Boskje

Aangemaakte reacties

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 220)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: v6 met throttlebodys #18236002

    Ik zou in de buurt een tuner zoeken en op dat systeem over gaan. Makkelijk met hulp enz.

    In reactie op: reparatie plaatwerk #18266194

    Hier word denk ik bedoelt , links voor past rechts achter, en rechts voor links achter.. Dat het bij een a manta zo is weet ik niet., bij mijn ex c coupe paste het wel .

    In reactie op: NOODLOOP!!??mensen met verstand v6 3.0 x30xe #18264872

    zou dat niet de oorzaak zijn? Ik weet niet hou het bij omega is, maar denk dat je een ecu van een handgeschalde moet hebben.

    In reactie op: Gezocht Bouwer/eigenaar Manta 400 R (rp-53-dr) #18266281

    Boskje staat niet voor bosklopper, De pb ging niet over de historie van de manta (die ken ik ook niet).

    Dat de auto niet klaar gemaakt word kan ook met de manier van verzekeren te maken hebben, er staat
    ergens in de polis dat je afstand doet van je voertuig bij schade.

    Louwe je hebt mij al een keer getroffen toen ik een rekord 1.8 blok opgehaald heb

    In reactie op: NOODLOOP!!??mensen met verstand v6 3.0 x30xe #18264870

    Motor en ecu, komen wel van een automaat?

    In reactie op: Gezocht Bouwer/eigenaar Manta 400 R (rp-53-dr) #18266276

    Pb gestuurd

    In reactie op: klephoek veranderen #18264558

    Ik had bij mijn vorige baas een tester in de vorm van een zuignap. Die zet je op 1 klep zodat je klep voor klep test. Jou manier werkt ook

    In reactie op: klephoek veranderen #18264556

    Klepseals maken niks uit met een vacuüm test . De test word gedaan aan de onderkant van de kop.

    In reactie op: vraagje kabelboom kadett c #18265637

    Ik zou de hele kabelboom uit elkaar halen, de kans dat er binnen in meer versmolten is is groot.

    In reactie op: nog een rekord er bij #17927297

    staan foto’s bij station word 2.6

    In reactie op: Brons getint glas #18264634

    Gaos in Emmeloord mischien. Staat ook nog veel oude vooraad in het pakhuis.

    In reactie op: Bedrading 2.2i #18204508

    Helemaal 100 procent zal het wel niet zijn, maar het loopt zeker goed. Het verschil tussen een 2.0 en 2.2 is ook niet zo groot.

    Als ik heel eerlijk denk is een 2.0 ook niet optimaal afgesteld standaard. Wat jij zei met tunen de brandstof aanpassen is ook niet noodzakelijk. MAar je plaats geen andere nokkenas enz. Om niet de maximale 100 procent er uit te krijgen.

    In reactie op: Compressor geeft te weinig druk. #18264888

    Is de slanghaspel wel dik genoeg? 8 mm inwendig is wel minimaal voor een luchthamer.

    In reactie op: opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten #18181350

    Staat bij projecten wel een die van een bmw in een kadett heeft gemaakt ,dus het is mogelijk.

    In reactie op: klephoek veranderen #18264548

    Als je de klephoek groter maakt, word het kanaal ook groter. Nadeel is dat het koel oppervlak van de klep minder word.

    In reactie op: Spanning vraag en advies as gezocht #18249986

    Ar 35 is volgens mij omega/ senator b.

    In reactie op: Spanning vraag en advies as gezocht #18249981

    ik zie nu net dat het voorste midden in gelast is. Rare manier van inkorten geweest.
    Normaal draaien ze een kop los, maken de as op maat , drukken de kop er weer in en lassen hem af.
    Als ie verlengt moet word er meestal een nieuwe buis geplaatst.

    In reactie op: Spanning vraag en advies as gezocht #18249978

    Voorste stuk moet kaars recht lopen. Ophang lager moet spanning vrij gemonteerd zijn. Stuk met de 2 kruiskoppelingen mag niet recht lopen ivm oneenparige beweging van een kruiskoppeling de 2 de heft dit weer op omdat ie andersom zit

    In reactie op: sper monza waarde ?? #18263793

    Op het forum heet ie manta 24v

    In reactie op: Spanning vraag en advies as gezocht #18249975

    En bij het diff zit daar ook een hardy schijf. Zo ja moet je aandrijfas kaarsrecht lopen

    In reactie op: Calibra Turbo #18263523

    Alarm gaat ook af als de accu spanning zakt

    In reactie op: Spanning vraag en advies as gezocht #18249973

    @champo wrote:

    Bakrubbers ben ik nog niet tegengekomen. De bak zit gewoon met een plaat aan de carrosserie vast. Het is ook vaak/altijd dat hij de 2e trap trilt. Maar in de tussentijd is de bak ook al een keer vervangen.

    dit zorgt ook voor trilling, maar zit er geen rubber midden in de plaat.
    Heb je kruiskoppelingen of een homokneet voor het achterste stuk?

    In reactie op: Mijn B ascona, #18190259

    heb een rekord e rekord ingeruild. Maar daar ga ik eerst nog niet in rijden. Wil volgend voor jaar weer in mijn a manta rijden

    In reactie op: Mijn B ascona, #18190257

    Ascona is verkocht

    In reactie op: Update: verandering van de plannen. #17998436

    De plannen zijn allemaal wat verandert, de rekord ex 2.3 d nu 16 v project raakt zijn motor weer kwijt.
    De 16v motor met 18s bak gaat eerst het magazijn weer in. De rekord word weer diesel en zal geheel in originele staat terug worden gebracht. De bedoeling is dat dit klaar is in 2018(dan is ie 40 jaar). De daily manta is voorzien van een 2.0 e en zal dit voorjaar weer klaar gemaakt worden voor de apk. Deze zal ook voorzien worden van een rolkooi. Het word een hobby auto.

    De tijdelijke daily ascona b is verruilt met wat anders leuks




    Deze is eerst aan de kant gezet totdat ik weet wat ik er mee wil.

    Ook komt er een nieuwe daily rekord. Deze is al in bezit en zal eind december klaar worden gemaakt

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 220)