Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
We zullen het zien als die eronder zit. Hoop natuurlijk dat ik wel geluk heb! Paar jaar terug had ik wel een Novus einddemper eronder die verder prima was alleen het steuntje waar die inhangt was raar maargoed heb nu al een ttijdje een sebring einddemper.[/quote]
Nou ik hoop dat het bij jou wel meezit vriend….succes ermee….@Astra F Vaassen wrote:
Had een nieuwe middendemper vervanger besteld bij nlpower die is gister binnen gekomen :D Dus morgenmiddag na het werken meteen eronder zetten. Heb ooit de middendemper eruit geslepen en een pijp tussen gelast, maar een nieuwe staat net wat mooier! En hij lekte ook iets dusja :sleeping
nou dat zal met deze niet veel anders zijn…wat een troep zeg…had hem zelf ook en die bleef maar lekken op dat pijp stuk….gelijk weggegooid en gelijk rvs laten lassen. Mijn maatje had hem ook nieuw gekocht en ook die ging lekken…Hopelijk heb jij meer geluk maar die novus troep komt er niet meer onder…
Ik heb hier meerdere auto´s gekocht…
astra 1999 1.6
astra 2001 1.6sport
omega verkocht via forum
astra coupe gekocht
vectra 2.5v6 voor vriend gekocht
interiuer gekocht leer
interieur verkocht sport
dus er valt hier zeker wel wat te verhandelen hoor… alleen zie je soms auto´s voorbijkomen die 2 tot 3 keer de dagwaarde zijn…..omdat ze er zoveel in hebben gestopt..leuk maar dat ga ik niet betalenJe had beter die t5 multileds kunnen nemen dan heb je die ringen niet…..
Ik heb een 2.2 coupe met automaat… Dan sponser ik de shell maar, het rijdt fantastisch!!
@Lennart1800 wrote:
Vandaag speakers en tweeters vervangen. Morgen de ts-wx110a aansluiten :D

Weet iemand toevallig waar dit knopje voor is?

Die knopjes zijn van je clifford alarm… Ik heb ze ook want ik heb hetzelfde alarm in mijn coupe… daar mee kun je de auto van de onderbreker halen als je de sleutel in het contact doet… voor het geval dat je batterij in de zender op is….Je kunt er ook je geluiden mee instellen als hij van het alarm af is…..
zit er geen schema bij dan???
radio harder zetten!!! kan geen kwaad…
@marijnl1988 wrote:
Waarschijnlijk heb ik al een oplossing
Plus en min gewoon doorlussen.
Speaker draden niet gebruiken
Maar via de aux uitgang en aux ingang gaan werken.Klapscherm is leuk maar niet voor dagelijks
En helaas heeft hij geen usb poort (kan wel)
En hij koste een hoop geld dus wil zolang mogelijk plezier van hebben
Vind in de nacht niet zo fijn rijden met zoon scherm in mijm zicht
:jerryIk heb ook een klapscherm maar je hoeft het scherm niet uit te klappen.. Dan werkt hij gewoon als ieder andere unit
5 augustus 2013 om 10:18 In reactie op: voor de echte liefhebber kadett gsi champion 26.734km #18157812http://www.ebay.de/itm/Opel-Kadett-E-GSi-2-0-16-V-Bj-92-no-opc/121151834957?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D351245053586747627%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26rkt%3D5%26sd%3D121151834957%26″ onclick=”window.open(this.href);return false;
wel erg geel en plasticBouten en/of moeren zijn de middelen om het wiel te bevestigen aan de
as van een auto. Het wiel dient hiervoor wel gecentreerd te zijn op de naaf
van de auto. Veelal worden ‘after market velgen’ geleverd met een centreerring.Deze centreerringen zijn essentieel om het wiel netjes rond te laten lopen.
Klopt er iets niet, dan zal de auto tijdens het rijden gaan trillen.
Deze trilling zorgt voor frictie tussen wielbouten/moeren en de velg. Dit kan zelf tot
scheuren en breuken leiden. Om deze frictie te voorkomen zijn de schuifbouten/moeren in het leven geroepen.
De schuifbouten/moeren hebben precies dezelfde functie als ‘gewone’ wielbouten/moeren.
Ze trekken namelijk het wiel tegen de as van de auto aan.
Het grote verschil van de schuifbouten/moeren zit hem in het feit dat het conische gedeelte
van de bout/moer nu een soort van losse ring is geworden. Deze losse ring heeft een speling van
ongeveer 3 mm. Hierdoor blijft dus de gemonteerde velg netjes gecentreerd zitten op de naaf en kan
deze toch perfect worden aangetrokken zonder dat frictie kan ontstaan.
De speling van de schuifbout/moer kan ervoor zorgen dat een andere steek gemonteerd kan worden op
bepaalde auto’s.Je hoeft je kat toch niet te vervangen of is dat stuk ook gaar? ik rij met een katvervanger en een rvs pijp met einddemper en als je rustig rijdt hoor je niet zo veel…Maar trap je het gas open dan lijkt het of de hemel openscheurt en rochelt ie als een bejaarde na een zwaar sjaggie….
24 juli 2013 om 09:09 In reactie op: Animo Opel Forum meeting bij Unlimited Tuning (22-09-13) #18161299@GTS Vectra wrote:
Hoeveel ben ik dan kwijt voor mijn 2.2 benzine ?
300euro.Groeten Jurgen ,
Hoi Jurgen, Jij zal voor je ongeblazen 2.2 benzine 270 euro kwijt zijn. Maar dat is de speciale prijs dan…Als je op de testdag een afspraak maakt voor tuning, binnen een maand na de testdag, dan geld de speciale korting van 30 euro op de toch al scherpe prijs van 300 euro.
24 juli 2013 om 09:07 In reactie op: Animo Opel Forum meeting bij Unlimited Tuning (22-09-13) #18161298@pixels66 wrote:
Ik ben er bij, sowieso voor dyno run..
Moet nog even nadenken over het chippen, voor mijn 1.7 turbo diesel is dat dus 270,-?
Wordt hij zuiniger, sneller of wat? Gaat de auto minder lang mee?
Wat is de verwachte winst?Dat zijn belangrijke zaken om te weten vooraf voor mij.
Verstuurd van mijn Gameboy Color met Tapatalk
Nee jij valt in de catogerie Tuning Normaal Turbo….en dat is 375 euro…
Iedere auto heeft standaard nog wat over…Stel dat de auto af fabriek op 70 % van zijn kunnen zit, dan gaan ze bij unlimited de grens iets verleggen maar bijven altijd binnen de veilige waardes….Je kunt ook voor extreme tuning kiezen maar dan worden de grenzen echt opgezocht. Omdat het brandstofprogramma specifiek voor jouw auto geschreven gaat worden bestaat de kans, zoals bij mijn auto, dat je auto na de tuning zelfs zuiniger gaat rijden ivm met het programma op maat. Je zult de naar alle waarschijnlijkheid ,aangezien jij turbo hebt, met een aanzienlijk aantal pk´s naar huis gaan en een zuiniger lopende motor. De auto zal niet minder lang meegaan daar hoef je niet bang voor te zijn. Bij UT blijven ze binnen de veilige waarde´s.
Wat je kunt verwachten is moeilijk te zeggen, iedere auto is anders qua model,bouwjaar,kilometerstand…..Maar toen ik er voor het eerst was stond er een BMW turbo diesel met 147 pk…Die kwam er na tuning af met 180pk en 410 nm…om maar een voorbeeld te geven…24 juli 2013 om 08:53 In reactie op: Helaas motorblok naar zijn kl.te x16xel[[UPDATE!!!!]] #18158086Nou idd…..toch altijd weer spannend….beter voor je man…
Netjes….ziet er goed uit…..
Was gelijk terug gereden..wel toevallig dat ie het niet meer doet en het tikkende geluid er nog is….
22 juli 2013 om 10:52 In reactie op: Animo Opel Forum meeting bij Unlimited Tuning (22-09-13) #18161272Aanwezig…..bezoekerslijst…..
Het ligt eraan wat je uit wil geven….Een hoop mensen gebruiken NOVUS uitlaten voor de scherpe prijs. Ik heb bij PM performance voor 200 euro een rvs pijp laten lassen van voor naar achter…einddemper erop en klaar…. Uitlaat discounter is misschien ook nog een idee.
nou het lijkt me toch glashelder….
Mooi auto hoor…aparte kleur ook…heb er ook 1 maar dan zwart met een 2.2 automaat en rood leer. Vind dat je een hele nette wagen hebt gekocht en ik ben nu al benieuwd naar de updates…Keep up the good work…
@dion87 wrote:
botho, zijn die dotz 17″ ?? wou die toendertijd ook onder me coupe..
ik ga zo dadelijk maar es me autotje wassen. en misschien ff paar plaatjes schieten voor de plaatjesgeilers hiero :jerry
…
Ja dat klopt…dit zijn Dotz 17` velgen
-
AuteurBerichten








