Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Nice project en super uitgevoerd :thumbup
130×1,36=400 :jerry
Je moet volgens mij de krukas van de c20xe wisselen voor die van een c20ne of seh ivm de bouten van het vliegwiel.
ontsteking gaat ook niet passen als het 1 is met een verdeler is , omega vliegwiel past niet
achter een c20xe, mischien dat de koppeling wel op het c20xe vliegwiel past maar dat weet ik niet. verder heb je een uitlaat spruitstuk nodig.De straal van een 15 inch wiel is 381 mm trx 390. er zou dus 9mm uit moeten dat is 4,5mm rondom dat lijkt mij vrij veel .
Zo freek het op foto heeft bedoel ik ook, ik heb ook al eens een vlak gedraait maar die liep stuk omdat het rubber losliet.
De deurrubbers zijn nog steeds nodig, lekken niet maar maken wel veel herrie.
Bedankt voor de link zal even kijken.
Er is hier in cih gedeelte nog een topic over een met een 1.9 met een t volgens mij, vroeg er ook naar.
Edit zoek maar eens op ” motornummer vraagje”
Je kan hem niet tot het einde afdraaien als er een rubber in zit. Wel de rand waar de riem in valt maar niet tot de boutjes aan toe. Als er geen rubber in zit wel.
Het is al even geleden maar zal het nog even posten, het water kwam binnen via de accubak
Daar was een mooi plaatje in gezet (plamuur smeren en dan plaatje er in drukken) leek heel netjes maar was het niet. Dat heb ik gelast nu is ie weer water dicht.Mijn c kadett coupe heb ik 9 jaar gehad, waarvan 8 in onderdelen. Peugeot 605 heb ik 5 jaar in gereden. En de rekord diesel is ook al onderweg met 4,5 jaar. Die gaat ook niet weer weg.
Ik denk dat ik het ben geweest, rode a met 9j Brock velgen.
Er is een marktplaats afdeling hier op het forum.
Le jettronic van een 2.0e . Maar de keus is aan jezelf. Ik zou een systeem kopen wat compleet van een auto af gekomen is. Er zijn veel bij elkaar geprutste systemen, die werken vaak wel maar als er storing in zit is het een gekloot van niks.
@jasper_dc wrote:
wat moet je dan aanpassen?
ja ik wil wel alles in een x halen wel zo makkelijk
maar de 2.2 staan op mp en de 2l kom ik nog niet tegen :(Bout gaten aanpassen, en de nokjes bij het uitlaatspruitsuk inkorten. Maar dat zie je wel als ze naast elkaar liggen.
Past wel, maar je spruitstuk moet aangepast worden.
Maar het 2.0 le jettronic is het makkelijkst.
Ik zou ook een compleet systeem zoeken ipv overal wat weg.Is de krukas 5 of 3 keer gelagerd?
Bij 3 keer gelagerd kan het zijn dat de krukas krom is ,dan zou je drijfstangen 1 & 2 er een op moeten zetten en proberen. Draait ie dan 3&4 een keer proberen.
Bij 5 keer gelagerd is de kans dat ie krom is een stuk kleiner.Ik heb net de foto ’s gezien , 4 keer gelagerd dan zou ik met 2 en 3 eerst proberen
Draait de krukas wel mooi rond als je de drijfstangen er af hebt?
@jasper_dc wrote:
Ik heb wel een elektronische ontsteking er op kan deze bijven ?
Ja, als de 2.0 goed loopt kan je het beste alles over zetten. alleen past de inlaat van een 2.0 kop niet op een 2.2 kop. Ja kan alles over bouwen van de ene inlaat op de andere of paspen
gaten verboren zodat ie op de goede hoogte zit.Je kan alles van de 2.0 gebruiken.
Kan best zijn dat de startmotor vast zit.
2 januari 2014 om 19:37 In reactie op: opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten #18181225@Freestyler wrote:
ja, verschil zit in de binnenspiegel, bij e1 zit die aan het dak, bij e2 op de voorraam. maar wel onderling te wisselen.
Voortaan zit een mm verschil in e2 raam moet met e2 rubber, e1 met e1 rubber
Het gaat bij mij om de rechter kant. Zal morgen even met de tuinslang in de weer.
Ik heb steeds water in de auto, nu heb ik de bekleding gedemonteerd. Ik zie nergens een plek waar ik denk dat water weg kan komen. Iemand een idee? En ik zoek nog steeds deur rubbers, weet iemand daar ook wat voor?
Kan ook, moet te de draadeinden verlengen waar de veerpoot mee vast zit. Dan een vulplaat maken die de zelfde vorm heeft als het olginele top lager en die er bij tussen.
-
AuteurBerichten