Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
hij heeft op het forum gestaan, maar goed ik heb maar 1 garage box, dus kan niet eeuwen met een casco in mn strot blijven zitten, en gedaan omdat ik een a manta wilde. ben druk aan het lassen aan de manta al,
morgen wat nieuw speelgoed ophalen ( eaton m90 )gelukkig zijn er nog minder a manta’s het is kiezen of delen.
kadett was ook slechter als gedacht !,maar deze mag dicht.
klopt, :jerry :wub
klopt ja ! is nog steeds 1 van de dikste pics van het interieur, kofferbak heb ik nog niet echt knape pics van, maar is in de zelfde style
komt zeker goed, heb al weer wat leuke onderdeeltjes liggen,
zo als een nieuw origineel GM achterfront.super ! bedankt man,
we zijn er om elkaar te helpen !is dat een 5 of 6 gang ?
en past e36 of 46 evt ook ?
erg mooi project en steek ik veel van op voor mn a manta.
vraagje. is dit een e30 m3 bak of een e36 m3 bak ?
voor mijn c20xe (kompressor ) wil ik namelijk een 6 bak hebbenheb nog een bussie op kleur staan voor je he hannes.
nee het was kiezen, of deze manta redden van de sloop, of de kadett.
heb gekozen voor de manta, heb m vandaag opgehaald.
er gaan wel dingen van de kadett in terug komen zo als het blok, en ik heb wat dingen van de kadett bewaard,
maar nu stoppen over de kadett hoor, vind het nog steeds dood en dood zonde, maar goed ruimte gebrek.ik open een nieuw topic.
7 augustus 2012 om 22:59 In reactie op: Calibra Turbo ’93 *14-05 Overhaulin’: plakplaatjes* #17472405super dik project heb m helemaal doorgelezen, ga zo door !
7 augustus 2012 om 20:54 In reactie op: Nieuwe aanwinst: Omega-A Station 3.0 24V C30SE Nieuwstaat #18030759hoorde t van tinus. erg mooie strakke omega, en vlak bij mn huis !
vergis je niet zat een hoop roest aan,
had wel 1 hele dorpel en wielkat helemaal herstel.
heeft op het forum gestaan, en niemand kwam voor het casco.
helaas. had het ook liever anders gezien :(idd, maar het is nu al te laat.
Rust zacht lieverd. :(

dan kom ik zeker even spieken, ben er zelf ok het hele weekend, ( met mn cleane astra g ),
en ben nog bezig met een c20xe kompressor in a manta.wil zelf wel echt 288 of 308 mm hebben ivm circuit gebruikt.
wel vandaag de donor gekocht,http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/547935_324176847677301_94119328_n.jpg” onclick=”window.open(this.href);return false;
zal tot op het laatste boutje uit elkaar gaan.
heb een manta a gekocht, waar de c20xe kompressor in komt :)
vind ik een zeer goede tip,
auto zal toch helemaal kaal gaan,
is ook de reden dat de remmen weg gaan,
meer mogelijkheden zonder te twijfelen, omdat je al spul hebt liggen,
voor de ophanging wil ik toch waarschijnlijk proflex gebruiken, dus er zal veel aangepast moeten worden.dit topic mag dicht, project zal verder voort gezet worden in een andere opel met achterwiel aandrijving.
klopt,
ik kan zelf gelukking heel veel,
besloten ook de remmen te verkopen,
en dan eerst maar de carroserie custom te gaan bouwen,
( heb een leuk project gevonden )
de c20xe blijft uiteraard niet standaard. ( heb al een supercharger klaar liggen )
maar is wel een ideale motor / pk gewicht verhouding, zo kan je 50/50 heel goed creeren.
desnoods door er een transaxle alfa 75 achteras onder te bouwen.dus ik zal mn dubbelpots gsi 16v klauwen met sportblokken (nieuw ) maar bewaren en opzoek gaan naar 320i schijven ? ( of evt groter ) of kan ik beter gaan voor een andere achteras, aangezien ik toch de stiekeme plannen heb om meteen voor een 6bak getrag van een bmw te gaan plaatsen met een c20xe er aan.
zou ik die even moeten opmeten,
zij schijven met het wiellager en de draad in de schijf zelf he,
vrees er zelf voor.iemand idee voor de achter as ?
okee, thanks,
dat moet wel te realiseren zijn,
en de achter remmen, is dat van een gsi 16v pas te krijgen ?
heb namelijkl nog meerdere setjes, dubbel pots 16v klauwen liggen, en nieuwe geboorde schijven. -
AuteurBerichten