Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Welkom! :thumb
Dikke Astra’s. Zowel de gepimpte als (bijna) standaard. Strak.
Zal binnenkort even wat foto’s nemen na m’n laatste updates en een wasbeurt.
Waarom denk jij problemen met je schakelbak te krijgen dan?
Mee eens, dan komt het busje je vanzelf halen :ass
Dat heb je wel eens, je gevoel dat spreekt. Lekker volgen, jij gaat straks als de brandweer!
Lekker soepie gemaakt trouwens man :thumb
:shock:
ik zeg ook doen!
Nou kerel, ff vooraf: ik kan niet fotosoepen.
Ik kan alleen wél in plaatjes denken. Dit wordt écht dik!
Beter kerel, hou ons op de hoogte he :D
Ik denk wat Robert ook zo’n beetje aangeeft (?) is dat beide opties gewoon heel goed zijn. De ene reageert beter op een aangepaste filterbox met andere inlegfilter, de ander op een cold air intake.
Mee eens :thumb
@Robert: wat voor aanzuigslang is dat, kerel? Ziet er trouwens echt dik uit.
Ik zat eens te kijken naar de verschillen met jouw auto, mijn auto reageert precies andersom. De cold air intake overtreft de open én inlegfilter systemen. Optrekken, doortrekken, topsnelheid, soepelheid enz. enz.
Bij mij wel degelijk een heel dik verschil.
haha ik heb geen aandelen man, ben vaste klant vanwege de kwaliteit. Kreeg ik maar aandelen :P
heb alleen een gloeiende hekel aan die autostyle kwaliteit meuk. Ga je alleen maar van huilen. Sites en bedrijven met een heeeeeeel arsenaal aan aanbod is meestal geldklopperij en lopende bandwerk, heeft niks met performance te maken.en ben nu met de mobiel online maar bij dat topic over dbilas en powerflow staat een foto van mijn cold air intake bij datatuning vandaan. De site is nog niet helemaal up to date maar ze leveren alles wat met ECHTE motortuning te maken heeft. Verder niks aan zinloze meuk, alleen performance.
Een goede cold air intake gaat boven alles. Beter dan je originele filterbox. Hoe dan ook.
Mocht je je filterbox willen behouden: ontgrenzen, inlegfilter plaatsen (Green of K&N, verschilt weinig. K&N doe je iets langer mee) en kijken of je aanzuigbuis groter kan. Een beetje knutselen hier en daar kan geen kwaad.
Hiermee verlos je je auto van de astma en zal deze stukken beter lopen. Dus je filterbox behouden is ook een goede optie, mits hierboven aangegeven wordt uitgevoerd.
Als de binnenzijde van de filterbox hetzelfde is, geldt dit ook voor een Zafira.
Zonder uitleg heb je niks aan m’n opmerking.
Om van het slechte “roest-imago” af te komen, is de hele carrosserie gegalvaniseerd destijds.
Astra’s vanaf begin jaar 2000 hebben het welbekende roestprobleem niet meer.
@McKaamos wrote:
Opel blokjes zijn in de regel nou niet bepaald astmatisch.
Denk dat het tussen de oren zit iig.Wow, dat zal je nog verbazen dan. Er valt in ieder geval veel meer uit te halen.
Bij een juiste aanpak zal het ontgrenzen juist een wereld van verschil geven. Helemaal in combinatie met een inlegfilter van bijv. K&N en een Vectra C aanzuigbuis + adapter.
Al gaat mijn uiteindelijke stem uit naar een goede kwaliteit cold air intake.
Kan het wel in mijn woorden proberen uit te leggen maar dat zou het volgende geen eer aan doen:
http://www.datatuning.nl/c-766265/over-chiptuning/” onclick=”window.open(this.href);return false;
Staat genoeg in dacht ik zo. Inclusief onderbouwingen.
Ga slapen dan gek :ass
Mooie propellor voor als je op wilt stijgen :???:
Maar “zoiets” heb ik inderdaad en kun jij ook hebben. Alleen mijn filter is geoptimaliseerd, gericht op performance door een écht tuningbedrijf en niet “Autostyle meuk” zoals ik het noem.
Top, spreken we dat af.
Woudenberg ligt trouwens niet ver bij mij vandaan en Nijkerk (waar Datatuning zit) ook niet.
Hoe dan ook krijgen we je Corsa sneller.
Of klik op de link in Mark z’n opmerking of onder bij mijn handtekening.
Alvast welkom! :thumb
Ben je al lid bij AstraTuningClub? Registreer anders even en stel jezelf voor.
Kun je je vraag alsnog stellen en van de clubkortingen genieten eventueel.Kun je even een foto maken van je luchtfilterbak zonder de bovenkant? En een foto van je aanzuigbuis?
Bijna iedere auto heeft restricties in de originele filterbak en toebehoren, laat die van een Corsa even zien.
-
AuteurBerichten
