Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Hallo,
Ik heb net deze week chromen delen van irmscher op mijn deurgrepen geplaatst, en ik moet je vertellen dat het een fluitje van een cent is.
Deurgrepen ontvetten en de delen bevestigen dmv dubbelzijdig tape.
Bij irmscher betaal je misschien meer (€105,-) maar het past dan ook allemaal perfect.
Ik heb ook een zilvergrijze en ik kan je vertellen dat het een stuk mooier staat.Groeten, Bono.
origineel gepost door bono
Voor de echte liefhebbers: mijn zaffie staat te koop in het te koop topic! :cryMensen, het kost me toch echt teveel moeite om mijn mooie zaffie weg te doen, dus………..hij BLIJFT bij mij! :wors
Dan maar stukje bij beetje opbouwen. :thumbupGreetz, Bono
:afroorigineel gepost door bono
Voor de echte liefhebbers: mijn zaffie staat te koop in het te koop topic! :cryMensen, het kost me toch echt teveel moeite om mijn mooi zaffie weg te doen, dus………..hij BLIJFT bij mij! :wors
Dan maar stukje bij beetje opbouwen. :thumbupGreetz, Bono
:afroVoor de echte liefhebbers: mijn zaffie staat te koop in het te koop topic! :cry
Voor de echte liefhebbers: mijn zaffie staat te koop in het te koop topic! :cry
Ik zou het echt niet weten of het door de phase 1 bij EDS komt, ik heb nog geen andere verhalen van mede OPC bezitters gelezen die ook een phase 1 hebben en waarbij dit ook is gebeurd.
Hou me altijd netjes aan de beurten enzo, ben geen wilde rijder dus……..zeg het maar.
Of er een wederopbouw plaatsvind is nog maar de grote vraag, dit kost mij nl ENORM veel. :vertag
Ben nu ff ten einde raad! :(
Mensen met suggesties???…………GRAAG!Greetz, Bono
:afroBedankt voor jullie tips en tricks, alleen heb ik er nu ff niks meer aan. :cry
Groeten van een overleden Z20LET bezitter.
:afroAls ik dat wist dan kon ik er tenminste wat mee.
Gewoon lekker cruisen van Oberhausen naar Arnhem op de A3, een klap, achterruit volledig onder de smurrie, geratel, allemaal brandende lampjes = einde Z20LET! :cry
Zou graag willen weten waardoor, onderzoek volgt.Voor mij nu even geen probleempjes meer, maar 1 GROOT probleem met mijn Z20LET. :thumbdown
Zuiger dwars door blok heen, dus een volledig overleden Z20LET! :cry
Bedankt tot zover voor jullie reakties.Bono
:afroThnx allemaal voor jullie steun! :thumbup
Ik ga nu nog geen conclusies trekken over de schuldvraag, eerst moet het eea uitgezocht worden, maar dat het een (zeer) dure grap gaat worden is zeker. :cry
Er moet een volledig nieuw blok in en een nieuwe turbo!
Iemand misschien suggesties om dit zo goedkoop (niet materialistisch maar financieel) mogelijk op te lossen?
Greetz van een motorloze opc’er.
:afroNou Martijn, jij weet de uitkomst al en voor de rest die dit leest:
Mijn blok en turbo zijn totaal naar de kloten! :wtf
Vandaag naar EDS geweest voor phase 1, heb ff heerlijk genoten, maar op de terugweg sloeg het noodlot toe…..zuigers dwars door het blok!!!!!! :cry
Na het weekend kijken waardoor het gekomen is en wat de herstelkosten zijn, dus voor mij dit jaar geen vakantie meer! :thumbdowncheck je u2u…
Echt een raar iets dat verhaal over de CC, maar je zei dat je bent terug gegaan naar EDS, wat was hun idee over dat probleem dan want blijkbaar ligt het aan de software en hadden ze geen oplossing, want uit je verhaal blijkt dat het nog niet is opgelost, toch?
Ik zal anders zaterdag eens een balletje opgooien over dit verhaal bij hun, er er tijdens de testrit eens op letten.
Iets voor hen om zoiets op te lossen!
Ik woon trouwens op de veluwe, bij Elburg, een stukje bij jou vandaan dus. ;)Greetz, Bono.
:afroJa ik heb idd ook cruise control martijn maar dat is dan ook standaard op een OPC :thumbup
Wat voor een probleem had je daarmee dan en was dat voor de tuning niet dan?
We zullen het meemaken zaterdag wat er gaat gebeuren, ik ben benieuwd.
Alvast bedankt voor de info!
En…I keep you informed.
Hoe is je beleving nu na de tuning, echt een groot verschil?
En hoe zit dat met die powerknop, hoe werkt dat en werkt het nog een beetje?Greetz, Bono.
:afroDe mijne gaat een zaterdag naar EDS voor een phase 1 en hij gaat wel op de dyno, kan ik jullie dan misschien wel vertellen wat het exacte vermogen is voor een standaard za4a OPC.
Ben benieuwd, want zo kunnen ze hem natuurlijk wel aanpassen aan de specifieke motorkarakteristiek.Ja dat klinkt heel aanlokkelijk, maar ik ga eerst voor fase 1, de afspraak is al gemaakt en dan tegelijk voorkat vervangen, goed he? ;)
Ik ben benieuwd, daarna kijken we wel weer verder…hahaha…
Maar welke olie zou nou het beste zijn na tuning?
V-max zegt 10W60 en Courtnay beveelt 5W40 aan!
Laat maar eens ervaringen horen zou ik zeggen…OPC groeten, Bono.
:afroHejjj sjeezer,
Bedankt voor je reaktie, hier heb ik wat aan.
Bevalt het je tot nu toe goed of heb je nog problemen gehad met bv bak of koppeling, zijn deze standaard wel bestand tegen deze waardes?
Welke olie gebruik jij?Greetz, Bono.
:afroIk heb er zelf 115000 opzitten met de 1e turbo, overigens ook zonder problemen :thumbup, vandaar dat ik benieuwd ben naar de ervaring van anderen met deze turbo!
:afro
Zijn er trouwens mensen die een phase 1 tuning hebben laten uitvoeren bij EDS en wat is jullie ervaring na deze tuning?
Hoe houd de auto/versnellingsbak/koppeling zich na de tuning? :hmmz
Graag jullie ervaringen!!Mvg, Bono.
:afroOk dan,
Na al jullie reacties te hebben gelezen, hartelijk dank daarvoor :thumbup, heb ik besloten om met EDS in zee te gaan waar ik vandaag dus ook een afspraak mee heb gemaakt.
Ze stonden me netjes te woord en namen alle tijd om vragen te beantwoorden.
Aangezien de phase 1 tuning nu in de aanbieding was, normaal 399 euro en nu voor 299 euro samen met een knop om de tuning in of uit te schakelen, was mijn keus snel gemaakt.
Gelijk dan ook maar de voorkat laten vervangen door een voorkatvervanger, dat moet dus goedkomen. :worsGreetz, Bono.
:afro -
AuteurBerichten