Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Wat een een hoge verbruiken… heb voor mijn 2.2 een 16xel gehad, die reed op snelweg met airco gebruik 1 op 16, verder gemiddeld 1 op 12 ofzo. nu me 2.2 rijdt ik in de winter 1 op 11/12 en zomers 1 op 13/14 (rij wel 130 gemiddeld). Overwegend alleen maar woon werkverkeer, half stad half snelweg 17 KM per rit….
Bij mij zit er 110ah in :D nooit ergens last van, accu is al 7 jaar oud, wordt nu wel slecht…. (heb een astra G 2.2SE)
Loopt gewoon goed hoor, mijn 2.2 loopt ook zoiets en toerental van de mijne loopt zelfs nog langzamer terug dan de jouwe… (mijn gasklep is vuil denk ik)
dus zou me zeker geen zorgen maken. Staat nu 170.000 op de teller waarvan 30.000 afgelopen jaar :)[rquote=1868405&tid=142048&author=Dolby]Wilde net zeggen achter electrisch bestaat zeker weten. Je ziet er inderdaad meet in de station uitvoering met lederen bekleding erin. Weet niet precies welke uitvoering. Maar was bij 5-deurs auto’s een optie. :D Bij de station OPC standaard. [/rquote]
Zit standaard op de CDX en de Elegance…
heb de CDX gehad, en heb nu de Elegance en werken bij allebei perfect voor en achter
Bij veel astras zit er speling op de ruitenwisser stangen, die kan je is inspuiten en ook afstellen en dan is het gepiep/gekraak vaak weg… had het bij mijn vorige astra ook. Mijn 3de heeft het net als mij 1ste astra niet :)
Het gerammel achter de middenconsole komt inderdaad achter bij de TID of MID vandaan. Daar zitten enkele klemmetjes die wel is lam worden, helemaal als de console er een paar keer uit is geweest. Kan je opvullen met een klein stukje karton en het is voortaan verdwenen.
Wat mijn ervaring is na 3 astra’s is dat de hoedenplank ook vaak rammelt. Bij de rond haakjes/scharnierpunt heb ik bij alle 3 zwart extra dikke tape omheen gedaan en dan rammelt die niet meer.
Verder heb ik ook wel is wat geluiden uit het dashboard kastje maar dat komt vaak door dat daar hardplastic spullen los in liggen te rammelen :P
[rquote=1834993&tid=130857&author=Blackbull]Maandag liep ie ineens op 3 cylinders, verbruikte een bult olie en tikte. Ook liet ik een mist achter mij tijdens het rijden. Auto weggebracht blijkt er een een gat in de zuiger te zitten. Ze gaan nu op zoek naar een andere motor, dit is goedkoper dan een zuiger vervangen. :mad:
[/rquote]Oei, zeg! dat is een lelijke tegenvaller? geen garantie meer?
veel sterkte met de afhandeling!7 januari 2011 om 16:31 In reactie op: Problemen met de Heater Swith bediening [hulp graag] #17790468Graag gedaan :)
6 januari 2011 om 15:05 In reactie op: Problemen met de Heater Swith bediening [hulp graag] #17790463Dat is je knop voor binnen circulatie. Zover ik weet, werkt die alleen als je de lucht uitstroom NIET op je voorruit hebt staan… verder zou hij altijd moeten werken…
Oke, helder, kan iemand mij vertellen wat een map sensor exact doet en waar die dan zit ? :)
Ik heb de chromen uitvoering op mijn astra, ik zal kijken of ik vanavond en anders morgen even een foto’tje kan maken
Tja, als je een goede server wil, raad ik je toch hp proliant aan! ik werk dagelijks met servers van hun. Dell doet het ook niet slecht wat servers betreft, maar hp is toch klantvriendelijker, kwalitatief net iets beter, snellere respons op hardware storingen. En makkelijker te beheren en monitoren.
Succes met je keuze.
Gr Cor
goed afstellen, er zijn er die hebben het al voor elkaar he :jerry
Gewoon stikstof koeling, bij -40 presteerd een processor het best, maarja, je harde schijf weer niet :P
HOW TO: Recirculatie klep vervangen Astra G
Benodigdheden:
Klein ratelsetje met verschillende maten.
Torx schroevendraaier maat 23/25.Stap 1:
U maakt met de torx schroevendraaier de 6 schroeven los uit het dasboardkastje:

Trek deze er voorzichtig deels uit, en maak de kabel van de verlichting voorzichtig los. Deze zit helemaal links.
Stap 2:
Nu zie u hierachter de klep al zitten. Hier dienen 5 schroeven los gemaakt te worden. 2 van de klep zelf, en 3 van het motortje. De motor kan ook later gedaan worden omdat je er dan makkelijk bij kan, maar wegens gebrek aan ruimte om de klep eruit te halen, kan vooraf ook. De punten waar de schroeven zitten zijn aangegeven op onderstaande foto als punt 2 en 3:

De motor zit op deze punten vast:

Haal voorzichtig de motor eruit, en maak de kabel los die hieraan bevestigd zit.
Stap 3:
Open de motorkap, haal de grote plastic rand vlak onder uw ruit los ( deze hoeft er niet helemaal af zolang je maar bij de schroeven kan zoals op onderstaande foto) En maak dan onderstaand rooster los door de 4 lange bouten eruit te schroeven:

Haal het rooster eraf. De klep zit nu nog met 1 boutje vast. Deze zit een beetje verstopt. Achter dat rooster zit in de klep zelf nog een boutje. Schroef deze los:

Je kan nu de klep voorzichtig van binnenuit los trekken. Er zit overal op de onderdelen genoeg speling, dus een beetje kracht zetten kan nodig zijn, en kan geen kwaad.
Terugbouwen gaat op dezelfde manier alleen tegenover gesteld. Succes iedereen
Gr Cor
Origineel gepost door j.pons
binnenverlichting met leeslamjes aanbrengen astra gunder construction
Heb ik vorige week gedaan :D Heb er nog wel foto’s van, wil eventueel wel een how to schrijven :P Neem aan dat jij nog leeslampjes in moet bouwen ?
Heb gister ook foto’s gemaakt tijdens het vervangen/repareren van me binnencirculatie klep, zal daar zoiezo wel een how to voor schrijven.. Misschien is het een idee om how to’s ergens overzichtelijk te gaan plaatsen…
Iemand een idee? Apart forum gedeelte ofzo.. noem maar iets…
Cor
Best netjes opzich zo’n auto, maarja, dat schakelen…
-
AuteurBerichten