Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Juistem, vandaar dat ik deze vragen stel. Rauw lopen heb ik geen moeite mee zolang het maar goed loopt. De 16v zal een stuk zuiniger worden dan de 8v nu.
Maar past een blok uit een vectra dus 1 op 1 kwa motorstuenen etc.?
Graag zou ik antwoord op mn vragen hebben uit de 1e post..
Ik heb met beide motoren gereden en de 16v rijd vele malen beter en fijner al de mijne nu. Ik wil er gewoon een 1.6 16v in vandaar deze vraag.
Voor een 1.8 word het waarschijnlijk een coupe met schade. past dit dan gewoon??
Er komt zowiezo een complete wagen langs te staan zodat alles alleen maar overgeschroeft hoeft te worden. Ik zie het alleen niet zitten om de complete kabelboom binnnen te vervangen.
Niets zinloos aan. Voor jou misschien, niet voor mij.
Ik zou graag reacties krijgen van mensen met een zinning antwoord.
Was ik dus al bang voor dat ik deze reactie ging krijgen..
Dit gebeurt niet. Er komt een 1.6 16v is punt uit!Het blijft een astratje zonder abs en met trommeltjes achter dus extreem hoeft het niet.
Thermostaat die dicht blijft..
Aan je verhaal te horen lijkt het op een kapotte koppakking.
Ze kunnen toch je cilinderkop demonteren om te zien wat er aan de hand is.
Ik geloof niet dat alleen demonteren een vormogen kost. Als ze dan weten wat het is of bv je koppakking defect is kan je altijd nog beslissen of je het laat maken..Hey, gefeliciteerd met je aankoop!
Van waar kom je ergens? Aangezien ik ook in het zuiden woon ;)
Laat maar eens snel foto’s zien..
Ik ga met Powercorsa mee.. Ik heb rockford en Audio System gehad, maar koop nu echt niets anders meer als Audio System.
Natuurlijk verschillen smaken maar die speakers klinken beter naar mijn mening en het is een merk dat niet overdrijft met rms-vermogens (zoals vele wel doen).Deuren dempen is ook een wereld van verschil ja.. Ik zeg ook altijd tegen iedereen dat ze geen goedkope meuk moeten halen maar beter doorsparen voor mooi spul en het in eens goed doen. Dan heb je zeker geen spijt van je aankoop!
Gewoon geen ovaaltjes achterin.
Beter neem je goede speakers voorin, met het liefst een subje achterin zo krijg je hebt best geluid..20 december 2009 om 21:31 In reactie op: X16SZR vervangen door C18XE C20NE -> Startblokkering? #17570738In mijn astra F zat geen startblokkeerring.. gewoon lekker sleutel bij laten maken en starten maar..
Het gaat hier om een simtec 56.1 besturing.
Ik heb op mn G een originele lexmaul spoiler en daarbij zat de ruitenwisser ook in de weg.
Heb gewoon de wisser verwijderd.Jep dat klopt.
De hellingsensor geeft zeg maar een “maximale” waarde..
Je mag je lichten natuurlijk altijd lager zetten als jij dat wilt..Dan zeker geen hoedenplank speakers nemen!!!
Goed geluid moet van voor komen..Spendeer dat geld dan aan een leuke verterker voor achter de compo.. je zal er echt geen spijt van krijgen..
Gewoon compo voor, sup achter.. alles netjes versterkt en afgesteld, zo krijg je het beste geluid..
Mijn keuze gaat ook niet uit naar rockford..
Heb momenteel al wat setjes van Audio System gehad en wil nooit meer anders..Ik weet niet wat je budget is? Maar een 12″ Krypton woofer in gepoorte behuizing op een Steg K2.03 is echt masterlijk. Het klinkt ten eerst super en je blijft absoluut niet graag in je auto zitten.
Doe daar een setje Audio System Helons 165 bij voor in de deuren met een leuk versterkertje.. Het knalt en klinkt super!!
Zeker weten dat als je dat hebt gehoord, nooit meer anders wil.
Condensator is grote onzin als je stroom voorziening dik in orde is.. Daar kan je dus beter voor zorgen.
Een 2e accu kan ook in de kofferbak geplaats worden, zorg dan wel dat het een onderhoudsvrije gel accu is.
Ik bedoelde R&B muziek niet R7B ;) maar lekker lange lage bassen.. Heerlijk.. vooral op grotere woofers..
Als eerste zorgen voor een goede voeding..
Dus flinke kabels bv 50mm2 en een extra accu, echt dat doet wonderen..Verder zou ik geen hardcore draaien maar meer ergens naar R7b gaan met lange lage bassen..
Dat ligt verder toch aan de kist die je bouwt en de tuningfrequentie..
Had met mn oude setup (Audio System X-ion 15-1000 met een Twister F2-500) 143,2 dB dat ging vrij hard..
Maar let erop dat als je de eerste keer aan zoiets mee doet, het zwaar tegen valt. Er zijn daar mafkezen die er zo veel geld tegen aan gooien dat je het toch nooit gaat winnen.
Misschien een idee om het EMMA boek/regelement door te lezen?
Motor Up hecht zich aan het metaal waardoor wrijving aanzienlijk wordt verminderd. Het resultaat? Meer PK’s, vermindert slijtage, bescherming tijdens de koude start en nog veel meer.”
Doet fatsoenlijke motorolie niet precies hetzelfde?? :hmmz
Heb nog een 1.8 16v uit een astra gsi liggen.
Ding loopt perfect moet alleen een keer schoon gemaakt worden.Verder helemaal compleet met alle aanbouwdelen, kabelboom en ecu. Als je de bak erbij wilt krijg je deze er gratis bij.
Hoef er dan ook niet de hoofprijs voor.
Graag u2u als je intresse hebt.
Heb ET38 – 7J met 205/40-17 op mn gsi’tje gehad en dat ging perfect..
Zonder uitgeslepen of omgeklopte randjes trouwens..
Maar die drempels…. Pfffff
Ja klopt in heusden heb ik hem gekocht.
Maar intussen al even de riemen vervangen en nu wel een keer goed gewassen..Die velgranden zijn nu al weer smerig..
Ik zou er wel graag een ander blok in willen maar eerst eens uitzoeken hoe en wat.
Het heeft ook geen haast, zo rijd het ding prima..Bedankt voor de leuke reacties!! :thumbup
Ik weet het rood is ook niet mijn favo kleur maar deze is vorig jaar compleet overgespoten met een rood metallic lak en daarover alu flakes.
In de zon glanst ie mooi. Idd veel poetsen maar dat gebeurt zowiezo wel. Ik kan absuluut niet tegen een vuile wagen.
Eerst alles in de juiste volgorde 25Nm
Daarna alles in de juiste volgorde 60 graden en dit nog 2 keer herhalen. dus niet in 1 keer 180 graden doen..Dit wil ik dus ook..
Heb dezelfde motor als jij maar dan een hatchback..
Het uiterlijk is helemaal klaar maar de motor werkt niet bepaalt mee..
Vroeg me ook af wat er allemaal aangepast moet worden.Het overhangen zelf lijkt me niet zo’n giga probleem alleen de electra??
-
AuteurBerichten