Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat een prachtig apparaat zeg….hele mooie auto…
@Vinci wrote:
Die bruggen horen toch jaarlijks gekeurd te worden!!?? Doen ze bij onze garage wel hoor! En daar betaal je €200 voor een heel jaar onbeperkt gebruik, en nog kortingen tot 40% bij dealers en onderdelenwinkels en APK.
http://www.autoserviceklup.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Owh das echt geen geld….ook maar eens aanmeldden dan…
hier nog een foto…dan heb je een idee van hoe of wat….
misschien een startmotor of starterkrans die aan het overlijden is??
oh ja daar…..met die hydrauliek olie lekkende bruggen….ben er ook wel eens geweest…met gevaar voor eigen leven!!!hahaha
Ja dat gaat dan toch wel een beetje met pijn in je hart hé?
Je hebt gelijk ook…Ik heb het ook gedaan toen ik mijn veren had vervangen….Ziet er strak uit…ik ga morgen mijn 2.2 coupe ook maar weer eens een goede was en poetsbeurt geven…
Het moet te doen zijn….vraag me alleen niet hoe…Met mijn astra g 2.2 coupe kan ik ook de ramen en zelfs het electrisch schuifdak dicht doen….Als ik hem afsluit hoor je ook de bekende bliep-bliep….
zo is het maar net…die jij op marktplaats hebt gezien die werkt perfect en past zonder gekloot…
@FKsport wrote:
Momenteel rijd ik met een K&N open luchtfilter. (Astra G OPC1)
Ik ben rustig aan het kijken naar een alternatief omdat open luchtfilters ook directe motorwarmte aanzuigen.Wat is een verstandige keus?
Iemand ervaring met dit filter?? : http://link.marktplaats.nl/688883954″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Of is het toch beter origineel filter terug te plaatsen?Dat filter op marktplaats werkt perfect…ik heb hem ook op mijn astra…Ik kon hem zonder problemen aansluiten…

Hier op de foto ligt de voorste aanzuigbuis los maar die zit normaal wel vast…Was hier met lampjes aan het kutten…@Edvries wrote:
@remutr wrote:
goed bedrijf als ze je geen mailtje terug sturen
Ja dat zegt enorm veel over de kwaliteit van motor tuning … :hmmz
Wel over de bereikbaarheid als je problemen hebt met hun tuning…Bij een storing wil je denk ik geen dagen wachten op een mailtje. Zegt wel veel over de manier van zaken doen..
@ Rick
Ik heb niemand gesproken…Ik ben er geweest ..Vorig jaar was er een speciale korting..
viewtopic.php?f=191&t=171655
Toen was het nog 25 euro goedkoper en ik heb een non atmosferische motor…..Ik heb samen met een maatje mijn auto toen laten tunen en vele met mij op het forum..
viewtopic.php?f=191&t=173876Je kunt ook goedkoper naar Vtune maar die gebruiken piggy bags en ik heb daar al een heleboel ellende over gehoord…
http://www.driving-fun.com/forum/viewtopic.php?t=9907&sid=d7c5bf3e5a24e039668c31ec3d2dfde2″ onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.tdiclub.nl/ftopic41666.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?8,3544910″ onclick=”window.open(this.href);return false;
En ik denk dat EDS het niet goedkoper dan 400 euro doet… Geloof me nou maar die gasten van Unlimited Tuning weten echt wat ze doen..
Je kunt/mag alees zien wat ze doen, er zijn geen geheimen, weten ze het niet zeker dan wordt er eerst met importeurs/dealers gebelt…Je kunt je er geen buil aan vallen. Alles wordt op maat voor jouw auto gemaakt..Geloof me nou maar, die gaat na een dagje UT echt beter presteren…Wat ik ervan begrepen heb in vorige topics is dat je beter een complete astra 1.8 kan kopen dan een motorswap ivm de rdw keuringen en dergelijke die duurder zijn dan het aanschaffen van een 1.8
@Opel Mnded wrote:
Vandaag zijn er 2 nieuwe remschijven met remblokken onder gezet.
En zojuist heb ik een “autokluisje” achterin ingebouwd.
Volgens mij is zo’n ding niet echt geschikt om echt waardevolle spulletjes in te bewaren maar ik vind het reuze handig om bv m’n kentekenpapieren en groene kaart in te bewaren. Of het frontje van de radio.e heb ik ook! Alleen ligt er bij mij een Glock in als ik naar de vereniging ga! :-)
Je kunt toch je kenteken invullen op de rdw site…weet je gelijk welk type je hebt…
28 juni 2013 om 17:25 In reactie op: Waar trek ik de voedingskabel voor mijn versteker???? #18155797@mrzuko wrote:
foto van hoe ik het had.
als je die kabels volgt kom je in midden van motorruimte bij een rubber. van buiten kant moeilijk te zien, want het gaat meer naar onder.
je bent geweldig…thanks :thumbup
28 juni 2013 om 16:49 In reactie op: Waar trek ik de voedingskabel voor mijn versteker???? #18155795@mrzuko wrote:
Moet je via de binnenkant kijken. Haal dat kapie weg aan de zijkant. En je ziet kabels etc naar buiten gaan. Je kachel gaat daar ook naar buiten
Sorry voor mijn domheid maar ik begrijp niet welk kapje je bedoelt
28 juni 2013 om 16:34 In reactie op: Waar trek ik de voedingskabel voor mijn versteker???? #18155793@Opeltje17 wrote:
onder je paravan rechtss zit een kabel die naar binnen loopt rubber uitsnijden en daarbij leggen.
Wel weer goed dicht kitten.
Bedoel je die van de motorkapkabel???
28 juni 2013 om 16:02 In reactie op: Waar trek ik de voedingskabel voor mijn versteker???? #18155791Nou ik heb me rot gezocht maar ik kan hem daar niet vinden…iemand nog een idee??? Wel bedankt voor de reactie mrzuko…
@RickM89 wrote:
Ja die hebben ook de normale chip naar 156pk. maar daar komen bovenop de kosten van 399 euro ook nog eens 60 euro inbouwen? dat is wel heel erg veel of niet?
Inbouwen?? Volgens mij wordt de software ingelezen via je OBD stekker en op maat geschreven voor jouw auto. Ik was 275 euro kwijt..Daarvoor kreeg ik in totaal 5 runs op de Dyno en de software.
Ik zou gewoon eens contact op nemen met unlimited tuning in Amersfoort. Daar ben ik ook geweest. Chip/software op maat en rollenbank uitdraaien….
Heerlijk…een open dashboard en een draden kluwen… Daar kan ik nou zo vrolijk van worden…Niets leuker dan met draadjes pielen…
Als de motor loopt geeft hij dan witte rook?
Prachtige auto….echt een hele mooie wagen..
Komt door het minimale stroomverbruik/weerstand toch mannen? Het kan in ieder geval geen kwaad….
-
AuteurBerichten




