Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
jaa geen foto’s gemaakt sorry was ff een haast klusje haha
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
net even een complete uitlaat gezet op spruitstuk na incl kat.
was gelukkig met een uurtje klaar slijptol for the win!!Sent from my LG-D802 using Tapatalk
neuuh sensor is kapot net even oliedruk gemeten stationair 3.5 bar meer dan zat, stekkertje even ingespoten met contact spray en even een nieuwe sensor besteld a 5,11 euro haha
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
zo eventjes naar de astra kijken me oliedruk lampje knipper zo nu en dan.. nog tips?
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
een m6 moertje er voorzichtig oplassen is evt ook nog een optie en dan met steekring 10 losdraaien
het is nog best wel een beetje martel werk als het tegenzit iig.. het is idd afkeur als 1 kant vast zit maar prima zelf te doen met enige kennis en gereedschap enzo
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
als die nog een jaar mee moet gaan zou ik de goedkoopst mogelijke nemen imo.. en die kitjes kosten vaak meer dan losse remschoenen en cilinders omdat ze al voorgemonteerd zijn. correct me if i’m wrong:D
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
teruglek van de verstuivers (laten) testen misschien een idee? bij een te hoge terug lek kan de brandstofpomp niet genoeg druk op bouwen en slaat hij slecht of niet aan..
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
deursloten gesmeerd deur rubbers ingevet doe ook elk jaar uitlaat spruitstuk los halen en ff vet aan de tapeinden haha als die dan v.v moet worden breekt en i8g niks af
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
vandaag lekker de astra een heeuull grote beurt gegeven elk klein dingetje gesmeerd dat vind die lekker
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
@robert_corsa wrote:
Heb je een 1.6 30v? Of een 1.6 12cili der?
kortom. De 75pk, 84pk, of 98pk?
je kan beter niks meer zeggen mag hopen dat t typfoutjes zijn? no hate ;)
+1 voir sw16v zo zou ik het ook doen inderdaad
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
kan de koelvloeistof tempratuursensor zijn.. die wil dit soort grapjes wel is veroorzaken
waarom gaa je snel op de linken baan en gassen om snelheid te maken voor rijwind koeling als je auto rond de 100 graden hangt tijdens een file..
is niet meer als normaal dat dat gebeurt, als je auto naar behoren functioneert zou de koelvin aan moeten slaan tussen de 100 en 110 graden en is er niks aan t handje zelfs niet in de zomer27 november 2013 om 17:00 In reactie op: Gezocht : kachelweerstand opel V 1994 ( meet weerstand ? ) #18195741jaa deze kachel weerstand is hetzelfde

Sent from my LG-D802 using Tapatalk27 november 2013 om 16:58 In reactie op: Gezocht : kachelweerstand opel V 1994 ( meet weerstand ? ) #18195740als je een weerstand nodig hebt moet je ff naar je lokale onderdelenboer gaan en er een bestellen met een 7 polige stekkeraansluiting, dacht dat vectra uit 1994 zelfde was als een astra f uit 1994? kan we even uitzoeken uno momento
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
graag gedaan:)
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
27 november 2013 om 08:24 In reactie op: aanhaalmoment voor stalen of lichtmetalen velgen hetzelfde? #18192643jaa klopt momentsleutel van 2m haha
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
27 november 2013 om 06:17 In reactie op: kachel/achterruit verwarmingschakelaar astra station 1996 #18192376dat is standje 1:)
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
27 november 2013 om 06:13 In reactie op: aanhaalmoment voor stalen of lichtmetalen velgen hetzelfde? #18192639wij zetten de wielen van een mercedes actros vrachtwagen met 930nm vast kut als je zelf 70kg weegt haha
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
jaa inderdaad is best aan de lage kant vind ik persoonlijk incl olie is t voor een prikkie
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
opel astra f
bouwjaar:1996
motor 1.6 8v
kilometerstand 92.492
van een oud vrouwtje geweest hahahSent from my LG-D802 using Tapatalk
wat je kunt doen is aan de bestuurderskant de deur bekleding even los halen, dan de stekken van het slot(centrale vergrendeling) loshalen en even kijken of die niet geoxideerd is en even in spuiten met contact spray, en als je hem toch los hebt liggen gelijk sleuten in t sleutelgat steken en even een maat de sleutel om laten draaien en kijken wat t slot zelf doet daar zou ik beginnen imo
als je beetje handig bent uurtje anderhalf uur en je hoeft toch niet alles te vervangen.. voor low budget alles der zo weer op flatsen..
thermostaat gaat waarschijnlijk niet meer los kost geen ruk om ff te vervangen en is zo gepiept
-
AuteurBerichten