Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Waarom zou je traction control inbouwen op een 1.8? met die 125 pk spinnen de banden toch niet? Ik heb zelf ook 125 pk en trek hem echt niet met piepende banden weg of is het voor de leuk?
Ja ik mis die handleiding ook al. Had laatst ook al wat gepost maar tot op heden nog geen antwoord…
Nee maar ondanks dat men af en toe de hoofdprijs vraagt voor die dingen zijn ze geen ruk waard…Je kunt ze dus beter in onderdelen verkopen…
precies..ik heb ook zo´n bluetooth obd elm327 apparaat. Ik heb via de app store het programma …scan my opel gedownload en dit werkt goed. Heb er al meerdere opel´s mee gescant en foutcodes gereset.Het blijft wel basic allemaal maar het doet wat het belooft..Ook de realtime waardes zijn wel leuk
motor, interieur, noem het maar op
voorbumper met onderlip,velgen,hagus spiegels….voor een prikkiehttp://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m772352570-opel-astra-g-opc-in-ond-sp-interieur-sp-vlg-nwe-banden.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
klopt trashmetal. maar heb jij wel eens gehoord van een chip die ze er zo uit kunnen halen?? daarom dacht ik aan piggybag
Klopt, alleen heb ik wel wat posts gezien dat ze niet lekker passen…Volgens mij had black astra een hele spleet over bij zijn dakspoiler die gewoon niet paste
@Opeltje17 wrote:
Ik ben ook bezig met een ombouw naar zo’n unit( mijne komt uit een omega)
Heb al aardig wat info opgezocht en het schijnt dat de plus van de leeslampjes geschakeld moet zijn, dus niet de constante plus die de ”gewone” verlichting al krijgt.
Die omega lampen zetten ik vroeger in de vectra ook gewoon op de normale bekabeling..je hoeft niets extra te trekken
en een digitenne van kpn? dat kan wel toch?
Die knoppen zijn voor het schuifdak..Ik heb daar de draden trouwens niet van gebruikt. Heb gewoon de draden van de leeslamp gebruikt…er zitten wel meer connectors op de lamp zoals je kan zien maar die gebruik je niet allemaal aangezien er in de lamp ook sensoren voor alarm zitten…
Er staat hier een how-to op het forum hoe je het moet aansluiten. Ik heb de mijne ook op die manier aangesloten en het werkt perfect.Je hoeft geen extra draden te trekken.

Je hebt wel de stekkertjes nodig maar als je handig bent koop je wat connectors bij conrad en maak je ze zelf. Heb ik ook gedaan.


@astrafreak91 wrote:
het is een 1700 cdti. het probleem is echter dat de garage niks anders wil doen dan hem er weer uit halen terwijl ik hem liever zou laten zitten als dit mogelijk is.
misschien is het inderdaag geen slecht idee om is bij een goede tuner te gaan horen wat ie zegt.
Als die eruit gehaald wordt dan is het toch zo’n schadelijke piggybag of ben ik nou gek?? een dealer gaat toch geen op de ecu gesoldeerde chip weghalen??
@dion87 wrote:
nee niet echt, meer richting den haag :P
spoiler komt bij een astra GSI, VXR en coupe turbo sloper vandaan uit de UK, en is dus 2de hands.
http://www.torquemotors.co.uk/” onclick=”window.open(this.href);return false;maar hij stuurt via de site niet naar het buitenland dus had contact met em op moeten zoeken.
ah stom, die gozer die je quote had gebruikt komt uit Barendrecht…weer met mijn neus gekeken…..
Maar het is idd wel een idee om een keertje in de UK te gaan neuzen..desnoods gelijk een paar interieurs kopen.. die raak ik hier zo kwijtAlleen 1 2 en 3 worden toch nog over de lucht uitgezonden? De rest is toch digitaal? misschien over internet? heeft de radio ook een browser?
misschien dat ie zo´n piggyback chip heeft die de waarde´s flashed?
Nou die spoiler is echt ubervet….waar woon je dan in Barendrecht? Carnisselande zeker? Ik heb er zelf jaren gewoont en ik dacht alle fanaten wel te kennen.. Waar heb je die spoiler besteld als ik vragen mag???
ja toch…..het is kwalitatief echt goed spul…heb er al meerdere laten spuiten en gemonteerd maar het is echt super spul en een bescheiden prijs
ahh ik dacht dat je de middenconsole wilde vernieuwen..dan was deze met ecc makkelijker geweest..onderste rand van de ecc wegschuren plaatje ervoor en hup al die meters overzetten zonder gekut met polyester….
geloof me, het is gewoon abs..die polyester breek troep wil ik echt niet op mijn auto….
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m761610470-middenconsole-opel-astra-g.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
gloedjenieuw
Wagenpark staat er netjes bij…De omega heeft nu eindelijk een diflock dus die gaan we opdriften….De blauwe astra heb ik verkocht aan een maatje. De rode houd ik zelf…Ben aan het overwegen die zwarte coupe in te ruilen op een coupe cabrio…Heb een mooie gezien met maar 57.000km. De bmw is binnen en dat is me een monster…helaas lease dus kan er niets aan kloten..
@dion87 wrote:
@Botho wrote:
http://www.rsautodesign.net/index.php?item=&action=page&group_id=10000103&lang=NL
gewoon hier bestellen…ik heb er hier al meerdere gehaald en ze passen echt perfect
is dat van poly of ABS?
poly spoilers willen namelijk nog wel eens gaan kraken en zijn erg breekbaar.
ik zou zelf opzoek gaan op de engelse ebay, daar zijn ze goedkoper dat die site hierboven.
alleen je moet even opzoek of iemand berichten of ze buiten de UK willen sturen.zijn van abs….en met verzenden uit de uk zit je op dezelfde prijs…
@HarrieAstra wrote:
@ Botho; ik zou ook wat aandacht schenken aan je remleidingen. Op de foto’s te zien hebben ze behoorlijk wat aanslag (corrosie). Kan in de toekomst je de kop kosten bij APK.
Gewoon ff lekker invetten!
Geluid van je uitlaat zal wel hard te noemen zijn nu begrijp ik?
ha die Harrie, bedoel je de leidingen van die zwarte??? Die zijn gloedjenieuw….pas nieuw getrokken alleen hadden we alleen koper liggen. En aangezien dat nog steeds mag hebben we het zo opgelost…
-
AuteurBerichten

