Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
-17″ ATS Xclusive Line K velgen (8j). Banden Westlake 215/40/ZR17
-Trommelremmen bewerkt met Hammerite
-Kleinere antenne
-Embleemloze grill
-Einddemper + middendempervervanger
-Achterkant gecleaned van de letters en cijfers. Irmscher embleem erop.
-Embleemloze kentekenplaten.
-Cold Air intake
-OPC spoilerWas het hele lijstje volgens mij. Komt nog zat aan.
@robert_corsa wrote:
ik trek de rubberen dop gewoon los achter de koplamp.
Dit doe ik ook altijd. Laat ik een paar dagen zo, totdat de condens zeker weten weggetrokken is.
Soms laat ik de auto een poosje stationair lopen met de lichten aan.
Een 10 voor Dik met een K :thumbup
Het benzineverbruik moet ook aanzienlijk zuiniger zijn. Je hebt al meer dan 100km gereden, dus je zult het moeten merken. MITS JE JE VORIGE RIJSTIJL AANHOUDT NATUURLIJK :agent
Hoor je vaak he:
Klant: eej! me auto is helemaal niet zuiniger jonguh!
Verkoper: je auto is wel snel he?
Klant: ja dat wel!
Verkoper: nu rij je ook zeker wat sportiever?
Klant: natuurlijk, hoezo?UHHHHHH :wtf
17″ is groot zat. Dikke velgen :thumb
Dat is duidelijk een YES-YES :thumbup
Mooie shot, mooi embleem. Een 9 ;)
Ik heb geen reden iquick te wantrouwen.
Chippen is goed gelukt merk ik! :thumb
Zal binnenkort even wat foto’s maken van de Astra met updates en al.
Een 10 voor Dickie met ckie.
Een 10 voor Dick met ck.
Wow Oscar, vette bak heb je daar! :thumbup
Hahahah :wtf
Als je alleen het beeldscherm uit kunt zetten, kun je een paar zotten vast goed beetnemen :ass
I.c.m. een inlegfilter van K&N, Green of Pipercross ga je het wel merken. Iets soepeler, rustiger maar tegelijkertijd ook feller. Je auto loopt wat lekkerder en wat sneller. Vooral het op -en doortrekken moet je dan aan denken.
In pk’s niet schrikbarend veel, denk aan bijv. 2 a 3pk maar wel sowieso een stuk lekkerder ademend.
Bij het verder tunen van je auto gaat het effect vergroten. Het versterkt elkaar.Ik weet niet hoe de aanzuigbuis van een Corsa eruit ziet maar misschien kun je daar ook iets mee. Doe-het-zelf of een vervangend onderdeel. Om de puntjes op de i te zetten. Meer koude lucht betekend meer prestaties.
Netjes kerel!
Werkt momenteel het internet niet in Woudenberg ofzo? :ass
@Maurice: dat geluid is echt kicken! :shock:
De reden waarom je niks aan verschil hebt gemerkt, zowel negatief als positief is als volgt:
De positie van het luchtfilter begeeft zich niet ver genoeg en beschut genoeg van de motor e.d.
Daarbij komt kijken, lucht trekt omhoog en verspreidt zich ook via de motorkap en wordt aangezogen door je luchtfilter.Weer of geen weer, te veel warme lucht.
En waarom het niet merkbaar in vermogen is afgenomen: het geluid overbluft, dat ten eerste.
Ten tweede: door het verwijderen van je luchtfilterbox zijn wel al je restricties weggenomen.Dus in positieve zin qua performance verandert er niets op deze manier. Wél het geluid en dat is bruut.
In negatieve zin gebeurt er wel wat. Performance gaat er iets op achteruit. Maar dat wordt gecompenseerd met het geluid wat je gewoonweg overbluft.Toch blijf ik een fan van openluchtfilters, het geluidddddd :shock:
@xanquezer wrote:
Ff op youtube zoeken naar turbo whistler
:wors :wors :wors :wors :wors
Just did.. You made my day!
:wors :wors :wors :wors :wors
Heel raar, maar wat je zegt klopt. Verschilt per auto. Zelfs al is het type hetzelfde :???:
Enne.. Volgens mij was dat vol gas jonguh! Wat loop je op te scheppen!
:ass
@dion87 wrote:
misschien krijg je wel 33pk erbij als de kwakfit het doet, is het daarom zo duur
De klant betaald alleen de pauzes van die gasten, dat is toch een eerlijke deal?
33pk is van de koffie trouwens.
Waar had je het filter geplaatst? Ben ik wel benieuwd naar
Want warme lucht komt er sowieso bij, de hoeveelheid (deels) afhankelijk van de positie.
En het geluid is zeker vet, ben daar ook fan van. Maar ik weet ook dat het geluid de performance compenseert. Wat ik ermee bedoel, door het vette geluid wordt je een beetje blind voor andere dingen. Zoals de puntjes op de i bij performance.
Een OPEN luchtfilter zuigt ALTIJD meer warme lucht aan dan de originele filterbox of cold air intake.
In de winter geen probleem als je ‘m dusdanig positief opstelt maar van de zomer krijg je vermogenverlies ipv winst. Hoe dan ook, waar dan ook.En trust me, ik ben een echte fan van bijv. het openluchtfilter van Green. Ik merk zelf(s) resultaat, maar dan in de winter. Heb er diverse constructies en plekken voor verzonnen. Enne heerlijk, dat geluid!
MAAR: Bij het minste of geringste verschil in buitentemperatuur, ga je het verschil merken. Hoe warmer, hoe slomer.
Een originele filterbox of cold air intake heeft geen last van weersinvloeden, deze zijn constant.
Daar mag je straks zuinig op zijn :thumb
-
AuteurBerichten

