Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Kan ook in de ventilator van de kachel zitten .dat die een beetje vol met blad enz zit..
Dit kan je te weten komen door de ventilator is uit te zetten en is op volle toeren laten draaien.Mocht het bij het uitstaan weg zijn dan zit er rommel in de kachelventilator..is nogal een euvel bij de Astra.
origineel gepost door astra-gtcuden
Hoi Gerrit.Ik zal morgen eens vragen aan een maat van mij of hij hier iets mee kan.
Ben zelf niet zo heel goed in het lezen van een schema:swear.
Maar hij is automonteur dus die zal hier vast wel wat meer mee kunnen.Alvast bedankt en als alles werkt laat ik het zeker even weten hier!
Groetjes! michel
Is prima Michel je hebt ook een u2u:thumbup
Ik heb wel iets gevonden voor een regensensor te installeren is wel in het duits.
Misschien dat je hier wat verder mee komt.gr gerrit,
16,5 cm past er wel in alleen dan moet je nieuwe gaatjes gaan boren om hem te kunnen bevestigen.
Om de zijpanelen eruit te krijgen moet je de gehele achterbank eruit gaan halen.
origineel gepost door Ganz
Ik kwam die info toevallig tegen toen ik opzoek was naar een Xenon kitje met can-bus voor me Astra
kweet all1 nog niet of ik ook gelijk een andere koplampunit zal nemen.
ik heb wel al een andere unit ophet oog bij Gm tuninghttp://www.gm-tuningparts.nl/images/Carparts/kwakkie%20oke%202.jpg
SET ANGEL-EYES KOPLAMPEN ASTRA-H ( FK ) zwarte uitvoering / xenon optik lens h7 / 2x verlichte stadslicht ring / elektrisch verstelbaar / e-keurOver een goede maand dan komt er een opening van zijn nieuwe zaak.
Voor meer informatie kan je hier even gaan kijken..
http://www.opelstylingclub.nl/viewtopic.php?f=38&t=843Wij houden voor Eugene een openings meeting deze wordt geregeld door de opelstylingclub.
Mocht je hier intresse in hebben je bent daar van harte welkom..
De plus van de aansteker gaat niet werken omdat deze niet geschakeld is.
In de GTC van mijn schoonzoon werkt de aansteker ook zonder contact.Dus dan zal je een geschakelde plus vanaf de zekering kast moeten halen en die zit achterin de koffer ruimte.
gr gerrit,
Als de bevesting het zelfde is waar je hem moet inschuiven .
Dan past die ook in een Corsa C…En anders kan je die bevestiging ook nog wel aanpassen.
gr gerrit,
Voor meer informatie zou je Eugene GM-tuningparts is kunnen bellen.
Hij verkoopt allerlei onderdelen voor de Opel..De meeste die hebben er 1 van een Vectra inzitten…ik dus ook.:)
Dat tikken is denk dan van de recirculatieklep….meende dat er in het how to gedeelte iets over stond geschreven.
Stoelen die zijn heel gemakkelijk te verwijderen.ze zitten aan de achterkant vast met 2 torxbouten.
Ze zitten veel beter als de gewone stoelen..
Als je er stoelen van een sport uitvoering in wilt gaan zetten neem dan wel het gehele interieur.
Zoals deurpanelen achterzijpanelen en de achterbank..let hierbij wel op dat je het voor jou type astra neemt. Een 3 deurs of een 5 deurs daar zit erg veel verschil in..
Sommige astra g rijders die heebn er zels een h interieur in zitten..
mocht je hierover meer willen weten meld je dan aan op http://www.opelstylingclub.nl
Daar zit iemand die een H interieur erin heeft zitten..
ja die is er wel zou je aan ene Bossa kunnen vragen ook die zit op dat forum..
Op deze site http://www.opelstylingclub.nl zit een Opel monteur met zijn eigen garagetopic voor vragen , daar zou je de vraag ook eens aan kunnen stellen.
Misschien de dynamo of de Vsnaar ?
2 november 2009 om 12:53 In reactie op: Opel astra G Depo omvormer van lose stekker naar multi stekk #17544313Zou ik echt niet weten..mocht je hulp nodig hebben ik wil je er wel mee helpen.
Moet je me maar even een u2u tje sturen..2 november 2009 om 12:18 In reactie op: Opel astra G Depo omvormer van lose stekker naar multi stekk #17544311Ik ben ze nog niet tegen gekomen,heb er ook al meerdere aangesloten en doe het altijd solderen aan de bestaande bedrading.
Aansluitschema Automatisch dimmende binnenspiegel…Astra G
Pin1/Zwart = Geschakelde plus die kan je weghalen van de schuifdakschakelaar stekker is een dikke zwarte draad.
Pin2/Bruin = Massa aansluiting
Pin3/Grijs = geschakelde massa ( Multitimer/MUT,deur)
Pin4/Wit = achteruitrijschakelaarPin 1 kan je ook weghalen bij het schuifdak stekker of vanaf de aansteker.
Pin 2 kan je weghalen bij de massa van de binnenverlichting
Pin 3 kan je weg halen van de binnenverlichting grijze draad
Pin 4 Bij het voetenruim zit een grote groene stekkerdoos daar pak je pin 18 is een wit/zwarte draad dat is de draad voor zijn achteruit. (Dit geld niet voor de Astra H )
wie dit niet zou willen kan pin 4 ook weglaten,de spiegel wordt dan niet feller als je dan achteruit wilt rijden.Voor een astra H moet je de geschakelde plus weghalen vanaf het contact..of achterin bij de zekeringenkast.
gr gerrit,
Oke heel mooi dat je het euvel hebt gevonden :thumbup
vernieuw het interieurfilter maar is..staat een how to over hier op het forum.
Er zit op die schakelaar een heel klein schakelaartje die dient voor rechts/links..
Kan ook wezen dat de schakelaar zelf kapot is..
:wors 1 voor 1 allemaal weer mooie Opels..:wors
15 oktober 2009 om 21:59 In reactie op: Indiglo kachelpaneel Opel Astra G iemand hiermee ervarin?? #17536559Is prima succes ermee …:thumbup
15 oktober 2009 om 15:11 In reactie op: Indiglo kachelpaneel Opel Astra G iemand hiermee ervarin?? #17536557Het middenconsole moet er helemaal uit ..om het te kunnen plaatsen.
Ook de kachelregelaar moet los gehaald worden .want hij komt tussen de middenconsole en de kachelregelaar te zitten.En je moet dan ook nog een + en – aan gaan sluiten..
Mocht je het niet voor elkaar krijgen stuur me dan ff een u2u…:thumbup
Broekhuis autosloperij in Albergen die heeft ze misschien wel liggen,,
15 oktober 2009 om 12:07 In reactie op: Indiglo kachelpaneel Opel Astra G iemand hiermee ervarin?? #17536555Ik heb die al is een paar keer voor iemand ingebouwd en moet zeggen geeft een mooi resultaat beter dan de originele verlichting..
-
AuteurBerichten