Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
@opel-motorsport wrote:
weet niet van waar je bent maar heb er nog eentje losliggen :)
Veel te ver weg zie ik alweer!
Toch bedankt! :thumb
Hahah ja dat dan weer wel. Maar heb die motorsteun opgepoetst jwt!! :ass
SUPER strak man!!!!! :thumb
Ik vind tot dusver de positie van de cold air intake wel heel erg geslaagd. Niet alleen qua maximale flow door iets andere plaatsing en Vec C turbo aanzuigbuis en dikke aanzuigslang maar ook dat deze een beetje scheef gepositioneerd staat.
Staat wel apart in positieve zin en vult de hoek wat meer op.
Ben wel benieuwd naar het resultaat Dion! Stuur me even een pm van onder de motorkap als je dit gedaan hebt, hier ontgaat me wel eens wat. Als je wil uiteraard.
Ik ga binnenkort het motorblok en hitteschild nog een keer oppoetsen, oneffenheden op het kunsstof proberen weg te werken met Commandant 4 en de lakdelen nog een keer in de was zetten en daarna waxen. Het enige wat een gokje wordt, is de Commandant 4. De rest heb ik al een keer succesvol gedaan.
Thanks voor de tip en compliment :thumb
Thanks Dolby! :D
Thanks Willem! Heb nu nog 2.8 rondom, wat is daar je mening over?
Willem, op hoeveel bar zou je een Astra G zetten met 215/40/zr17?
Thanks! Nog meer opties??
Ik kom hier voor me rust, omg :O
Dempingsmateriaal wat onder de motorkap geplakt/gelijmd moet worden zeg maar, waar haal ik dat en is er misschien een prijsindicatie?
Gossiedorie… Nee he!!
@wim-v6 wrote:
Gisteren MEE gereden in een G Coupe Turbo.
Willem
Heette de trotse bezitter toevallig Kevin? ;)
12 februari 2012 om 23:29 In reactie op: welke bougies gts 1.8 z18xe, elektrodeafstand etc.?? #17990734Kijk hier eens naar:
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?name=VECTRA-C&filename=4w-63.txt&action=search” onclick=”window.open(this.href);return false;
Zoek je type bougie maar op. Dit is een voorbeeld van een goede bougie.
12 februari 2012 om 22:46 In reactie op: welke bougies gts 1.8 z18xe, elektrodeafstand etc.?? #17990732NGK en Denso zijn wel producenten die het uiterste uit een bougie halen. Of het nu om duurzaamheid, kwaliteit of performance gaat. Bepaalde types Iridium bougies van beide producenten halen zelfs een combinatie van al deze dingen.
De bougies moeten wel nauwkeurig besteld worden, je kunt zelfs de verkeerde bougies in huis hebben gehaald met hetzelfde typenummer. Als je de juiste bougies te pakken hebt, zul je alleen maar voordelen ondervinden t.o.v. de standaard bougies.
Weet ik niet uit m’n hoofd. Ik plaats de filterbox in 2 “hokjes”: Deksel (bovenste gedeelte, deze kan eraf) en de box (onderste gedeelte, deze kan er uit)
Als je even een foto maakt van de binnenkant van de deksel en de binnenkant van de box, krijg je antwoord op je vraag.
Misschien weet iemand uit z’n hoofd hoe het zit bij zo’n Vectra? Waarschijnlijk heeft deze filterbox restricties, met foto’s kan ook uitgelegd worden hoe of wat.
Ik weet wel dat er ipv een luchtmassameter een MAP sensor zit. Volgens mij regelt dit onderdeel o.a. de inspuiting.
Nee, juist niet. Hoe meer koude lucht er binnen komt, hoe meer prestaties. Dit zal de LMM dus niet corrigeren oid.
En kleine afwijkingen van de sensor in de luchtmassameter kunnen een grote invloed hebben op regelingen van het montormanagement. Het motormanagement zorgt ook voor prestaties.
Mijn Astra heeft standaard GEEN luchtmassameter.
-
AuteurBerichten



