Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Past in een a manta wel, dus moet in een b ook passen. Moest wel de rubbers op de zijkant mee wisselen
Wastegate vast?
24 september 2014 om 19:10 In reactie op: Opel Blitz Camper MotorSwap X20SE (PROJECT STOPT) #18225270Je zou eens in het omega deel kunnen vragen. Daar zijn misschien meer mensen met ervaring met de ar25 v bak.
Kunstof blokje op de bak nog wel heel?
Raats motorsport. Zit in België
Ik heb een clarion met beperkte inbouwdiepte. Usb en ad werken goed, goed geluid. Radio weet ik niet omdat in geen antenne heb op mijn ascona.
1314 niet, nog ouder. Dat tandwielkasje kan op het plek van de kabel zetten. Daar kan dan een gever op van VDO met 3 of 6 pulsen per omw. En kan je met tandwielen alles aanpassen zo je het wil.
In de vrachtwagen wereld kan je ook tandwielkasjes krijgen voor tussen de kabel, misschien dat daar wat mee kunt
Verhouding brandstof lucht hoeft niet gemeten te worden.
Een vrij programmeer systeem kan werken op bdp, tps (gasklep positie sensor), water en temperatuur sensor.Moet ik daar ook maar eens naar op zoek, alleen staat dit project even op een laag pitje omdat ik hem misschien wel weer helemaal origineel wil maken
Zit nog origineel onder. Ben wel op zoek maar kan niet echt wat vinden
Staat in het manta deel een how do om zelf een te maken
Ik heb nog een staan uit een omega, nog geen ton gelopen. Pb maar voor meer info
5 juli 2014 om 11:25 In reactie op: wie kan helpen met ombouw 13s ontsteking van punten naar ele #18222720Ik heb zelf zo’n ontsteking om gebouwd op een 2.0 ne met Webers en toen had ik hem echt zo aan gesloten. Liep goed



Deze foto’s komen van de mp adv. die ik heb gebruikt om hem te verkopen. hier kan je wel zien dat er maar 2 draden meer aan zitten. Het zwarte stekertje was geschakelde +.
In het rekord gedeelte staat een c rekord die om gebouwd word naar V6, die heeft een km teller aandrijving in een r25/r28 gemaakt. Staan tekeningen enz bij.
Coupe passen alleen maar coupe deuren in, anders word het de steil om lassen.
Ben vorige week begonnen met de motorwissel, toen ik hem op de brug had kwam ik hier en daar wat tegen. Oude kranten kit en plamuur, dit. zat op de plaats waar vroeger balken hebben gezeten. Ik heb het project eerst aan de kant geschoven om na te denken wat ik er mee wil doen, zo ik er nu over denk word er een beter casco gezocht en maken we die volgens het plan van deze af.
Mooi dat ie gelopen heeft
Sorry Henk, ik wist niet dat je ze in “productie” ging nemen.
Ik heb het er laats nog met de tuner van mijn crossauto
over gehad om ook een te bouwen. Als opel man is het wel
interessant ,maar de kosten niet.Je moet het zelf aanvragen als ie boven de 3500 kilo is, daaronder gaat het automatisch.
Henk400 heeft ook zo’n motor gebouwd. Misschien kan die jou info geven
Aanvoer en retour niet verkeerd om?
12 volt is goed. Heb je wel de goede bobine ?
Is de voeding op de bobine wel 12 volt, manta,’s enz met contactpuntjes hebben 9 volt op de bobine? Weet niet hoe dit met een d kadett zit?
Ik hoef ook niet alles te weten.
-
AuteurBerichten