we vrijwel alleen voor ons zelf, daarmee maken we folie die ik dan weer nodig heb bij me vacuumform machines.We hebben eerst z’n 15 jaar een Meaf gehad en nou hebben we z’n 5 jaar een Kuhne, wat de types zijn weet ik zo niet, maar wel een met 3 schroeven (120 – 90 – 60)
nokia N8
Is wel even wennen en vloeken geweest als je geen touchscreen gewend bent, maar nou gaat het wel goed :)
App’s de eerste 3 weken mee gespeeld en toen was ik er op uitgekeken dus geen app’s voor mij.
whats app er ook maar een paar weken opgehad en er weer afgegooid, vond er de batterij veelste vlug van leeg gaan (zonder whats app +/- 4 a 5 dagen — whats app aan +/- om de dag opladen)
Navi werkt goed al gebruik ik die niet veel (zit ook in me auto ingebouwd)
Maakt zeer goede foto’s (ook met stappen in het donker) en filmt ook goed (daarvoor had ik hem ook gekocht )Morgen weg uit de regen en op naar tenerife :D
Ik heb er ook aan zitten denken om er een te halen, maar begeven moment had ik zoiets van, wat moet ik eigelijk met z’n grote auto en toen ben ik maar gaan zoeken naar een astra h opc die ik nu heb ;)
Bij mij op me werk staan toevallig 2 zwarte vectra gts-en 2.8 V6 turbo, dan wel geen opc, maar een van de 2 is wel gechipt naar +/- 310pk 550m/n :)@trashmetal wrote:
extrusie proces operator, gespecialiseerd in recyclen van polyamide (nylon)
Wij doen hier ook extrusie, maar dan polystyreen en polyphenyleenether (kunststof) ;)
gespot op internet
lol king:http://www.youtube.com/watch?v=zao2muNymwE&feature=related” onclick=”window.open(this.href);return false;
Volgens mij is dat de standaard UPH4 van opel en zou je even in je scherm moeten kijken bij het telefoon gedeelte, want als het goed is heb je dat ding niet nodig en werkt hij gewoon via bluetooth
He ja nou je het zegt zie ik het, beetje vlug overheen gekeken/gelezen, dacht dat met de garage wand de deur bedoeld was ;)
Valt het niemand op dat z’n auto een kwartslag verkeerd staat tegenover de garage deur :hmmz
Rare manier van je auto binne zetten :jerry
Maar ziet er goed uit :D
Of je moet universel gaas halen, als het niet zwart is zwart spuiten en op maat maken.
Maar dat is denk ik niet zo mooi als de orginele, maar wel goedkoper ;)Ik denk dat je dan een opc bumper nodig hebt, willen die honingraat kapjes passen ;)
Is het normaal dat je dat stangetje/klep niet met de hand kan bewegen (open/dicht) ?
Ik heb ook al geprobeert met het vacuumslangetje op de actulator los, maar geen verschil, ik krijg er met de hand geen beweging in.Als de motor loopt en geef gas tot +- 5.000 toeren en laat meteen los, zie je hem wel bewegen, maar ook niet iedere keer als ik dat doe.

ps: deze foto is niet van mijn turbo, die van mij zit nog gewoon aangesloten op de motor ;)
Ik heb wel eens een bumper van me broertje gemaakt maar dat was met van die soort hars matten die je aan de binnenkant ertegen aan moest maken.
Dat ging opzich vrij goed en makelijk.
Maar ik weet ook niet of ik daar bij dat lipje genoeg ruimte voor heb.Ik zal hem dit weekend er eens afhalen en dan kijk ik wel wat het verstandigste is. :)
Er zitten 2 scheuren in
een uit het zicht onder me mistlicht en een wel in het zicht, denk dat ik eerst maar eens kijk of ik hem niet gemaakt krijg en opnieuw laten spuiten.
Ik heb hem nou al zo gekregen dat je er bijna niks meer van ziet alleen een wit streepje van z’n 15 cm, maar hij voelt gewoon een stuk zwakker aan als de andere zijkant, dus ben bang dat het zo niet goed gaat als ik hard rij en krijgt veel drukwind20 juni 2011 om 21:44 In reactie op: Met 308km over de autoweg, denk binnenkort ook rijbewijs weg #17883237Wat een hoop prius rijder reacties overal onder dat filmpje, ineens is iedereen heel braaf op de weg.
Ik denk dat ik ongeveer het zelfde gedaan zou hebben als ik z’n auto mocht lenen king:
Ik zie geen gevaarlijke omstandigheden op de weg op het filmpje waarom het niet zou gaan.
Ja en dan reacties van “stel er steekt iemand over” ik zie op het filmpje niemand langs de weg lopen/fietsen en dat zal hij ook wel gezien hebben en anders waarschijnlijk ook niet gedaan hebben.
Zo kan je ook nooit op een circuit hard rijden want “stel” er steekt een girraf over. :jerry@Spacejam wrote:
Hier even alle foutcodes van de astra h
die kan je uitlezen door de rem en gaspedaal tegelijk in te houden dan dan de auto in het contact zetten.
P1243 Second Fuel Pump Faulty or Ground Fault
Bij mij H gtc opc gaf de bosch kast/laptop aan dat P1243 “tubrolader omlooplucht magneetventiel Funktionerings-storing” was :???:
@GooneyBird wrote:
origineel gepost door Moi-online
Dit klopt niet hoor. Ik heb dit geprobeerd, het enigste wat gebeurt is dat mijn lampje van motormanagement blijft knipperen…
Iemand info hoe ik dit wel kan uitlezen?
Volgens mij is het aantal keer knipperen gelijk aan de code? Je moet dus de knippers tellen…
Of zoiets.:D
Hoe valt de code dan te achterhalen met aantal keer knipperen? Aangezien er een P, C, B of U voor de code kan staan?
een speeltuin? :jerry
nee ik gok een honda integra ;)
edit: ik weet het zeker :D
Bij de Z20leh was het toch wel 8 jaar of 120.000km? of niet?
Misschien is je garage daar wel mee in de war :hmmzbij eds laten doen
-
AuteurBerichten