Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
:hmmz Dan word het erg lastig zo.
Of je moet kijken voor een andere ECU met immobilizer en transponder,en is vragen of je het daarmee is mag uit proberen.
Ik weet wel iemand die het misschien nog heeft liggen.
Maar die zit niet op dit forum.Misschien een massa probleem.
En kijk is of de bolletjes wel het zelfde in de fitting zitten.:hmmzorigineel gepost door PVB
Een wisselaar bij een CDR500???Was geen CDR500, verkeerd gezien :sleeping
Goed als het dan nog niet is opgelost , laat hem dan is uitlezen door iemand met de Tech2.
Of het zit hem in de immobilizer of het ligt aan de ECU.
Heeft die ANWB monteur ook de stekkers van de ECU er af gehad en deze ook schoon gemaakt.:hmmz
Of de stuurkappen is demonteren en is kijken of de stekker op de immobilizer nog wel goed erin zit.En anders zou ik hem toch is laten uitlezen met een tech2 ,misschien dat die storing gereset moet worden.
P1612-wrong or no immobilizer signal
P1613-wrong or no immobilizer signal.Dus zit denk ik in die immobilizer deze zit bij het contact.
Hij herkend de transponder soms wel en soms niet lijkt het op.?Heb je ook een reserve sleutel, probeer het is daarmee?
Lees dit anders is door. http://www.google.co.uk/search?hl=en&q=P1612+astra+g&meta=
Deze foutcode’s heb ik uit een duitse lijst.
P1612 Loss of IPM Serial Data
P1613 Loss of DIM Serial Data
Wat voor motor ligt erin.?
12 augustus 2010 om 14:06 In reactie op: Meeting @ kartbaan van der Ende Poeldijk 05-09-2010! #17707889Moderators er is al eerder aangegeven om dit topic te sluiten?
deurschakelaar misschien Kapot ?
Soms pas geleden nieuwe speakers in de deuren geplaatst.
Bij de originele daar zit namelijk een afdek plaatje over de speakers heen.
Als je die hebt weg gelaten dan komt het water ook via de deur naar binnen toe lopen.En onderin de deuren daar zitten afwaterings gaatjes misschien dat die verstopt zitten.
:thumbup
Ja dat bedoel indd,
Heb je ook een u2u tje gestuurd. :thumbupHet lijkt mij meer dat je stuur zelf scheef zit,want je zegt dat je niks merkt met remmen enz.
En het klonke als je het stuur draait kan ook het toplager zijn .:hmmzMvg Gerrit,
Ik haal wel is van die multistekkers weg op de sloop,om die te gebruiken bij de Xenon oem projector koplampen.
En daar zitten ook van die kleine stekers in, maar ook een paar loze gaatjes en hiervan moet ik er dan ook 1 van gaan verplaatsen.Wat me tot nu toe nog steeds is gelukt.En ik zou er geen schoentje tussen zetten, solderen en dan krimpkousje erover heen doen.
:( Helaas dan.
In ieder geval succes verder .:thumbup
Stuk voor stuk mooi Astra G tjes:thumbup
:thumbup
Ik weet wel iemand die er 1 verkoopt zit ook een cd wisselaar bij.:thumbup
Als je interesse hebt stuur maar een u2u.
Display aansturing verdwenen
Geen datum in je display als je je originele radio hebt vervangen voor een ander???
Je kan bij de dealer je display laten herprogrammeren zodat je datum altijd zichtbaar is,of je knipt de rood/blauwe draad door in je iso stekker.
als je de blauwe remote draad volgt vanuit je radio dan kom je op 2 draden uit.
de antenne bekrachtiger en de display aansturing.
Zorg daarom dat je remote altijd aangesloten zit en knip het juiste draadje door.
Of ga naar je dealer voor een herprogrammering.Display aansturing verdwenen
Geen datum in je display als je je originele radio hebt vervangen voor een ander???
Je kan bij de dealer je display laten herprogrammeren zodat je datum altijd zichtbaar is,of je knipt de rood/blauwe draad door in je iso stekker.
als je de blauwe remote draad volgt vanuit je radio dan kom je op 2 draden uit.
de antenne bekrachtiger en de display aansturing.
Zorg daarom dat je remote altijd aangesloten zit en knip het juiste draadje door.
Of ga naar je dealer voor een herprogrammering.Laat even weten of je dat is gelukt.:thumbup
9 augustus 2010 om 10:35 In reactie op: opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!! #17515769Zoals het er nu naar uitziet is de opelstylingclub op de zondag vertegenwoordigd met 32 auto’s:thumbup
Steven heel vaak komt dit voor , met het aansluiten van een radio.
Kijk is als je die loskoppelt of de safelock het dan wel weer gaat doen.Er blijft waarschijnlijk een restspanning staan op de geschakelde voeding (+15).
Hmm dan is de zekering daarvan zeker kapot?
-
AuteurBerichten