Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik zou in de buurt een tuner zoeken en op dat systeem over gaan. Makkelijk met hulp enz.
Hier word denk ik bedoelt , links voor past rechts achter, en rechts voor links achter.. Dat het bij een a manta zo is weet ik niet., bij mijn ex c coupe paste het wel .
zou dat niet de oorzaak zijn? Ik weet niet hou het bij omega is, maar denk dat je een ecu van een handgeschalde moet hebben.
Boskje staat niet voor bosklopper, De pb ging niet over de historie van de manta (die ken ik ook niet).
Dat de auto niet klaar gemaakt word kan ook met de manier van verzekeren te maken hebben, er staat
ergens in de polis dat je afstand doet van je voertuig bij schade.Louwe je hebt mij al een keer getroffen toen ik een rekord 1.8 blok opgehaald heb
Motor en ecu, komen wel van een automaat?
Pb gestuurd
Ik had bij mijn vorige baas een tester in de vorm van een zuignap. Die zet je op 1 klep zodat je klep voor klep test. Jou manier werkt ook
Klepseals maken niks uit met een vacuüm test . De test word gedaan aan de onderkant van de kop.
Ik zou de hele kabelboom uit elkaar halen, de kans dat er binnen in meer versmolten is is groot.
staan foto’s bij station word 2.6
Gaos in Emmeloord mischien. Staat ook nog veel oude vooraad in het pakhuis.
Helemaal 100 procent zal het wel niet zijn, maar het loopt zeker goed. Het verschil tussen een 2.0 en 2.2 is ook niet zo groot.
Als ik heel eerlijk denk is een 2.0 ook niet optimaal afgesteld standaard. Wat jij zei met tunen de brandstof aanpassen is ook niet noodzakelijk. MAar je plaats geen andere nokkenas enz. Om niet de maximale 100 procent er uit te krijgen.
Is de slanghaspel wel dik genoeg? 8 mm inwendig is wel minimaal voor een luchthamer.
15 december 2014 om 21:41 In reactie op: opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten #18181350Staat bij projecten wel een die van een bmw in een kadett heeft gemaakt ,dus het is mogelijk.
Als je de klephoek groter maakt, word het kanaal ook groter. Nadeel is dat het koel oppervlak van de klep minder word.
Ar 35 is volgens mij omega/ senator b.
ik zie nu net dat het voorste midden in gelast is. Rare manier van inkorten geweest.
Normaal draaien ze een kop los, maken de as op maat , drukken de kop er weer in en lassen hem af.
Als ie verlengt moet word er meestal een nieuwe buis geplaatst.Voorste stuk moet kaars recht lopen. Ophang lager moet spanning vrij gemonteerd zijn. Stuk met de 2 kruiskoppelingen mag niet recht lopen ivm oneenparige beweging van een kruiskoppeling de 2 de heft dit weer op omdat ie andersom zit
Op het forum heet ie manta 24v
En bij het diff zit daar ook een hardy schijf. Zo ja moet je aandrijfas kaarsrecht lopen
Alarm gaat ook af als de accu spanning zakt
@champo wrote:
Bakrubbers ben ik nog niet tegengekomen. De bak zit gewoon met een plaat aan de carrosserie vast. Het is ook vaak/altijd dat hij de 2e trap trilt. Maar in de tussentijd is de bak ook al een keer vervangen.
dit zorgt ook voor trilling, maar zit er geen rubber midden in de plaat.
Heb je kruiskoppelingen of een homokneet voor het achterste stuk?heb een rekord e rekord ingeruild. Maar daar ga ik eerst nog niet in rijden. Wil volgend voor jaar weer in mijn a manta rijden
Ascona is verkocht
De plannen zijn allemaal wat verandert, de rekord ex 2.3 d nu 16 v project raakt zijn motor weer kwijt.
De 16v motor met 18s bak gaat eerst het magazijn weer in. De rekord word weer diesel en zal geheel in originele staat terug worden gebracht. De bedoeling is dat dit klaar is in 2018(dan is ie 40 jaar). De daily manta is voorzien van een 2.0 e en zal dit voorjaar weer klaar gemaakt worden voor de apk. Deze zal ook voorzien worden van een rolkooi. Het word een hobby auto.De tijdelijke daily ascona b is verruilt met wat anders leuks




Deze is eerst aan de kant gezet totdat ik weet wat ik er mee wil.Ook komt er een nieuwe daily rekord. Deze is al in bezit en zal eind december klaar worden gemaakt
-
AuteurBerichten