Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
oke dank u :thumbup
met een draai wieltje.
Dat van de bedrading dat had ik al verwacht doordat het andere stekkers zijn. Vroeg me meer af hoe ik dat oplos met de interval aansturing op de wisser mechanisme zelf.
want ik heb nu alleen de hendel en vroeg me dus af of ik nog meer onderdelen nodig heb om het werkend te krijgen.
26x bekeken en niemand die effe antw heeft :D
dank je voor de tip!
die zou ik idd zo vergeten.
wat voor busjes zijn dat? stel dat ik er eentje vind, maar zonder busjes. Kan je die zelf namaken?
volgens mij is ze wat vergeten dat ze effe terug rent WHAHAHAHA:kewlpics
ik heb wel een astra GSi, maar had dat bokken ook in het blok.
Veel vervangen en toen nog niets verbeterd…uiteindelijk heb ik met remmenreiniger de lucht massa meter eens schoon gespoten. TOen bleek dat het daar aan lag. Heel erg goedkoop en toch doodsimpel.
is maar een tip als je je stappemotor schoon maakt met remmenreinger, spuit dan effe 1 drukje na met WD40. Die klep gaat vrij stroef na remmenreiniger.
als je een dikkere intake neemt tussen turbo en kop, vergal je dan de drukopbouw niet?
vriend van me zei dat zaterdag er al geen ascona meer stond..
zou toch verrekte zonde zijn, ding was vrijwel compleet.
klopt :D
Waar kom jij vandaan dan?
Ik had niet gezien dattie hier ergens al stond, kom namelijkk nooit in dit subforum :)
origineel gepost door gompy58
tsja, wat wil je, ga je veel korte stukken rijden ? dan is die 16 turbo wellicht een optie. Ga je lange stukken doen… dan liever een motor die rustiger draait.dit is niet helemaal waar, als je veel korte stukjes rijdt zal dat betekenen dat je turbo veel te maken krijgt met kouwe olie, dit zal je turbo sowieso niet ten goede komen.
Over dat maximaal koppel vanaf 2200 rpm. Betekend volgens mij dat ie in z`n boost gaat bij 2200 rpm? met hoeveel toeren rij je 120 km/u dan? want als je met 120 km/u al in je boost zit met je toeren, gaat ding verschrikkelijk zuipen doordat er ingespoten wordt om de turbodruk te compenseren. Maar kan me niet voorstellen dat een auto gemaakt wordt op die manier…
vind jij “effe” een GSi ZONDER roest…
van deze weet ik dat er weinig aan mankeert, miskoop is zo gedaan. Gaat me nietzozeer om het snellere, maar meer om het bouwen
origineel gepost door nicocorsa
als je die 1.8 16v gaat opvoeren moet je ook denke aan het verloren vermogen van je kilometer stand die zal na zovele duizende kilometer’s ook niet meer het beste geven .al eens gedacht aan ene motor revisie en deelse tuning kost wat geld maar ben je wel zeker een deftig blok te hebben
hetgene ik een beetje tegenop zie:
blok reviceren zal flinke cent kosten. en kan eigelijk niet zonder me auto. dus moet 2e blok kopen. die oplappen, en dan ook nog tunen wordt een te duur grapje. gezien het inrijden misschien geen slecht idee om na verloop vant ijd te tunen. :hmmz
maar ik zit dus te kijken dat als ik een 2 liter neem, het makkelijker is om spullen te vinden voor tuning, kan blok ” er zo” in hangen zonder problemen. al moet ik ook de ABS aanpassen en voor ETC ook aansluiten.
denk dat in 2 liter geval donor astra kopen beter verhaal is.
weet iemand hoe duur een fabrieksklaar opel onder blok is? c18xe?
dan ben ik al een heel eind.
-
AuteurBerichten