Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Ik weet niet of dit toegevoegde waarde heeft: Maar ik hoor en lees dat auto’s zonder luchtmassameter er nog iets beter op reageren. Dat het effect nóg even wat meer geeft.
Maar hoe dan ook, het heeft nut. Het is ook maar wat je er van verwacht. Verwacht je wonderen, wordt je teleurgesteld.
Ik kan het goed merken. Maar dan spreek ik uit m’n eigen ervaring. Ik heb btw ook geen luchtmassameter.
@opelgteetje wrote:
mijn vraag
geld dit dan ook voor een astra h z1.6xep
of heeft deze die restrictie niet meerJouw filterbox heeft restricties. Vanaf een GTC OPC niet meer.
Valt dus meer uit te halen.
@DMLB ceo wrote:
En meteen de vraag of dit ook bij mijn 1.6 8v mogelijk is. (X16SZR)
Het antwoord is al gegeven. Maar nu hoor je het ook nog van een collega X16SZR rijder.
JA! :thumb
10 februari 2012 om 22:34 In reactie op: Hoe werk je te lange bougiekabels bij vectra v6 weg? #17988662Netjes hoor, 60 euri! En de levertijd mag je ook niet over klagen :thumb
Ja jongens, deze auto is perfectie.
Patrick heeft, zoals weinigen, al van tevoren alles uitgedacht.
Dus niet een update installeren en denken wat zal ik nou eens doen?
Het enige wat deze jongen doet is tussendoor sparen voor de volgende update. Voor hem is toch al bekend wat er komt.Vandaar dat de auto zo super strak is. Niet overdone. Zo hoort een auto eruit te zien.
7 februari 2012 om 23:03 In reactie op: Hoe werk je te lange bougiekabels bij vectra v6 weg? #17988655Wat een kunstwerken! :thumb
Ik ben ook van mening dat zowel NGK als Bosch goede bougies maken. Beide opties zijn GEEN foute keus.
Maar zowel NGK als Bosch staan niet stil in de tijd, ook niet op performance gebied. Performance bougies zullen je dan geen “wonderen” geven maar elk type / geval zal op haar eigen manier meerwaarde hebben.
Ik ben zelf meer voorstander van de NGK Iridium IX/Iridium Laser bougies. Maar dat is persoonlijk.
Bovengenoemde opties zijn gewoon goed. Kies wat je wil en je hebt je goede keus gemaakt.
Had ik even gemist. My bad.
Maar wat vaag?! Zonder demper bijna geen geluid?
Anders ga je even vol snelheid over de autobahn en brand je de overtollige demping weg, als dat al niet gedaan is door Blendjuh. Scheelt aardig wat.
Je hebt NGK bougies die de standaard bougies vervangen en NGK bougies die extra’s leveren.
Het is wel belangrijk dat je het goede type bougie installeerd. Vooral op jouw type auto maar ook wat je aan je auto hebt gedaan en wat je van een bougie verwacht.NGK.
http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/ngktechvideo.asp?mode=nml” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zie je de logica erachter. Geen standaard Amerikaans verkooppraatje.
Ik weet dat Auto-Fixx in Zeewolde ze verkoopt. Volgens mij laat hij ze importeren.
Halfords en Automat verkopen ze ook maar dat zijn imitaties. Of het goede imitaties zijn, weet ik niet.Dat staat inderdaad heel dik.
Beetje late reactie.. Maar iedereen thanks voor de inbreng! :thumb
Ik hoor ook goede dingen over Delphi, een kennis van me wil een lambdasonde van dat merk.
Wat zijn in jouw ogen de beste merken lambda’s voor de Opel?
Ik vind het ontzettend kicken.
Zoek je ruzie? Dan moe je verder zoeke jonge!
Iquick, jij aso! :ass
Mooi gesproken Juffer. Jij praat geen poep, dat weten we allemaal.
Leon van DT is ALTIJD bezig het maximale op te zoeken. De techniek van tegenwoordig is echt heel apart. Ik vind het ook een kunst met een 1.6 8v hoor ;)En Wim, ook jij praat geen poep. Ook dat weten we allemaal. Jij weet precies hoe een auto in elkaar zit. Het enige wat ik te melden heb, is dat technologie steeds beter ontwikkeld wordt. Ook het maximale halen uit weinig. In dit geval jouw voorbeeld single point injection. Technologie wordt steeds slimmer, niks staat stil. Je weet hoe dat gaat.
Het enige feit blijft, uit auto’s met andere “specs” om het zo maar te zeggen, valt gewoon veel meer uit te halen. Dus iedereen heeft op zijn/haar manier enigszins gelijk.
Ik hou ook van jou man! :wub
Geschikte peer van me :thumbup
Met alle respect, als je iets niet wilt lezen.. Doe dat dan gewoon niet.
Net als alle andere “niet van gedienden”.
Ik geef mijn mening. Op basis van eigen en ervaringen van anderen.
En als iemand wat vraagt, vertel ik wat in mijn mening het beste is. Puur om te helpen.Ben met de telefoon online, kan helaas niet overal op inhaken.
No offence. Je zult vast een geschikte peer zijn.
Ik kan men alleen voorzien van goede raad. Door eigen ervaringen en van anderen.
Ik brand geen andere bedrijven af, ik wens iedereen hoogwaardige kwaliteit chiptuning en dat vind je bij het bedrijf wat ik noem. Dat zul je ook bij sommige andere bedrijven vinden. Net als bijv. EDS, daar hoor ik ook zowat alleen maar goede verhalen over. Neem ik van jullie aan. Ik zal het daarom ook nooit afbranden.
Bovendien, ik moet ook keihard werken om m’n centen bij elkaar te sparen om mijn auto te voorzien van top performance. Werd ik maar gesponsord, dan was m’n portemonnee een stuk zwaarder.
Zoals al vaker genoemd, ben ik een liefhebber van Opel. In het bijzonder Astra. Ben bij vele bedrijven geweest op alle vlakken van performance maar ik heb mijn bedrijf gevonden.
Jammer dat er veel gehaat wordt. Geen probleem maar zomaar wat roepen wordt ik door getriggered.
In elk verhaal wat de heren voor, tussen én na mijn opmerkingen door “bekritiseren” zit een kern van waarheid maar er bestaan uitzonderingen op de regel. En het bedrijf wat ik noem, pist naast de “regels” en is constant op zoek naar verbetering en het maximale.Ik geef toe dat er minder te behalen valt met een 8 klepper dan met bijv. een 16 klepper. Dit is algemeen bekend. Het is ook algemeen bekend dat een turbo nóg veel meer toevoegt.
-Hoe meer kleppen, hoe meer er te behalen valt.
-“Voeg er een turbo aan toe” en je schrikt van de winst.Is allemaal basisstof.
Maar zelfs met een 8 klepper kun je leuke winst krijgen. Scheer niet alles over 1 kam. Er bestaan bedrijven die daadwerkelijk het uiterste uit je auto halen :thumb
Wat betreft je vraag over de Nm’s: daar kan ik geen antwoord op geven. Jammer dat Datatuning zelf geen lid is van het forum (volgens mij) anders kon hij je hier zelf antwoord op geven. En met testresultaten komen.
Biggie’s Astra Coupe, cold air intake + chiptuning.
1.8i 16v (dat dan weer wel)http://www.astratuningclub.nl/viewtopic.php?f=120&t=10383&start=10″ onclick=”window.open(this.href);return false;
22 zuivere paardenkrachten……. BAM! Terwijl er geen koude lucht blazer bij een rollerbank staat.
En daarbij komt kijken, je mag niet optellen met pk’s afzonderlijk van elkaar. Elk tuning onderdeel versterkt elkaar voor een nog groter geheel. Elk onderdeel wordt nog nuttiger.
Komop jongens, dit is basiskennis.
En wat betreft mezelf, ben een rasechte adhd’er met heel veel enthousiastme over dit bedrijf. Door eigen ervaringen. Dus ik roep niet zomaar wat.
En aangezien ik een echte Opel liefhebber ben en geen hater, deel ik dit met anderen. Zonder eigenbelang, puur omdat ik anderen ook het beste gun.
Ik wil niet lullig doen of iets dergelijks maar als je zomaar wat roept en jezelf eigenlijk een beetje voor lul zet, duik dan de boeken, schoolbanken e.d. maar weer in.
M’n laatste opmerking geldt niet voor iedereen, laat dat duidelijk zijn. En wil niemand beledigen maar wel wakker schudden.
-
AuteurBerichten