Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-


Die zitten er origineel wel aan , voor het geluid hoef je het niet te doen.
Want het gat valt precies in de verstevigings balk van de motorkap.zie foto,



Aan de carrosserie :thumbup
22 juni 2012 om 23:09 In reactie op: RDW remmentesten / uitlaat geluids test..kilometertellertest #18039875Alleen met die 3 testen een uurtje bezig.
Zitten net nieuwe remblokken en schijven op , als ze na die test op zijn doen ze niet voorzichtig mee pfff.
Uitlaat is een dubbel links/rechts hiervan kan ik de kleppen dicht zetten en zit ook een nieuwe middendemper onder.
Deze hoor je haast niet , wat je meer hoort is de aanzuiging van het luchtfilter.Tellerklok komt ook uit de donor opc , zal vast niet veel doen afwijken.
En wat ik wil doen is de winter banden er onder gooien en hem in zijn geheel wat omhoog schroeven.
Want hij ligt aardig laag op de weg.Bedankt voor deze info mercury8v
22 juni 2012 om 22:39 In reactie op: RDW remmentesten / uitlaat geluids test..kilometertellertest #18039873@2000
Heeft met het bouwjaar te maken vanaf 1998 doen ze een europese toelatingstest.
En een type goedkeuring dat heeft die volgens mij wel , aangezien de opc1 toen der tijd gewoon zo te koop was.Alleen is de vraag vanaf welk bouwjaar geld die type goedkeuring.
En zou het dan wel kloppen dat ik ermee naar Lelystad moet.mercury8v Dat is dan nog goed te doen .
Hoe gaan ze die testen doen want ik lees verhalen dat ze met de remmen test aardig te keer gaan.
Ben wel nieuwsgierig of ze het voor elkaar kunnen krijgen. :hmmz
@dion87 wrote:
@ RISL op verzoek :P


ik ga alleen de luchthappers zelf zwart laten, dat lijkt mij het mooiste
en ik wil ze gewoon het zelfde als op de astra F gsi, dus met de punt richting de achterkant van de auto. en dat de schuine lijn evenwijdig langs de lijn van me motorkap loopt die vanaf de grill.
ohja en ik ga der waarschijnlijk opc gaas achter doen, aangezien ik ook een opc bumper erop wil hebben.sorry voor de vage uitleg, maar moet nog ff wakker worden :P
Zitten er geen wateropvang bakjes onder , zitten namelijk wel op die van mij.
Oke dan.
Geen dank , succes met de reparatie. :thumbup
Voor welke type motor zoek je die..heb er eentje hier voor de x20xev .nog in de verpakking.



Dit is een voorbeeld foto.

Mocht die hem al hebben verkocht, aan hem vragen waar hij hem heeft gekocht.
Volgens mij doet de LMM zich zelf instellen op de hoeveelheid lucht van wat er naar binnen komt. :hmmz
Hij verkoop ook de 5 gaats moet je even bij al zijn advertenties kijken.
Die ring is de sensor..Zelf heb ik kort geleden deze ook vervangen en ze ook bij hem besteld.
Valentijn als jij haar nu is een berichtje stuurt , heb ook wel interesse .
Sensor zit in het wiellager geperst deze moet je in zijn geheel gaan vervangen.
Voordat je dit gaat vervangen kijk eerst even naar de stekker aansluiting.
Wiel er af halen dan zie je die kabel wel zitten.Voor een nieuw wiellager zie link .http://link.marktplaats.nl/570843090″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Om een wiellager te kunnen vervangen moet je ff op google gaan opzoeken.Heeft niet veel te betekenen.
Systeem wat hier te koop staat , ziet er wel goed uit ,mooie grote luchtinlaat en een gesloten systeem. :thumbup
Origineel GM sport lederen stuurwiel, volledig leer Irmscher (geleverd in de Sport Edition II en OPC II).
Zeer nette staat en geen (!) slijtage op het leer, incl. stuurwiel-bediening.
http://link.marktplaats.nl/570502500″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Sleepring met stuurbediening.
http://link.marktplaats.nl/567207175″ onclick=”window.open(this.href);return false;Ook geprobeerd met de schakelaartjes op de interieurverlichting.
Vind het erg vreemd , omdat ik ook voor andere het op deze wijze heb aangesloten.Heel mooi , vielen de kosten nog mee.,
Van TID naar een MID is veel werk , want je zal ook alle sensoren moeten gaan monteren.
En waarschijnlijk ook wel enkele draden erbij moeten gaan trekken.Ik heb wel een schema voor een MID inbouw ;) is alleen in het duits.
Toch raar waarom er verschillende methode’s zijn met die aansluitingen.
Je zou het is kunnen proberen , om de massa op punt 5 door te knippen.
@opel-motorsport wrote:
heb het net aangesloten gelijk het hier staat de lampjes gaan aan alsk de deur open of de lichtschakelaar uittrek maar de leeslampjes krijg ik met geen mogelijkheid aan het werken :s
Heb je dan ook je contact aan staan?
kwam deze set op markplaats tegen
verbredingsset voor opel kadett C
Irmscher model
set is nieuw en ongeboort
15 inch uitvoering
foto 1 als voorbeeld op de auto
past op alle type’s kadett C zoals city coupé en sedan
verzenden mogelijk voor 10 euro
http://link.marktplaats.nl/569784348″ onclick=”window.open(this.href);return false;
Groen/bruin en bruin zijn van de 9 polige stekker.
Dus nr5 en nr 8 van de stekker zijn de massa punten .Die zonnescherm spiegellampjes die branden toch alleen , als je hem op contact hebt gezet.
Als je er meet apparatuur voor hebt. moet je die rode en de zwarte draad is doormeten.Mocht op 1 van die 2 een geschakelde + zitten kan je die gebruiken.
En anders vanaf de aansteker op de zwarte draad een nieuwe draad trekken.
Deze draad werk je heel makkelijk weg , deurrubber van de a stijl even loshalen kan je de draad zo acher het paneel leggen.Geen dank ,, daar is het een forum voor ;)
@Kell wrote:
Ik heb laatst mijn lampje van de asbak vervangen. althans dat dacht ik..
Zoals je op de foto kunt zien doet het lampje om mijn aansteker het nu, die het
eerst niet deed. Maar ’s avonds zie ik nog steeds de “inhoud” van mijn asbak niet..Ik zag nergens anders een lampje zitten ofzo. Iemand enig idee? Of is dit all the
light I get in de Astra..? :???:
Komt dat die doorzichtige glaasjes vies zijn geworden .
Zitten verder geen andere lampjes , maar vind het zo wie zo maar weinig verlicht.
Je zou het ook met een led lampje kunnen proberen , en dat doorzichtige glaasje wat in de asbak zit schoon te maken.ziet er goed uit. ;)
achterpanelen ombouwen : het stoffen / leder gedeelte kan je eruit snijden.
Het uit snijden doe je aan de achterkant gebruik een fohn om de lijm zachter te maken en dan met een stanleymes ga je
voorzichtig aan de gang .Monteren gebruik hiervoor sikaflex zwarte lijm / kit .
-
AuteurBerichten