Boskje

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 220)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Aparte ombouw verhalen #18124663

    Nice project en super uitgevoerd :thumbup

    In reactie op: Aparte ombouw verhalen #18124661

    130×1,36=400 :jerry

    In reactie op: automaatbak manta 1.8 achter een 2.0 16v #18220554

    Je moet volgens mij de krukas van de c20xe wisselen voor die van een c20ne of seh ivm de bouten van het vliegwiel.

    In reactie op: Hulp met onderdeleb ij c20xe swap #18215178

    ontsteking gaat ook niet passen als het 1 is met een verdeler is , omega vliegwiel past niet
    achter een c20xe, mischien dat de koppeling wel op het c20xe vliegwiel past maar dat weet ik niet. verder heb je een uitlaat spruitstuk nodig.

    In reactie op: mijn ombouw naar 5x 120 #18203805

    De straal van een 15 inch wiel is 381 mm trx 390. er zou dus 9mm uit moeten dat is 4,5mm rondom dat lijkt mij vrij veel .

    In reactie op: Onderste poelie probleem. #18219894

    Zo freek het op foto heeft bedoel ik ook, ik heb ook al eens een vlak gedraait maar die liep stuk omdat het rubber losliet.

    In reactie op: Mijn B ascona, #18190251

    De deurrubbers zijn nog steeds nodig, lekken niet maar maken wel veel herrie.

    Bedankt voor de link zal even kijken.

    In reactie op: T 19 CIH motor #18217098

    Er is hier in cih gedeelte nog een topic over een met een 1.9 met een t volgens mij, vroeg er ook naar.

    Edit zoek maar eens op ” motornummer vraagje”

    In reactie op: Onderste poelie probleem. #18219889

    Je kan hem niet tot het einde afdraaien als er een rubber in zit. Wel de rand waar de riem in valt maar niet tot de boutjes aan toe. Als er geen rubber in zit wel.

    In reactie op: Mijn B ascona, #18190249

    Het is al even geleden maar zal het nog even posten, het water kwam binnen via de accubak
    Daar was een mooi plaatje in gezet (plamuur smeren en dan plaatje er in drukken) leek heel netjes maar was het niet. Dat heb ik gelast nu is ie weer water dicht.

    In reactie op: Welke auto heb/had je het langst in het bezit #18207654

    Mijn c kadett coupe heb ik 9 jaar gehad, waarvan 8 in onderdelen. Peugeot 605 heb ik 5 jaar in gereden. En de rekord diesel is ook al onderweg met 4,5 jaar. Die gaat ook niet weer weg.

    In reactie op: Opel Manta GESPOT #17322497

    Ik denk dat ik het ben geweest, rode a met 9j Brock velgen.

    In reactie op: Bedrading 2.2i #18204503

    Er is een marktplaats afdeling hier op het forum.

    In reactie op: Bedrading 2.2i #18204501

    Le jettronic van een 2.0e . Maar de keus is aan jezelf. Ik zou een systeem kopen wat compleet van een auto af gekomen is. Er zijn veel bij elkaar geprutste systemen, die werken vaak wel maar als er storing in zit is het een gekloot van niks.

    In reactie op: Bedrading 2.2i #18204499

    @jasper_dc wrote:

    wat moet je dan aanpassen?
    ja ik wil wel alles in een x halen wel zo makkelijk
    maar de 2.2 staan op mp en de 2l kom ik nog niet tegen :(

    Bout gaten aanpassen, en de nokjes bij het uitlaatspruitsuk inkorten. Maar dat zie je wel als ze naast elkaar liggen.

    In reactie op: Bedrading 2.2i #18204495

    Past wel, maar je spruitstuk moet aangepast worden.
    Maar het 2.0 le jettronic is het makkelijkst.
    Ik zou ook een compleet systeem zoeken ipv overal wat weg.

    In reactie op: Olympia Rekord 1955 #18176344

    Is de krukas 5 of 3 keer gelagerd?
    Bij 3 keer gelagerd kan het zijn dat de krukas krom is ,dan zou je drijfstangen 1 & 2 er een op moeten zetten en proberen. Draait ie dan 3&4 een keer proberen.
    Bij 5 keer gelagerd is de kans dat ie krom is een stuk kleiner.

    Ik heb net de foto ’s gezien , 4 keer gelagerd dan zou ik met 2 en 3 eerst proberen

    In reactie op: Olympia Rekord 1955 #18176339

    Draait de krukas wel mooi rond als je de drijfstangen er af hebt?

    In reactie op: Bedrading 2.2i #18204489

    @jasper_dc wrote:

    Ik heb wel een elektronische ontsteking er op kan deze bijven ?

    Ja, als de 2.0 goed loopt kan je het beste alles over zetten. alleen past de inlaat van een 2.0 kop niet op een 2.2 kop. Ja kan alles over bouwen van de ene inlaat op de andere of paspen
    gaten verboren zodat ie op de goede hoogte zit.

    In reactie op: Bedrading 2.2i #18204482

    Je kan alles van de 2.0 gebruiken.

    In reactie op: Olympia Rekord 1955 #18176335

    Kan best zijn dat de startmotor vast zit.

    In reactie op: opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten #18181225

    @Freestyler wrote:

    ja, verschil zit in de binnenspiegel, bij e1 zit die aan het dak, bij e2 op de voorraam. maar wel onderling te wisselen.

    Voortaan zit een mm verschil in e2 raam moet met e2 rubber, e1 met e1 rubber

    In reactie op: Mijn B ascona, #18190248

    Het gaat bij mij om de rechter kant. Zal morgen even met de tuinslang in de weer.

    In reactie op: Mijn B ascona, #18190245

    Ik heb steeds water in de auto, nu heb ik de bekleding gedemonteerd. Ik zie nergens een plek waar ik denk dat water weg kan komen. Iemand een idee? En ik zoek nog steeds deur rubbers, weet iemand daar ook wat voor?

    In reactie op: Verhogen Astra 2.0 16v #18197382

    Kan ook, moet te de draadeinden verlengen waar de veerpoot mee vast zit. Dan een vulplaat maken die de zelfde vorm heeft als het olginele top lager en die er bij tussen.

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 220)