Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat is er mis met de coupe dan? Hij heeft nog wel een jaar keuring…
@gastra87 wrote:
Ik ga een waarschijnlijk astra 2.0 16v kopen voor onderdelen
ik was benieuwd hoeveel dat je aan moet passen om de motor goed werkende te krijgende 2.0 is gewoon een 136 pk versie
motorblok nummers weet ik hiervan nietnog een vraag: past de ophanging voor en achter ook in een 1.6 carroserie ? lijkt mij in ieder geval wel
ben benieuwd of er mensen híer zijn die ervaringen op dit gebied kunnen en willen delen met mijlaatste vraag , kan een 2.0 goed tegen gas?
ik zou gewoon een goede 2.0 zoeken en die op gas laten rijden…ombouw gaat je zoveel geld kosten wat je nooit meer terug gaat zien…
@Andre_Ede wrote:
Even een algemene vraag,moet je na zo’n ombouw je auto laten herkeuren (type goedkeuring) door het RDW?
wel als het aantal cilinders verandert of de motor inhoudt groter wordt…
@RISL wrote:
Waarom niet gewoon een 2.0 Sport kopen en die gaan rijden?
En evt. spullen van je huidige Astra op die Sport zetten?Lijkt me heel wat minder werk dan alles van die Sport op deze bouwen.
Dat vroeg ik me dus ook al af…..herkeuring wordt een duur geintje bij de rdw
Silver en Ruud013 bedankt voor de mooi foto´s…. heel cool…
@NoFear1696 wrote:
@Silver wrote:
Botho, een nieuwe kentekenplaat voor, zou hem goed staan ;)
ziet er netjes uit verder :thumben 2 rvs parkertjes voor zijn rvs lexmaul strip in zijn grill zou het helemaal afmaken :jerry
Hahaha geweldig! Ik heb ze na je laatste post gehaald maar er nog niet opgeschroefd! Kentekenplaat is ook een goed idee
Vandaag maar even gepoetst voor de Brabant meet.


@Haasje17 wrote:
Het motorkarakter van de xer en z22se is ook heel erg verschillend.
De xer uitvoeren met charger gan ook of met turbo. En dan blijf de xer toch een veel leuker speels karakter hebben dan de z22se.Dan zal een 2.2 met supercharger best leuk zijn, maar dan ben je ook weer een 5000 euro kwijt voor blok en fatsoenlijke ombouw met supercharger.
Serieus, het blijft een 4 cilinder en de ene heeft nog geen 200cc meer….als je het nou hebt over v4,v6,v8 maar de rij eigenschappen zullen niet veel verschillen als je aan het trappen bent…
Hij heeft 2 subaru´s met 350 pk gehad….Die pk´s heb je niet om de rijeigenschappen maar om flink te blazen… Ik denk dat als je van een standaard subaru van 280 pk naar 350 pk gaat de rekening voor onderdelen ook best pittig is…Toch?[youtube:3n9o39ff]http://www.youtube.com/watch?v=NMFAvM3AHmQ[/youtube:3n9o39ff]
Ben ik met je eens maar waar hebben we het over? 20 pk of zo? ik denk dat hij met zijn tuner achtergrond meer lol heeft aan een 2.2 met supercharger.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m682056976-motor-opel-2-2-16v-z22se.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
30 mei 2013 om 17:18 In reactie op: [Astra G]interieur veranderen, ook de airbagmodule omzetten? #18147773Ik zou wel even de accu loskoppelen voor dat je de stoelen doet ivm gordelspanners en airbags die (mogelijk) kunnen afgaan…(hoax of niet better safe then sorry)
Waarom koop je geen 2.2? Daar past een supercharger op…Staat ergens een topic hier op het forum…
30 mei 2013 om 12:05 In reactie op: [Astra G]interieur veranderen, ook de airbagmodule omzetten? #18147771Als je een 6 airbags module hebt voor raam,stuur, dash en stoelen is er niets aan de hand. Had je voorheen geen stoel airbags dan heb je een andere module nodig…
vette auto…nou dat wordt effe klussen dan..ik was bang dat ie niet zou passen door die 2 zijkanten van de trekhaak…bedankt voor de snelle reactie
Volgens mij heb je dan een andere airbag module nodig…met deze gaat het niet lukken….ik had die stoel storing ook want ik heb achter af een leren interieur ingebouwt die airbags in de stoelen hadden. Eenmaal aangesloten had ik ook gelijk de storing… Module uit een astra coupe geplaatst en reset met opcom en dag storing….
Het is toch een 1.6 8v?? Dan heb je toch geen traction nodig??
U zijt een genie! Dank voor uw wijsheid! Ik ga er mee aan de slag!
Verstuurd van mijn LT26i met Tapatalk
@FKsport wrote:
Latenresetten de airbag en niet meer die stekker van de airbag aanklikken in de connector, anders heb je nog steeds het probleem ;)
In de connector die onder je stoel zit, in dat connectieblokje de airbag plug niet inpluggen!Weet jij toevallig welke stekker dat is?
Verstuurd van mijn LT26i met Tapatalk
Thanks DarkNL …bedankt voor je vlotte reactie. Ik waardeer het zeer… Zal hem laten resetten…
Goed bezig mister F
Nee ik ik heb de zijpanlen express nog zwart gelaten dus er is nog wel contrast…
Ja vind je het tof? Mooi….Het is wel erg rood maar ik vind het ook wel erg apart….
Nou het is gelukt hoor. Wat een H*erewerk…Die gordel bouten zaten echt te vast gewoon. Ook die klote stoelen vast met locktite…. Flink met de brander erop…
Alles doet het alleen heb ik nu wel een irritant airbaglampje branden. Deze stoelen hebben airbags en dat snapt de comp geloof ik niet. Iemand een idee hoe ik die kan laten resetten of fixen?? Het was wel een gok met de kleur maar ik ben er zelf wel erg tevreden over!!!En ik heb gsi badges laten maken in de U.K. vind ik ook wel geslaagd…
Ben ik met je eens…je moet er van houden…Ik heb dit interieur ook in mijn zwarte coupe….deze gaat in de 3 deurs. is beter met mijn open dak… Nu hou ik wel een sport interieur over. onbeschadigt en geen instap plekken. Zal hem binnenkort wel te koop zetten voor als iemand nog een sport interieur zoekt….
-
AuteurBerichten










