Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Vind deze mooier, zal vast nog wel wat van de prijs afkunnen, en veel vernieuwd.
http://link.marktplaats.nl/520845399″ onclick=”window.open(this.href);return false;@GRLWBNL wrote:
Mijn theorie is dat de zon ervoor zorgt dat het vocht in de auto condenseert.
Dat is ook zo, maar als je er in de zon wel last van hebt, dan heb je wel degelijk vocht in de auto.
Kan komen van nat instappen in combinatie van kleine stukjes rijden.
Of inderdaad het interieurfilter, of en ergens lekkage.Mocht je echt opgelicht zijn, dan aangifte doen.
Met de aangifte naar je bank, die zijn dan verplicht diegene aan te schrijven, met het verzoek tot terugboeking.
Mocht dat niet gebeuren binnen een maand, zijn ze verplicht om zijn naam en adres aan jou door te geven!
Wat je dan doet moet je zelf weten, maar ik had gegarandeerd langs gegaan voor een :argue :fy1 :swear :thumbdown :puke enz.Ik heb met deze http://www.velgenexpert.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false; hele goede ervaringen.
Laat je niet afschrikken door het ietwat louche pand, ze zijn heel betrouwbaar en snel en ook nog eens goedkoop.
Het doet me daar altijd denken aan chopshop die serie met leepu, dat kon ook wel is een broertje of zo van hem zijn.11 januari 2012 om 16:52 In reactie op: eindelijk is me ascona b 2.0e sport (r) klaar nieuwe foto’s #17970427Mooie kar man :thumb :thumbup word er (bijna) jaloers van. :hmmz
Houd hem heel, en erg veel fijne kilometers toegewenst, maar dat moet zo te zien vast wel lukken. :wors@mugenpower wrote:
@bettus accu wrote:
het kan zijn dat hij verkeerde soort olie aangeeft. dat doet hij namelijk bij een senator 3.0 24v. ik heb toen mijn automaterialenzaak naar laten bellen en ze zeiden dat ze contact met kroon zouden opnemen. ik weet niet of dat nu al verholpen is.
Is mij ook al is opgevallen.. het is geen waterdicht systeem.
Dat is voor het eerst dat ik hoor dat er iets niet klopt, jammer hoor vond het zo een makkelijke link. :( :cry
Was het echt grof fout, of was het discutabel? :hmmzVoor zover ik weet hoort daar zo een soort rubbertje omheen te zitten, zoiets als op de foto.

Nee nu zeker niet meer.
Hardstikke mooi dat je voor 25 euro weer geholpen bent.
En ook nog bedankt voor de wijsheid dat een beetje inventief mens iets niet standaard hoeft te laten.
Overigens begin ik het steeds beter te begrijpen, een 2.0 liter in een corsatje zal inderdaad best vooruit willen komen.
Ben zelf iemand van altijd zo groot mogelijk, zowel auto als de motor.
Maar misschien doe ik het mijn hele leven al verkeerd. :hmmz :hmmz :hmmz :hmmz :lol: :lol: :lol:Ik heb hem al eerder gepost, maar daar komt hij weer.
http://www.kroon-oil.com/nl/producten/productadvies/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Is erg makkelijk om te kijken wat en hoe veel er in moet, het hoeft natuurlijk geen Kroon te zijn, alhoewel het absoluut niet slecht is….Ik kan natuurlijk in niemand zijn portemonee kijken, en ik weet dat het een dure tijd is.
Maar olie van Aldi of Lidl???????????
Hier snap ik geen sodemieter van, om je zoiets als een tientje te besparen flikker je maar de grootst mogelijke bocht er in?
Weet niet hoor lijkt mij verkeerde bezuiniging.
Ik hoef hier toch niet te gaan uitleggen hoe belangrijk een beetje goede olie is he?
En anders doe je maar even google……..Staat geregistreerd als gestolen bij RDW bij vwe heet dat ongeldig!
Wat betreft die Jumper daar heb ik ook een paar jaar mee gereden een 2.8 HDI, was precies hetzelfde dat ding vrat voorbanden.
Uiteindelijk het euvel wel gevonden, zit hem in de draagarmen, schop maar eens tegen zo een voorwiel, je zal zien dat hij een heel eind beweegd.
En als je dan naar de draagarmen gaat kijken zie je niks, maar zet hem met een krik of zo maar eens omhoog, en beweeg dan het wiel.
Je zal zien dat de draagarm dan mee beweegd, en dan vooral in het bovenste deel wat slecht te zien is, maar wel te voelen.
Remedie is draagarmen vernieuwen, en dan de boel pas goed vast zetten als de wielen weer op de grond staan, anders kan je het over 30000 km weer opnieuw doen.
En mijn ervaring is met die gore franse meuk dat de draagarmen niet langer mee gaan als plus minus 75000 km.
Ongeacht welk merk je ook probeert, en oem van de dealer leeft niet langer als 30000 mits goed gemonteerd anders zijn ze na 5000 al op.@wim-v6 wrote:
ALs je toch voor een V6 gaat kijken, laat alsjeblieft de 2.6en staan, en ga voor een 2.5 V6.
Willem
Nou lekker dan Willem, wil net mijn 2.6 aan gaan prijzen (waar ik trouwens (behalve een brandende MMlampje) nooit geen problemen aan heb) en heerlijk vind rijden.
Maar ja op zo een manier kom ik er nooit vanaf. :jerry :jerryGrapje hoor Willem
Ja sorry hoor als hij 30V gaat leveren dan is je diodebrug overleden, bij sommige dynamo’s is dat los te vervangen en bij sommige ook niet. :shock:
En wat voor corsa en bouwjaar ook wel belangrijk.
Nu ben ik niet zo een enorme Opel freak en zeker niet bij de Corsa, maar ik kan bij geen enkele Corsa een 2.0 vinden, of licht dat aan mij?
@Nick-GSI wrote:
@Gerrit78 wrote:
Straks maar eens kijken voor zo’n tang, ga ik het wel lekker zelf doen.
Weet iemand toevallig hoeveel liter olie ik nodig heb voor een x1.6szr.3.5 liter incl filter
Handige site voor alle vloeistoffen http://www.kroon-oil.com/nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Heb eerder de indruk dat dit een gespoten gril betreft.
En dan is het antwoord, machinaal polijsten.
Dat is het enige wat echt helpt.VAG troep, sorry kan het niet anders omschrijven.
Heb er dan ook een uigesproken hekel aan.
Wil best een paar voorbeelden aanhalen, maar ben bang dat ik dan nog wel een paar uur aan het tikken ben.
Nou voorruit 1 voorbeeld dan, een golf van net 2 jaar oud, met 35000 km op de klok, waar iedere 1200 kilometer 1 liter olie bij moet.
Antwoord van uiteindelijk de importeur, is volstrekt normaal meneer valt helemaal binnen de tolerantie.
Nou sorry hoor maar dan lul je toch niet meer, en dat is slechts 1 voorbeeld van de honderden die ik kan geven.
VAG is :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :swear :swear :swear :swear :cry :cry :cry :cry :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdown :thumbdownIn 1 woord, Gliptone.
Mooi dat hij het weer doet. :thumb
En wat mij betreft mag je gerust de naam van een dealer vermelden waar je tevreden over bent, hebben we allemaal wat aan tenslotte. :thumbupWelkom man, ben er van overtuigd dat je hier niet teleurgesteld gaat worden. :thumb
Kan zijn dat je extreem schuin stond met tanken, weet uit ervaring dat dit af en toe zomaar 5 liter kan schelen. :hmmz
Die Willem weet ook alles he, sta er iedere keer weer verbaasd over. :thumb
25 november 2011 om 07:10 In reactie op: na vervanging koppakking verbruikt auto enorm veel olie #17774670Lijkt me eerder een ontsteking die niet op tijd staat.
Of je distrubutie staat een tandje verkeerd?
Heeft die garage van je dat soms los gehad? -
AuteurBerichten