Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Silver devil ,
Vraag je dat aan mij ,of aan Alfred.
gr Gerrit,
origineel gepost door Astralfred
En onder de kap? :angel:worsU vraagt Alfred :
Onder de motorkap.

Zo ziet mijn Astra G er nu uit.




Als je de velgen in dezelfde hoek hebt ,kan ik ze wel eronder sjoppe,
Zijn het wel veren voor een station?
Tot hoever ziin de schokbrekers ingedrukt.Die zwarte lijnen liggen niet aan mijn toetsenbord, er bestaat ook nog iets met onderlijnde tekst.
Jij rijd in een G en hij in een H , die 2 zijn niet te vergelijken met elkaar.;)
origineel gepost door Juffer1
Mocht het lampje gaan branden, probeer dan zsm naar een Opel dealer te rijden en deze te laten uitlezen.Na een bepaalde tijd gaan die storingsmeldingen uit het geheugen en is er niets meer terug te vinden.
:hmmz Volgens mij gaf Gielio dit ook al aan
Storingsmeldingen blijven altijd in het geheugen staan alleen als de accupolen een 15min los zijn geweest,gaat het lampje uit,maar na een paar dagen dan is die storing er weer dit heb ik van de OSC-Monteur.
:hmmz ik zou die plus kabel niet zo door dat gaat laten lopen.
Zit totaal geen bescherming om die plusdraad heen.Als die kabel een tijdje lang daar tegen die ijzeren rand gaat liggen schuren , heb je zo de kans op en kortsluiting.Doe er een rubber omheen of doe er veel watervaste kit inspuiten.
Zo kunnen die veren nooit goed zijn werk doen.
Valt er zo eigenlijk wel mee te rijden :hmmzMooi dat het probleem is verholpen.:thumbup
Steven mooi dat je probleem is opgelost..:D
Neem een BMC luchtfilter is een dicht systeem.
Dat ligt echt niet aan het KN inlegfilter.
Heb je mischien ergens een stekkertje los gehad of aangeraakt?Gaat de motor ook raar lopen zodra het motor storings lampje gaat branden.
En ga er voor de zekerheid mee naar een garage waar ze een tech2 in huis hebben.Want alleen met de accupolen eraf houden voor een 15 minuten, daarmee blijft die storing
toch in de computer staan.sensor die zit meende ik in de wielnaaf.
En die zijn niet zo goedkoop.Steven heb je de sleutel ook opnieuw ingeleerd.
waar kom je vandaan..Heb gistermiddag nog bij een 5 deurs een rca kabel weg moeten werken.
Zaten er 3 in waarvan er 1 van vervangen moest worden en alles zat om de 20 cm vast getaped.En heb er geen stoel uit hoeven te halen.
Staan 3 Astra G’s te koop op een ander Opelforum.
Z18XE nemen, de X18Xe1 is het oudere type.
Denk dat er een zekering kapot is gegaan?
En heb je wel je contact aan staan?Tip: Koop een spuitbus remmenreiniger ,word die weer als nieuw van.



In die ECU zitten hele dunne draadjes .
Hij is wel open te krijgen maar zelf kun je dit niet repareren.Als je een kabelboom of een andere ECU moet hebben stuur mij dan een u2u.
Kan er heel waarschijnlijk wel aankomen.tempsensor defect of je ecu is kapot.
in de 5 de vanaf de linkerkant er kunnen er 6 in zijn allemaal zwart van kleur.
Lijkt mij toch een toplager te zijn.
En uitlijnen verhelpt niet de trilling in je stuur , wielen balanceren zou nog kunnen.
Of het trillen komt door een velg die misschien wat krom is.Hmm Gasklephuis en stappenmotor schoonmaken.
-
AuteurBerichten