Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Zou ze eerst laten afstellen.
Kunnen ze je gelijk vertellen of ze wel goed zijn.hier staat ook het een en ander aangegeven over de foutcode P1510.
http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?pid=483420Waar of die zit en of die er uberhaubt wel zit weet ik zo ook niet.
Maar kijk is in het gebruiksaanwijzings boekje ,Als je de trekhaak toch niet gebruikt ,dan kan je hem er gerust vanaf halen.
Zoals je op die foto op Mp al kunt zien waar die bouten allemaal zitten is het ook helemaal niet zo moeilijk.
Voor de bedrading moet je even gaan kijken bij de achterlichten bij welke en hoe ze dat hebben aangesloten .En wat ze zeggen over een trekhaak ism een schroefset ,hoor ik nu voor het eerst.
En zit toch al meer als 10 jaar in de tunings wereld.
En rijd zelf ook rond met een schroefset met ook nog de trekhaak eronder plus een dubbele links/rechts uitlaat van Remus.Alles wat aan de voorkant van de Astra G zit past 1 op 1.
coupe, cabrio, hatchback, station, is aan de voorkant het zelfde.5 september 2010 om 22:40 In reactie op: wat een kl*te ding bij die astra help help,ik weet het niet #17723859Ton op beide hoeken van die rugleuning daar zit een driehoekig plaatje die kan je ook los schroeven.
Als je die los hebt kan je misschien proberen om de rugleuning naar voor of naar achteren toe te halen.Om die driehoekjes uit die gleufbegeleiding te kunnen krijgen,
Neem je een grote schroevedraaier en een goede waterpomptang .
Dan probeer je met die schroevendraaier die veer naar buiten toe te drukken en met de waterpomptang
erbij kan je die veer dan op spanning blijven houden zo krijg je dat driehoekje dan uit die gleuf geleiding.Zelf heb ik dat ook al een paar x bij een ander gedaan.
Wat het ook nog kan zijn is de ontluchtingsklep voor de benzine tank.
Zodra daar het slangetje vanaf is, dan krijg je ook dat het lampje van de motorelectronica gaat branden,
en dat die slechter gaat lopen.Tis zo moeilijk te beoordelen vanwaar die piep nu precies wegkomt.
Misschien is op een brug zetten en dan is gaan zoeken waar die piep nu echt vandaan komt.Is het opendak een originele van Opel.
Misschien dat er een relais inzit die kapot is:hmmzMaak er is een paar foto’s van ,die zeggen meer dan 1000 woorden.
2 september 2010 om 21:12 In reactie op: wat een kl*te ding bij die astra help help,ik weet het niet #17723853Heb al is eerder iemand met dit probleen geholpen.
Vanaf de sluiting van de achterbank loopt er een kabel naar de gordelrol toe.
Misschien dat deze kapot is of vast zit..
Om daarbij te kunnen komen moet je de achterste bekleding los gaan halen.
En dan die rand die om het skivak zit eruit halen zo kan je de bekleding verder omhoog krijgen.
Als je dat hebt gedaan dan zie je die kabel vanzelf wel zitten ..Antwoord wat ik toen heb terug gekregen
een tijdje geleden maar even gekeken naar de gordel…alles opengehaald en inderdaad wat Blue-Dragon zei…
kabeltje gevolgt vanaf de sluiting naar mijn gordelspanner in de achterbank.
na veel proberen er toch maar even uitgehaald en daar zie ik dat de ontgrendelings gedeelte niet meer werkte!
dus heb ik hem er maar even uitgehaald want de astra moest voor de apk!
dus nu maar even op zoek naar een andere gordel!
groetjes!
Ik heb ook geen beste ervaring gehad met velgenland.
Bellen over een set velgen en ze zeggen ja die zijn wel op voorraad .
Zeg oke zou u dan een setje weg willlen leggen voor mij,dan kom ik zaterdag langs.prima doe ik wel even, kom je daar na 120 km gereden te hebben ,en zegt dat je had gebeld.
En dat ze een set apart zouden leggen, heeft een andere monteur ze verkocht.??Dus kon ik kijken of er nog iets anders tussen hing wat me zou lijken.
En heb toen toch maar andere velgen gekocht , maar na een paar dagen had ik er al spijt van.En heb die toen weer verkocht.
Kan opgegeven moment zover gaan dat de motor af kan slaan.
Omdat er toch steeds meer vuil in komt te zitten.weet je ook heel zeker dat het piepen wegkomt van de schroefset.
Kan ook wezen dat er een indicator van een remblok, soms je schijf aan raakt.
Misschien is die over een tijdje aan vervanging toe.:hmmzDe modderkuip demonteren is net zo makkelijk , je zit ook met het wiel.
Kan je misschien beter de voorbumper demonteren is in 5 min gedaan.ja zonder enig probleem alles wat aan de voorkant zit pas 1 op 1 .;)
Misschien dat er nog een relais in moet?
Depo is het zelfde als FK.:thumbup
Kunnen ook nog de remschijven zijn
Heel mooi dat het weer is opgelost, kun je weer met een gerust hart gaan rijden.:thumbup
De stuurbekrachtiging die werkt wel degelijk via de stroom .
Als je accu weinig spanning heeft dan werkt de stuur bekrachtiging ook niet meer.:thumbupAah maakt niet uit .
Ik was er niet op zaterdag alleen maar op de zondag.
Stonden er 2 Opelstylingclub vlaggen en een partytent :hmmzMooi dat je nu weer heerlijk van je Astra kan genieten.:thumbup
27 augustus 2010 om 11:03 In reactie op: opn presents sevenum 2010 20-21-22 augustus!!!!!!!!!!!!! #17515974












































































































































































Wat ik nu niet helemaal begrijp is het volgende.
Op deze foto’s zie je dat het wiel vrij hangt en dat de veer er los tussen zit.:hmmz


En kijk je dan naar deze foto dan zie dat de veer totaal is ingedrukt .En zo zijn werk niet kan doen.
Als er te lange shokdempers op zouden zitten dan zou die veer toch niet zover ingedrukt kunnen worden.:hmmz
Vraagje: merk je wel als je over een hobbelige weg rijd dat de veren wel/of niet mee veren.?
-
AuteurBerichten